Budapest Marriott Hotel piaci helyzete 2008-tól napjainkig Új brand bevezetésének lehetősége hazánkban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Angyal Petra
További közreműködők: Gyurasza János
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Marriott
Piaci helyzet
2008
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/18416

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg18416
005 20190228155148.0
008 181129suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Angyal Petra 
245 1 0 |a Budapest Marriott Hotel piaci helyzete 2008-tól napjainkig Új brand bevezetésének lehetősége hazánkban  |c Angyal Petra  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Marriott 
695 |a Piaci helyzet 
695 |a 2008 
700 1 |a Gyurasza János  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/18416/1/Angyal%20Petra_FVMU8I.pdf  |z Dokumentum-elérés