Sales és szobafoglalási szokások az Aquaworld Resort Budapest példája alapján
Elmentve itt :
Szerző: | Mihályi Petra Anna |
---|---|
További közreműködők: | Bánréti Ottó |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | On-line értékesítés szobafoglalási szokások Aquaworld Resort Budapest Fogyasztói magatartás Vásárlói döntés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/18435 |
Hasonló tételek
A Ramada Resort és a VAMED Vitality World továbbképzési rendszerének összehasonlító elemzése az Aquaworld Resort Budapest Hotel példája alapján
: Gutper Anna Zsanett
: Gutper Anna Zsanett
Az Aquaworld Resort Budapest SWOT analízise
: Fekete Róbert
: Fekete Róbert
Az Aquaworld Resort Budapest ételválasztékának bemutatása, elemzése
: Zádori Krisztina
: Zádori Krisztina
Aquaworld Resort Budapest szálloda és fürdő kapcsolata
: Gudricza Laura Csilla
: Gudricza Laura Csilla
Az Aquaworld Resort Budapest rendezvényszervezésének és rendezvénykínálatának elemzése
: Boros Péter
: Boros Péter
Panaszszituációkezelés az Aquaworld Resort Budapest Szálloda és Élményfürdőben
: Valentinyi Anikó
: Valentinyi Anikó
Az Aquaworld Resort Budapest Housekeeping részleg hatékonyságának javítása
: Takács Tímea
: Takács Tímea
Toborzási, kiválasztási, felvételi eljárások az Aquaworld Resort Budapest Hotelben
: Oláh Bettina Kinga
: Oláh Bettina Kinga
Aquaworld Resort Budapest Hotel kommunikációs helyzete és protokoll elvárásai
: Szecsődi Vanda
: Szecsődi Vanda
Aquaworld Resort Budapest bemutatása, Tevékenységének, működésének elemzés, fejlesztési javaslatok
: Farkas Dzsenifer
: Farkas Dzsenifer
Toborzási és kiválasztási folyamat lépései az Aquaworld Resort Budapest szállodában
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
AZ AQUAWORLD RESORT BUDAPEST SZOLGÁLTATÁSAINAK BEMUTATÁSA, ÉS A VÁRHATÓ FEJLESZTÉSEK
: Schuck Kata
: Schuck Kata
AZ AQUAWORLD RESORT BUDAPEST BEMUTATÁSA, WELLNESS RÉSZLEG SZOLGÁLTATÁSAI, FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEK
: Juhász Viktória
: Juhász Viktória
Az Aquaworld Resort Budapest által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Szücs Noémi
: Szücs Noémi
AZ AQUAWORLD RESORT BUDAPEST ÁLTAL ELLÁTOTT FOOD AND BEVERAGE MUNKASZERVEZÉSÉNEK BEMUTATÁSA, ELEMZÉSE
: Rábai Vivien
: Rábai Vivien
Az ibis Budapest Aero szálloda szobafoglalási területének bemutatása
: Kohut Kinga
: Kohut Kinga
Online marketing eszközök jelentősége a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest példáján keresztül
: Kecskés Anita
: Kecskés Anita
Aquaworld Resort Budapest-Oriental Spa Wellnes-és Fitneszközpont szolgáltatásainak bemutatása, várhatò fejlesztések
: Hajdu Zsòfia
: Hajdu Zsòfia
Az online értékesítés hatásai a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest **** superior példáján keresztül.
: Mészáros Viktor
: Mészáros Viktor
Covid-19 járvány hatásai az Aquaworld Resort Budapest szállodában, illetve Front Office területen
: Zahorecz Boldizsár
: Zahorecz Boldizsár
A rezervációs részleg működése a Novotel Budapest Centrum szállodában és a szobafoglalási szokások vizsgálata
: Jász Olivér Iván
: Jász Olivér Iván
Brandváltás hatása az Aquaworld Resort Budapest vendégforgalmi adataira, és hatékonysága a dolgozók márkaismertségével összefüggésben
: Ungvári Márk
: Ungvári Márk
Az Aquaworld Resort Budapest*****superior konferencia- és wellness részlegének hatása a szálloda pénzügyi bevételeire
: Katona Viktória
: Katona Viktória
A rendezvényszervezés szerepe az idegenforgalom piacán, az Aquaworld Resort Budapest és City Hotel Miskolc összehasonlításával
: Deli Dalma
: Deli Dalma
A Social Media használata az Aquaworld Resort Budapest és a Park Inn by Radisson marketing tevékenységében
: Bartha Adél
: Bartha Adél
Az Aquaworld Resort Hotel étlapjának elemzése vegetáriánus ételek és allergének szempontjából
: Veres Renáta
: Veres Renáta
Az Aquaworld Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szűcs Kornélia
: Szűcs Kornélia
Az Aquaworld Resort Budapest itallapjának bemutatása, elemzése és a rajta szereplő magyar pálinkák, egyéb alkoholos italok helye, szerepe a gasztronómiában.
: Agócs Richárd
: Agócs Richárd
A szállodai szobafoglalás, az értékesítési csatornák, és a szobafoglalási szokások vizsgálata a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján
: Varga Dóra
: Varga Dóra
Panaszszituáció kezelése az Aquaworld Élményfürdőben
: Szegvári Patrícia
: Szegvári Patrícia
Az innováció hatása a munkaerőpiacra a magyar szállodaiparban – a „The Three Corners Hotel and Resorts” példája
: Szedlák Viktória
: Szedlák Viktória
A Sofitel Budapest Chain Bridge Sales Stratégiája
: Lechner Vanessa Mária
: Lechner Vanessa Mária
Emeleti munkaszervezés bemutatása a Courtyard Budapest City Center példája alapján
: Bekő Renáta
: Bekő Renáta
Online tréningek vizsgálata az IIR Magyarország Kft. példája alapján
: Csontos Petra
: Csontos Petra
A zöld szállodák jelentősége napjainkban az Ibis Styles Budapest Center példája alapján
: Sziebig Gergely Sándor
: Sziebig Gergely Sándor
Munkaerő kölcsönzés szerepe a szállodaiparban - A Budapest Marriott Hotel példája alapján
: Takács Eszter
: Takács Eszter
A marketing és az értékesítési részleg bemutatása a Regency Suites Hotel Budapest példája alapján
: Kecskeméti Kyra
: Kecskeméti Kyra
Új sales technikák megjelenésének elemző vizsgálata a Budapest Marriott Hotelben
: Kisgyörgy Zsófia
: Kisgyörgy Zsófia
The role of social networking in sales
: Kurpé Rebeka
: Kurpé Rebeka
A Rezerváció részleg komplexitása és a vendégek szobafoglalási szokásainak alakulása a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján keresztül
: Ivanics Bettina
: Ivanics Bettina
Hasonló tételek
-
A Ramada Resort és a VAMED Vitality World továbbképzési rendszerének összehasonlító elemzése az Aquaworld Resort Budapest Hotel példája alapján
: Gutper Anna Zsanett -
Az Aquaworld Resort Budapest SWOT analízise
: Fekete Róbert -
Az Aquaworld Resort Budapest ételválasztékának bemutatása, elemzése
: Zádori Krisztina -
Aquaworld Resort Budapest szálloda és fürdő kapcsolata
: Gudricza Laura Csilla -
Az Aquaworld Resort Budapest rendezvényszervezésének és rendezvénykínálatának elemzése
: Boros Péter