Úticél Magyarország, a bio termékek ismertsége és a bio tofu bevezetése a magyarországi piacra
Elmentve itt :
Szerző: | Hrisztov Stefan |
---|---|
További közreműködők: | Kopcsay Dr. László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Bioélelmiszer Bio Tofu Egészséges táplálkozás Termékbevezetés Magyarország Marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/18473 |
Hasonló tételek
Uticél Európa közepe, avagy barangolás Szlovákia gasztronómiájában
: Hrisztov Stefan
: Hrisztov Stefan
A Bio Egészség Kft. vállalatértékelése
: Váradi Szilárd
: Váradi Szilárd
E-kereskedelmi stratégia a BioBubi számára
: Bozsák Patrik
: Bozsák Patrik
Gyógyszeripari együttműködések - a Pfizer-BioNTech kollaboráció
: Dukai Rebeka
: Dukai Rebeka
BioHair franchise vállalat elemzése a magyar piacon
: Mayer Eszter
: Mayer Eszter
Magyarország befektetési környezetének bemutatása a Bio Trout Kft. zöldmezős beruházási projektje alapján
: Nyúl Bettina
: Nyúl Bettina
A franchise rendszer szemléltetése a BioHair vállalaton keresztül
: Burai Noémi Melinda
: Burai Noémi Melinda
Fogyasztói döntések vizsgálata a bio- és a hagyományos kozmetikumok tekintetében
: Székely Anna Emőke
: Székely Anna Emőke
A bio, reform, speciális és mentes élelmiszerek szortiment bővítésének vizsgálata a gluténmentes termékek szemszögéből a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Szebényi Dóra
: Szebényi Dóra
A BioTechUSA marketingkommunikációja a közösségi média felületeken keresztül
: Bak Imola Eszter
: Bak Imola Eszter
Biogazdálkodás, bio alapanyagok felhasználásának összehasonlítása, Budapest vezető éttermeinek példáján keresztül
: Kovács Richárd
: Kovács Richárd
Bio, helyi és kézműves élelmiszerek szerepe a hétköznapokban és a vendéglátásban
: Börzsönyi Dóra
: Börzsönyi Dóra
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Jóni-Lukács Eszter
: Jóni-Lukács Eszter
A gyógyszeripari Dávid és Góliát, avagy a BioNTech-Pfizer együttműködés
: Dukai Rebeka
: Dukai Rebeka
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Szalai-Lukács Eszter
: Szalai-Lukács Eszter
A Bio-Fungi Kft. teljesítményértékelési rendszerének elemzése a társaság hatékonyságának tükrében
: Takács Julianna
: Takács Julianna
Innovatív online marketing eszközök szerepe a BioHair Franchise Hálózat esetében
: Burai Noémi Melinda
: Burai Noémi Melinda
A BioTechUSA térhódításai az étrend-kiegészítők piacán marketingstratégiai szempontból
: Laták Alexa
: Laták Alexa
A BioTech USA Kft. tevékenységének elemző bemutatása, fókuszban a fogyasztói szokások
: Német Dóra
: Német Dóra
A táplálékkiegészítők piacának elemzése marketingstratégiai szempontból, a BioTechUSA példáján keresztül
: Hornyák Erik György
: Hornyák Erik György
Egy bio mezőgazdasággal foglalkozó vállalkozás komplex elemzése az elmúlt évek beszámolói alapján
: Monori Dóra
: Monori Dóra
How to bridge the Healthcare information gap between EuropaBio and some of its core stakeholders
: Vincze Dorottya
: Vincze Dorottya
Bio- és biodinamikus bormarketing stratégia a Badacsonyi borvidék borászataiban, innovációs lehetőségek külhoni mintára
: Szászi Titanilla Márta
: Szászi Titanilla Márta
A táplálék kiegészítő reklámok hatása a fogyasztókra a BioTechUSA példája alapján
: Olasz Dávid Viktor
: Olasz Dávid Viktor
A franchise rendszer bemutatása a BioTech USA Kft. franchise hálózatának működésén keresztül
: Pintér Attila
: Pintér Attila
A Diotex-Bio Kft. tevékenységének marketingstratégiai elemzése, az egészségügy, mint piaci szegmens szempontjából
: Csabányi Krisztina Andrea
: Csabányi Krisztina Andrea
A magyar mikro- és kisvállalkozások marketingtevékenységének bemutatása a BioCoop Egészségház Kft. példáján keresztül
: Benedek Melinda Beáta
: Benedek Melinda Beáta
Dreher Pale Ale bevezetése a magyarországi piacra
: Gál Marcell
: Gál Marcell
Az Apple Pay bevezetése a magyarországi piacra
: Matheisz Márk
: Matheisz Márk
A Renault CLIO V bevezetése a magyarországi piacra
: Hudra Bálint
: Hudra Bálint
Újonnan alakult kisüzemi sörfőzde magyarországi piacra történő bevezetése
: Budai Mihály Tamás
: Budai Mihály Tamás
Az Organic Shop natúrkozmetikai márka bevezetése a magyarországi piacra
: Katus György
: Katus György
Egy új biztosítási termék bevezetése a magyarországi bankbiztosítási piacra
: Gáspár Krisztina
: Gáspár Krisztina
A képzés-fejlesztés jelentősége és szerepe az emberi erőforrások biztosításában és a kompetenciák fejlesztésében a Pannonia Bio Zrt. példáján keresztül
: Pavlicsek Pálma Margaréta
: Pavlicsek Pálma Margaréta
Okosétel bevezetése a magyar piacra
: Varga Eszter Anna
: Varga Eszter Anna
Új termék bevezetése növekvő piacra
: Czobor Norbert
: Czobor Norbert
Római örökségek, mint kulturális turisztikai termékek piacra vitele
: Balogh Bori
: Balogh Bori
Római örökségek, mint kulturális turisztikai termékek piacra vitele
: Pósfalvi Fanni
: Pósfalvi Fanni
Relaxációs ital bevezetése a magyar piacra
: Antal Adrienn
: Antal Adrienn
A Nissan Qashqai magyarországi piacra való bevezetése és annak hatása a magyar autópiacon
: Göndöcs Maja
: Göndöcs Maja
Hasonló tételek
-
Uticél Európa közepe, avagy barangolás Szlovákia gasztronómiájában
: Hrisztov Stefan -
A Bio Egészség Kft. vállalatértékelése
: Váradi Szilárd -
E-kereskedelmi stratégia a BioBubi számára
: Bozsák Patrik -
Gyógyszeripari együttműködések - a Pfizer-BioNTech kollaboráció
: Dukai Rebeka -
BioHair franchise vállalat elemzése a magyar piacon
: Mayer Eszter