Vállalati stratégia a Juhász és Bene Bioméhészetben és egy új termék bevezetésének lehetősége
Saved in:
Main Author: | Czakó Norbert |
---|---|
Other Authors: | Kozák Dr. Tamás József |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Méhészet Új termék mézfelvásárlás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/18475 |
Similar Items
Javaslat egy új termék bevezetésének marketingstratégiájára
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
Növények vízfelhasználását optimalizáló innovatív, finn termék hazai bevezetésének lehetősége
: Bozsó Zita
: Bozsó Zita
Új termék bevezetésének vizsgálata az Egis Gyógyszergyár Zrt.-nél
: Reszegi Kitty
: Reszegi Kitty
A Juhász Testvérek Pincészetének termékválasztéka és felhasználása a vendéglátásban
: Gál Bojána
: Gál Bojána
Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei
: Kovács Ágnes
: Kovács Ágnes
Az egri Juhász testvérek pincészetének bemutatása – bor, marketing, vendéglátás
: Köves Daniella
: Köves Daniella
Egy új desztináció bevezetésének lehetősége az UniTravel portfólió bővétésének példáján keresztül
: Csertán Sára
: Csertán Sára
Új termék bevezetése és a piacépítési stratégia bemutatása a magyar fogászati piacon
: Mata-Iszály Kinga
: Mata-Iszály Kinga
Egy új termék piaci bevezetésének bemutatása a Würth Szereléstechnika Kft. példáján keresztül
: Tóth Kristóf
: Tóth Kristóf
Új termék bevezetése növekvő piacra
: Czobor Norbert
: Czobor Norbert
Egy termék piaci bevezetésének logisztikai szempontú vizsgálata
: Tóth Erzsébet
: Tóth Erzsébet
Egy új termék piaci bevezetése
: Kertész Péter
: Kertész Péter
A Zsemle Bisztró piaci bevezetésének lehetősége
: Lajkó Nóra
: Lajkó Nóra
Budapest Marriott Hotel piaci helyzete 2008-tól napjainkig Új brand bevezetésének lehetősége hazánkban
: Angyal Petra
: Angyal Petra
Egy új étrend-kiegészítő termék marketingstratégiája
: Csordás István
: Csordás István
Egy új termék piac-bevezetési stratégiája
: Pávai Dorina
: Pávai Dorina
Új termék bevezetése Seat Arona /
: Bálint Tamás
: Bálint Tamás
Egy új szoftver bevezetésének tapasztalatai
: Timpfel Tímea
: Timpfel Tímea
Egy új termék piaci bevezetése Creamy Creations, a kreatív joghurt /
: Mészáros Cintia
: Mészáros Cintia
Vállalati stratégia a kereskedelemben
: Fekete Noémi
: Fekete Noémi
Új termék bevezetése a divatpiacra
: Ott Gábor
: Ott Gábor
Új termék bevezetése márkakiterjesztés segítségével
: Győriványi Renáta
: Győriványi Renáta
Ellátási lánc, közbeszerzés és egy új készletgazdálkodási rendszer bevezetésének bemutatása vállalati példán keresztül
: Nagy Krisztián Zoltán
: Nagy Krisztián Zoltán
Új rendszer, új kihívások - Egy vállalatirányítási rendszer bevezetésének kulisszatitkai
: Tomai Fanni
: Tomai Fanni
Innovatív termék bevezetése a környezettudatosság jegyében, fogyasztói és vállalati szempontból vizsgálva a Cardex Európa Kft. új termék bevezetése kapcsán
: Szelényi Bernadett
: Szelényi Bernadett
Új termék életút Stratégiai és Direkt beszerzési menedzsment a Jaguar Land Rover-nél
: Ádám Gergely
: Ádám Gergely
ABÁDSZALÓK SZÁLLÁSHELY PIACÁNAK ELEMZÉSE, EGY ÚJ PANZIÓ LÉTESÍTÉSÉNEK LEHETŐSÉGE
: Som Gábor Dániel
: Som Gábor Dániel
Minőségmenedzsment fejlesztése, mint vállalati stratégia
: Krausz Antal
: Krausz Antal
Egy új biztosítási termék bevezetése a magyarországi bankbiztosítási piacra
: Gáspár Krisztina
: Gáspár Krisztina
A Tokaji, mint termék és lehetőség bemutatása a Tokaj Kereskedőház Zrt-n keresztül
: Baracska Bianka
: Baracska Bianka
A Unit Linked, mint pénzügyi befektetési lehetőség és az Aegon Forte életbiztosítási termék
: Papp Diána
: Papp Diána
A Béres Actival+Magnézium termék bevezetésének bemutatása és online kommunikációjának elemzése
: Hajdu Péter
: Hajdu Péter
Saját márkás termék bevezetésének szükségszerűsége a Magic Tools Kft.-ben
: Márton Richárd Dániel
: Márton Richárd Dániel
A Bubble Tea, mint lehetőség egy új franchise rendszer kiépítésére
: Brajnovits Zsolt Tamás
: Brajnovits Zsolt Tamás
Új beszállítói stratégia a szabvány alkatrészek beszerzésében
: Rácz Gergely
: Rácz Gergely
Új termék bevezetése a magyar kozmetikai piacra
: Cseke Dávid
: Cseke Dávid
Új Termék Bevezetése a Magyar Kozmetikai Iparban
: Gaál Patrik
: Gaál Patrik
Az átalakuló magyar külgazdasági stratégia új elemei
: Majoros Pál
Published: (2008)
: Majoros Pál
Published: (2008)
Vállalati stratégia és egyéni teljesítményértékelés összekapcsolásának lehetőségei
: Frankó Anikó
: Frankó Anikó
A Coca Cola vállalati, termék elemzése
: Boros Nikolett
: Boros Nikolett
Similar Items
-
Javaslat egy új termék bevezetésének marketingstratégiájára
: Szabó Renáta -
Növények vízfelhasználását optimalizáló innovatív, finn termék hazai bevezetésének lehetősége
: Bozsó Zita -
Új termék bevezetésének vizsgálata az Egis Gyógyszergyár Zrt.-nél
: Reszegi Kitty -
A Juhász Testvérek Pincészetének termékválasztéka és felhasználása a vendéglátásban
: Gál Bojána -
Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei
: Kovács Ágnes