A Scholl márkastratégiája
Elmentve itt :
Szerző: | Walczer Réka |
---|---|
További közreműködők: | Jäckel Dr Katalin |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Márkastratégia Scholl Lábápolás Prémium márka |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/18478 |
Hasonló tételek
Pöttyös Guru márkastratégiája
: Barakonyi-Kollár Fanni
: Barakonyi-Kollár Fanni
Magyarországi vezető sörgyárak márkastratégiája
: Stadler Bence
: Stadler Bence
A Magyar Telekom Nyrt. kommunikációs- és márkastratégiája
: Nikl Luca
: Nikl Luca
A dekorkozmetikai piac Magyarországon és a L'Oréal Paris márkastratégiája
: Adamcsek Leona
: Adamcsek Leona
A Robert Bosch vállalat munkáltatói márkastratégiája és annak hatása a munkavállalók elégedettségére
: Nagy István Zsombor
: Nagy István Zsombor
A hazánkban jelen lévő élelmiszer kiskereskedelmi üzletek saját márkastratégiája és ennek a fogyasztókra való hatása
: Szabópál Zoltán Bence
: Szabópál Zoltán Bence
A No-Spa márka megújítása Azaz a No-Spa márkafiatalító stratégiájának folyamata
: Walczer Réka
: Walczer Réka
Viselkedéstechnikai elemek változatai a hazai valamint a Magyarországon működő japán cégekben
: Walczer Balázs
: Walczer Balázs
Marketingkommunikációs eszközök használata a Kemma.hu online hírportálon 2019-2020
: Walczer Patrik Zsolt
: Walczer Patrik Zsolt
Tantaki Kft. számára végzett piackutatás
: Walczer Patrik Zsolt
: Walczer Patrik Zsolt
A kommunikáció szerepe a változásmenedzsmentben
: Beledi Réka
: Beledi Réka
A pénzmosás és a a terrorizmus finanszírozása elleni intézkedések bemutatása a Dunastyr Zrt. gyakorlatában
: Voda Réka
: Voda Réka
A gyerekek szerepe a családi vásárlási döntésekben - A szülők befolyásolhatósága
: Hajduk Réka
: Hajduk Réka
A magyar és a török nők helyzete a munkaerő-piacon
: Illés Réka
: Illés Réka
Nők a munkaerőpiacon - A millenniumi nemzedék
: Aschenbrenner Réka
: Aschenbrenner Réka
A pénzügyi kontrolling szerepe a vállalatirányításban
: Kovács Réka
: Kovács Réka
A fenntarthatóság nyomában a "Nagy Napon"
: Novák Réka
: Novák Réka
A tájékozódási futás szerepe a közösségszervezésben
: Sramkó Réka
: Sramkó Réka
A Brexit hatásai a külkereskedelmi gyakorlatban
: Szücs Réka
: Szücs Réka
Válságkommunikáció A Pret A Manger esettanulmánya
: Árpási Réka
: Árpási Réka
A kanban rendszer összehasonlítása a "klasszikus" termelési folyamatokban és a szoftverfejlesztésben
: Aleva Réka
Megjelent: (2014)
: Aleva Réka
Megjelent: (2014)
A koronavírus hatása a sportszervezetek pénzügyeire, a Vasas Sportklubon keresztül bemutatva
: Murányi Réka
: Murányi Réka
A TRANSZFERÁRAK SZEREPE, ELLENŐRZÉSÉNEK KÉRDÉSEI A SZABÁLYOZÁS ÉS A GYAKORLAT OLDALÁRÓL
: Patyi Réka
: Patyi Réka
A beruházások értékelési kérdései a számvitelben az államháztartás területén. A magyar és a nemzetközi szabályok átfogó összehasonlítása
: Bődi Réka
: Bődi Réka
A HR és a társosztályok együttműködése a toborzás-kiválasztási folyamat során a Magyar Suzuki Zrt. példáján keresztül
: Kovács Réka
: Kovács Réka
A belső kontrollkörnyezet kialakítása a SOX 404 és a COSO-modell alapján
: Szelei Réka
: Szelei Réka
A Big Data és a marketing kapcsolatának vizsgálata, a Google példáján keresztül
: Tordai Réka
: Tordai Réka
A készletgazdálkodás és a leltározási folyamat bemutatása a BOS Bt. példáján keresztül
: Boromisza Réka
: Boromisza Réka
Bűnügyi szemszögből a Sziget Fesztivál-avagy a „Z” generáció kapcsolata a fesztiválbűnözéssel
: Palkó Réka
: Palkó Réka
A generációs elv megjelenése a marketingkommunikációs stratégiában
: Tóth Réka
: Tóth Réka
A személyiségtípus és a fogyasztói magatartás összefüggése
: Kondás Réka
: Kondás Réka
A protokoll és a konyhaművészet sajátosságai Olaszországban
: Halasi Réka
: Halasi Réka
A szellemi toborzás kihívásai a magyar autóiparban
: Darányi Réka
: Darányi Réka
A környezetvédelem finanszírozása a vállalatoknál környezettudatos beruházások, különös tekintettel az informatika területére
: Marosdi Réka
: Marosdi Réka
A turizmus és a vendéglátás kapcsolata a Sir Lancelot Lovagi Étterem példáján keresztül
: Angyal Réka
: Angyal Réka
Fenntarthatóság a fenntarthatóságban, a kézműves sajtokat előállító termelők fenntartható működésének szerepe a fenntarthatóságban
: Bartyik Réka
: Bartyik Réka
Fenntarthatóság a fenntarthatóságban, a kézműves sajtokat előállító termelők fenntartható működésének szerepe a fenntarthatóságban
: Bartyik Réka
: Bartyik Réka
A Logisztika 4.0 hatása a szállítmányozó piacra A Panalpina Magyarország Kft. példája
: Juhász Réka
: Juhász Réka
A szociális média hatása a mai ember szocializációjára
: Tumay Réka
: Tumay Réka
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka
: Braun Réka
Hasonló tételek
-
Pöttyös Guru márkastratégiája
: Barakonyi-Kollár Fanni -
Magyarországi vezető sörgyárak márkastratégiája
: Stadler Bence -
A Magyar Telekom Nyrt. kommunikációs- és márkastratégiája
: Nikl Luca -
A dekorkozmetikai piac Magyarországon és a L'Oréal Paris márkastratégiája
: Adamcsek Leona -
A Robert Bosch vállalat munkáltatói márkastratégiája és annak hatása a munkavállalók elégedettségére
: Nagy István Zsombor