Az online marketing és a lead generálás használata a B2B szektorban

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szarvas Diána
Other Authors: Eszes Dr. István
Format: Thesis
Kulcsszavak:Online Marketing
B2B
Lead generálás
Marketingkommunikáció
Primer kutatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/18485

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg18485
005 20221011104603.0
008 181129suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szarvas Diána 
245 1 3 |a Az online marketing és a lead generálás használata a B2B szektorban  |c Szarvas Diána  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozat a B2B szektor online marketing és lead generáló gyakorlatát mutatja be. 
695 |a Online Marketing 
695 |a B2B 
695 |a Lead generálás 
695 |a Marketingkommunikáció 
695 |a Primer kutatás 
700 1 |a Eszes Dr. István  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/18485/1/Szarvas%20Di%C3%A1na_szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés