EFFICIENCY OF SALES ACTIVITIES BY HUNGARIAN FASHION BRANDS Difference between medium and high priced Hungarian fashion brands sales behaviour

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Zelei Barbara
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketingkommunikáció
eladás
hatékonyság
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/18508

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg18508
005 20190301114214.0
008 181201suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Zelei Barbara 
245 1 0 |a EFFICIENCY OF SALES ACTIVITIES BY HUNGARIAN FASHION BRANDS  |b Difference between medium and high priced Hungarian fashion brands sales behaviour  |c Zelei Barbara  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a EFFICIENCY OF SALES ACTIVITIES BY HUNGARIAN FASHION BRANDS Difference between medium and high priced Hungarian fashion brands sales behaviour 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a eladás 
695 |a hatékonyság 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/18508/1/Barbara%20Zelei_MUUMXI_KM.pdf  |z Dokumentum-elérés