NEUROMARKETING - The influencing power of visual effects in advertisements

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Eszter Lili
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Neuromarketing
Marketing
Reklámhatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/18516

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg18516
005 20190301105654.0
008 181201suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Nagy Eszter Lili 
245 1 0 |a NEUROMARKETING - The influencing power of visual effects in advertisements  |c Nagy Eszter Lili  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a NEUROMARKETING - The influencing power of visual effects in advertisements 
695 |a Neuromarketing 
695 |a Marketing 
695 |a Reklámhatás 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/18516/1/Eszter%20Lili%20Nagy_T3EPTX_KM.pdf  |z Dokumentum-elérés