The combination of an innovative recruitment and employer branding strategy

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Győri Nikolett
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Employer branding
EFOTT Festival
Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft.
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/18632

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg18632
005 20190301091136.0
008 181203suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Győri Nikolett 
245 1 4 |a The combination of an innovative recruitment and employer branding strategy  |c Győri Nikolett  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Employer branding 
695 |a EFOTT Festival 
695 |a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/18632/1/Gy%C5%91ri_Nikolett_JCIMVF_KM.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/18632/2/titkositasikerelem.pdf  |z Dokumentum-elérés