A marketingkommunikáció hatása a fogyasztói vásárlásra
Elmentve itt :
| Szerző: | Pálfi Dávid |
|---|---|
| További közreműködők: |
Kovács Dr. Ildikó
Pribojszki Adrienn |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Reklám Marketing Kommunikáció Fogyasztói magatartás Marketingkommunikáció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/18654 |
Hasonló tételek
A digitális marketing hatása a kerékpár értékesítésre és vásárlásra
: Osterling Ádám
: Osterling Ádám
A digitalizáció és az e-kereskedelem hatása az élelmiszer-vásárlásra.
: Lutz Kristóf Sámuel
: Lutz Kristóf Sámuel
Illat- és színmarketing, avagy hogyan ösztönöznek vásárlásra érzékszerveink
: Basa Bella
: Basa Bella
A WEBÁRUHÁZAK FELHASZNÁLÓI FELÜLETÉNEK ÉS A HŰSÉGPROGRAMOK VÁSÁRLÁSRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK ELEMZÉSE
: Vigh Alexandra
: Vigh Alexandra
Szex a marketingben, avagy inkább késztet vásárlásra ami szexi-Esettanulmány a Natália gyertyamárkára
: Medve Natália Fanni
: Medve Natália Fanni
A fogyasztó hatása a reklámra és a reklám hatása a fogyasztóra - Az 'egykattintós' fogyasztói kor térnyerése
: Pálfi Alexandra
: Pálfi Alexandra
A marketingkommunikáció és az intézményi PR tevékenység kapcsolata
: Pálfi Norbert
: Pálfi Norbert
A marketingkommunikáció hatása a Converse tornacipő márka fogyasztói elfogadására
: Trajtler Lilla
: Trajtler Lilla
A chatbot, mint marketingkommunikációs eszköz hatása a fogyasztói döntésekre
: Karbovánecz Tamás Adrián
: Karbovánecz Tamás Adrián
A fogyasztói bevonáson alapuló marketingkommunikáció
: Polgár Zsuzsa
: Polgár Zsuzsa
Gyógyszeripari marketingkommunikáció és annak fogyasztói megítélése
: Korb Martin Alex
: Korb Martin Alex
A marketingkommunikáció hatása a Z-generáció fogyasztói megítélésére a Milka csokoládé esetében hazánkban
: Pethő Rebeka
: Pethő Rebeka
A magyar bankszektor brand és marketingkommunikációs stratégiáinak hatása a fogyasztói döntéshozatalra és elégedettségre
: Kajári-Ács Tímea Claudia
: Kajári-Ács Tímea Claudia
Taylor Swift hatása az amerikai National Futball League-re fogyasztói és marketingkommunikációs szempontból
: Csonka Adrienn Fanni
: Csonka Adrienn Fanni
Az online marketingkommunikáció és fogyasztói magatartás összefüggéseinek vizsgálata
: Krisztián Anita
: Krisztián Anita
A marketingkommunikáció jelentősége fogyasztói szempontból a gasztronómiai vállalkozások esetében
: Agárdi Nikoletta
: Agárdi Nikoletta
Marketingkommunikáció és a különböző marketingkommunikációs eszközök fogyasztói megítélése a Nike példáján keresztül a Z generáció körében.
: Rádler Anasztázia
: Rádler Anasztázia
Myeko marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása, fogyasztói kontra viszonteladói piac specifikumainak tükrében
: Molnár Zita
: Molnár Zita
A tabletek megjelenésének hatása a marketingkommunikáció eszközkészletére
: Erdősi Bálint
: Erdősi Bálint
Érzelmek használata és hatása a marketingkommunikáció során
: Baán Nikoletta Erzsébet
: Baán Nikoletta Erzsébet
Az újszerű marketingkommunikációs megoldások és hatásai a fogyasztói és vásárlói magatartás trendjeire.
: Pető Tamás
: Pető Tamás
A fogyasztói attitűd és a marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a Fruitisimo gyümölcslébár vállalatán keresztül
: Sávai Alexandra Gabriella
: Sávai Alexandra Gabriella
Sportmarketing, marketingkommunikációs eszközök a magyar, női kosárlabdasportban
: Kovács Dávid
: Kovács Dávid
Promóciók hatása a fogyasztói magatartásra
: Hantos Vivien Ivett
: Hantos Vivien Ivett
Hiperkonnektivitás hatása a fogyasztói magatartásra
: Sutus-Juhász László
: Sutus-Juhász László
A gyógyszervállalatok marketingkommunikációs eszköztárának adaptációja a Z generáció a magyar fogyasztói piacon való megjelenéséhez
: Mezei Ádám
: Mezei Ádám
Marketingkommunikációs stratégia a virtuális vállalkozás világában influencer, illetve fogyasztói szemszögből a közösségi média kapcsán
: Nagy-Hadházi Dorottya
: Nagy-Hadházi Dorottya
Az Auchan Magyarország Kft. arculati és marketingkommunikációs stratégiájának elemzése a fogyasztói magatartás alakulásának hatására
: Boller Eszter
: Boller Eszter
Az Algoflex piaci helyzetének és fogyasztói megítélésének vizsgálata és a gyógyszeripar marketingkommunikációs eszközeinek bemutatása
: Fábsics Natália
: Fábsics Natália
Online marketingkommunikációs alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Lengyel Zsombor
: Lengyel Zsombor
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Jakubek Dániel
: Jakubek Dániel
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Kralj Alex
: Kralj Alex
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: György Ivett
: György Ivett
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Hajdú Gréta Sára
: Hajdú Gréta Sára
Marketingkommunikáció szingliknek
: Kis Katalin
: Kis Katalin
"Bababarát" marketingkommunikáció
: Schellenberger Edit
: Schellenberger Edit
Hasonló tételek
-
A digitális marketing hatása a kerékpár értékesítésre és vásárlásra
: Osterling Ádám -
A digitalizáció és az e-kereskedelem hatása az élelmiszer-vásárlásra.
: Lutz Kristóf Sámuel -
Illat- és színmarketing, avagy hogyan ösztönöznek vásárlásra érzékszerveink
: Basa Bella -
A WEBÁRUHÁZAK FELHASZNÁLÓI FELÜLETÉNEK ÉS A HŰSÉGPROGRAMOK VÁSÁRLÁSRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK ELEMZÉSE
: Vigh Alexandra -
Szex a marketingben, avagy inkább késztet vásárlásra ami szexi-Esettanulmány a Natália gyertyamárkára
: Medve Natália Fanni