"Kisgyermekek, nagy piac" A reklámok hatásának elemzése a 3-10 éves korosztály körében
Elmentve itt :
Szerző: | Bárány Katalin |
---|---|
További közreműködők: | Szántó Szilvia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Reklám Televízió Gyermek Reklámhatás gyermekreklám |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/1872 |
Hasonló tételek
A reklámok hatásának vizsgálata a 7-10 éves gyermekekre
: Balis Zsófia
: Balis Zsófia
Élelmiszer eredetű megbetegedések a kisgyermekek körében
: Pencz Dorottya Kata
: Pencz Dorottya Kata
A táncsport közösségépítő szerepe a 17-25 éves korosztály körében
: Horváth Adrienn
: Horváth Adrienn
Az édesítőszerek fogyasztási szokásai a 18 és 35 éves korosztály körében
: Szabó Lídia
: Szabó Lídia
A közösségi média hatása a magyar kiutazók döntésére a 20-25 éves korosztály körében
: Jezeri Luca
: Jezeri Luca
Napjainkban elérhető elektronikus fizetési rendszerek bemutatása és ezek használatának vizsgálata a 18-35 éves korosztály körében
: Nagy Zita
: Nagy Zita
Magyarország és a Koreai Köztársaság kapcsolatainak elmúlt 10 éve
: Kis György
: Kis György
A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával
: Tormássy Laura
: Tormássy Laura
A videójáték piac három nagy szereplőjének elemzése – mikrotranzakciók és árbevételek alapján.
: Kusper Ferenc Gergő
: Kusper Ferenc Gergő
Ágazati költséggazdálkodás elemzése és az eredményre gyakorolt hatásának vizsgálata 3 év adatából
: Kláminger Bence
: Kláminger Bence
Ágazati költséggazdálkodás elemzése, és az eredményre gyakorolt hatásának vizsgálata 3 év adatából
: Kelemen Tamás
: Kelemen Tamás
A 18-55 éves korosztály ruhavásárlási szokásainak vizsgálata a koronavírus-járvány tükrében
: Krakovszky Gréta
: Krakovszky Gréta
Az egészséges életmód szerepe a 18-24 éves korosztály élelmiszer-vásárlási szokásaiban
: Seres Péter
: Seres Péter
Budapest gyógy- és élményfürdői látogatottságának, imázsának, szolgáltatásainak és ismertségének elemzése és összehasonlítása a 18-30 éves korosztály körében (Széchenyi fürdő és Aquaworld)
: Albert Nikolett
: Albert Nikolett
A reklám hatása a 3-12 éves gyermekekre
: Kósikné Kiss Réka Eszter
: Kósikné Kiss Réka Eszter
Az online reklámok fejlődése, kampánymenedzselése, továbbá a fogyasztókra gyakorolt hatásának viszgálata
: Dobossy Edvin
: Dobossy Edvin
Az etnocentrikus fogyasztói attitűd okai és megjelenése a magyar nyugdíjas korosztály körében
: Szűcs Dániel
: Szűcs Dániel
Kapunyitási pánik hatásának vizsgálata végzős egyetemisták körében
: Soltész Viktória
: Soltész Viktória
AZ IDŐSEBB KOROSZTÁLY EGÉSZSÉGTUDATOSSÁGA TESTMOZGÁS SZEMPONTJÁBÓL
: Vaszari Virág Zsuzsanna
: Vaszari Virág Zsuzsanna
A 20-30 éves korosztály utazási szokásainak és a közösségi média döntési mechanizmusukra gyakorolt hatásainak vizsgálata
: Kecskeméti Kyra
: Kecskeméti Kyra
OWASP Top 10 – adatbiztonság napjainkban
: Garami Gergely
: Garami Gergely
A gyerekek és a média viszonya. Televízió nézési és vásárlási szokások 10-14 éves korban
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
Influencermarketing fogyasztói hatásának vizsgálata egy kávézó vendégei körében
: Olexa Flóra
: Olexa Flóra
A senior korosztály növekvő szerepe Magyarország turizmusában
: Somogyi Dániel
: Somogyi Dániel
A serdülő korosztály lelki egészségét meghatározó tényezők
: Botkovszky Csilla Tímea
: Botkovszky Csilla Tímea
Társadalmi célú reklámok attitűdre gyakorolt hatása a fogyasztók körében
: Dervarits Diána
: Dervarits Diána
Szálláshely foglalási szokások korosztály és nemzetiség szerint
: Mezei Andrea Imola
: Mezei Andrea Imola
A Régió-10 Kft. rendezvényszervezői tevékenysége
: Kis Vivien
: Kis Vivien
A KKV szektor hitelállományának elemzése az elmúlt 10 évben
: Bogár Tamás
: Bogár Tamás
„10 új Bali” A turisztikai szektor szerepe Indonézia gazdaságában, lehetőségek az Indonéz turizmus fellendítésére
: Reizinger Fanni
: Reizinger Fanni
Patai Andrea - Nyugdíjcélú megtakarítások 40, 40+ korosztály részére
: Patai Andrea
: Patai Andrea
A nonprofit szervezetek helye, szerepe a nemzetgazdaságban. Egy választott közhasznú szervezet 3-5 éves tevékenységének elemzése.
: Czibók Viktória Anna
: Czibók Viktória Anna
A Walt Disney Company megítélése a felnőtt korosztály által
: Bőr Péter Ákos
: Bőr Péter Ákos
A munkáltatói márkaépítés jelentőségének és fontosságának korosztály szerinti vizsgálata
: Bodor-Vincze Réka
: Bodor-Vincze Réka
Az ifjúság-és gyermektáborok viszonya a korosztály médiahasználati szokásaikhoz
: Pusztai Petra Lilla
: Pusztai Petra Lilla
Fairtrade in Hungary compared to Sweden and its 3 most effective marketing communication tools among Z Generation
: Bárány Viktória
: Bárány Viktória
Azért a gyógyvíz az úr! ─ Balneológiai hatástanulmány a hazai 50-70 éves korosztály gyógyfürdő használati szokásairól, fürdőgyógyászati kezelésekkel kapcsolatos attitűdjéről
: Boros Emese
: Boros Emese
Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében
: Pálmai Bence
: Pálmai Bence
A kínai beszerzési piac elemzése
: Gyovai Csongor
: Gyovai Csongor
Nyugat-Dunántúl és Burgenland egészségturisztikai elemzése és összehasonlítása 3-3 gyógyfürdő példáján keresztül
: Edvi Rebeka
: Edvi Rebeka
Hasonló tételek
-
A reklámok hatásának vizsgálata a 7-10 éves gyermekekre
: Balis Zsófia -
Élelmiszer eredetű megbetegedések a kisgyermekek körében
: Pencz Dorottya Kata -
A táncsport közösségépítő szerepe a 17-25 éves korosztály körében
: Horváth Adrienn -
Az édesítőszerek fogyasztási szokásai a 18 és 35 éves korosztály körében
: Szabó Lídia -
A közösségi média hatása a magyar kiutazók döntésére a 20-25 éves korosztály körében
: Jezeri Luca