A Z generáció és a média viszonya. Televíziónézési, internetezési és vásárlási szokások 14-17 éves korban
Saved in:
Main Author: | Nagy Nóra |
---|---|
Other Authors: | Szánthó Zsuzsanna |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Z generáció Fogyasztói magatartás Generációs marketing Televíziózás Internethasználat Média Közösségi média Reklám Primer kutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/18774 |
Similar Items
A gyerekek és a média viszonya. Televízió nézési és vásárlási szokások 10-14 éves korban
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
A magyar Z generációs fiatalok kereskedelmi televíziónézési szokásai
: Varga Luca
: Varga Luca
Médiahatás és médiatudatosság a 14-20 éves fiatalok körében
: Keresztes Nóra
: Keresztes Nóra
14-22 éves magyar fiatalok pénzügyi tudatossága
: Czigner Enikő
: Czigner Enikő
A Netflix Magyarországon. A televíziónézési szokások vizsgálata a streamingszolgáltató népszerűségének tükrében.
: Gaál Vivien
: Gaál Vivien
Tájékozódás a digitális korban A Z generáció hírfogyasztási szokásai 2021-ben
: Pohl Kitti Angéla
: Pohl Kitti Angéla
A 14-18 éves fiatalokat nevelő családok pénzügyi tudatossága
: Todorov Ráhel
: Todorov Ráhel
A táncsport közösségépítő szerepe a 17-25 éves korosztály körében
: Horváth Adrienn
: Horváth Adrienn
A Facebook hatása a 14-20 éves fiatalok kapcsolattartási szokásaira
: Balogh-Szőr Anita
: Balogh-Szőr Anita
Az X, Y, Z generáció és a home office viszonya
: Lesti Diána Ágnes
: Lesti Diána Ágnes
A gyerekek és a média viszonya
: Elekes Adrienn
: Elekes Adrienn
A Z generáció média- és reklámfogyasztási szokásainak, preferenciáinak és vásárlási döntéshozatalának vizsgálata
: Herczeg Péter
: Herczeg Péter
Influencer Marketing- Z generáció befolyásolása vásárlási döntésekben
: Karbunárin Alexandra
: Karbunárin Alexandra
Az önkéntes munka és az Y, Z generáció viszonya. Zala megyei felmérések tapasztalatai
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Published: (2014)
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Published: (2014)
Vásárlási szokások változása a Covid-19 világjárvány után az X és Z-generáció születettjei vonatkozásában
: Zsidákovits Fatime
: Zsidákovits Fatime
A Z-generáció vásárlási szokásai és vásárlás ösztönzése
: Béres Dániel
: Béres Dániel
Az influencerek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Kiss Erika
: Kiss Erika
Fogyasztói szokások, vásárlási motiváció az Y generációs nők körében
: Szentesi Anita
: Szentesi Anita
Az iskolai stressz típusai, stresszreakciók és a stresszkezelés vizsgálata a 17 és 20 éves korosztályban
: Mezei-Belényesi Kamilla
: Mezei-Belényesi Kamilla
Bútor Vásárlási Szokások
: Herczeg Enikő
: Herczeg Enikő
A TikTok hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Magyari Krisztina
: Magyari Krisztina
Az Y és Z generáció közösségi média használati szokásai
: Birnbauer Nóra
: Birnbauer Nóra
Közösségi média hatása a Z generáció toborzására a bankszektorban
: Takács Nóra
: Takács Nóra
A személyes márkaépítés felfedezése a digitális korban eszközök, stratégiák és generációs perspektívák
: Árvai Lili
: Árvai Lili
Valódi közösségek a közösségi korban A Leonardo Kert marketingstratégiája
: Benkő Júlia Borbála
Published: (2013)
: Benkő Júlia Borbála
Published: (2013)
Napelem vásárlási szokások Magyarországon
: Nagy Gábor
: Nagy Gábor
Sneaker vásárlási szokások Magyarországon
: Lódi Dominik László
: Lódi Dominik László
Vásárlási szokások vizsgálata Magyarországon
: Kossuth Bálint
: Kossuth Bálint
B2B marketing a digitális korban
: Kovács Emese Kitti
: Kovács Emese Kitti
IFRS 16 vs. IAS 17 - Változások a lízing standardban
: Bella Dorottya
: Bella Dorottya
Z generáció és a közösségi média kapcsolata
: Kiss Petra
: Kiss Petra
Youtuberek mint influencerek - Hatásuk és viszonyuk a Szent - Györgyi Albert Általános Iskola és Gimnázium 11 - 17 éves korosztályára.
: Tóth Katalin Anna
: Tóth Katalin Anna
A youtuberek, mint véleményvezérek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire Magyarországon
: Zugor Enikő
: Zugor Enikő
A youtuberek hatása az alpha és a Z generáció vásárlási döntéseire
: Nagy Gyöngyi
: Nagy Gyöngyi
Az influencerek hatása a Z és Y generáció vásárlási szokásaira Magyarországon
: Pintér Béla Gábor
: Pintér Béla Gábor
Hazai online vásárlási szokások vizsgálata
: Jegesi Martin
: Jegesi Martin
Fogkrém vásárlási szokások vizsgálata hazánkban
: Bódogh Barbara Rita
: Bódogh Barbara Rita
Arckrém vásárlási szokások sajátosságai Magyarországon
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
Vásárlási szokások a nyomtatás világában
: Sutus László György
: Sutus László György
Könyvolvasási és könyvvásárlási szokások napjainkban, a Z generáció tekintetében
: Erdélyi Borbála Erzsébet
: Erdélyi Borbála Erzsébet
Similar Items
-
A gyerekek és a média viszonya. Televízió nézési és vásárlási szokások 10-14 éves korban
: Nagy Nóra -
A magyar Z generációs fiatalok kereskedelmi televíziónézési szokásai
: Varga Luca -
Médiahatás és médiatudatosság a 14-20 éves fiatalok körében
: Keresztes Nóra -
14-22 éves magyar fiatalok pénzügyi tudatossága
: Czigner Enikő -
A Netflix Magyarországon. A televíziónézési szokások vizsgálata a streamingszolgáltató népszerűségének tükrében.
: Gaál Vivien