Élmény árusítása az Air France-KLM marketingkommunikációs stratégiájának tükrében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Emese Lilla
További közreműködők: Harsányi Dávid
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Légitársaság
Marketingkommunikáció
Utazás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/18791

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg18791
005 20200323134831.0
008 181203suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Varga Emese Lilla 
245 1 0 |a Élmény árusítása az Air France-KLM marketingkommunikációs stratégiájának tükrében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Varga Emese Lilla 
695 |a Légitársaság 
695 |a Marketingkommunikáció 
695 |a Utazás 
700 0 1 |a Harsányi Dávid  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/18791/1/%C3%89lm%C3%A9ny%20%C3%A1rus%C3%ADt%C3%A1sa%20az%20Air%20France-KLM%20marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3s%20strat%C3%A9gi%C3%A1j%C3%A1nak%20t%C3%BCkr%C3%A9ben.pdf  |z Dokumentum-elérés