Speciális étrend-kiegészítők új vásárlói körének felderítése és megszólítási lehetőségei

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Árki Viktória Alexandra
További közreműködők: Törcsvári Zsolt István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Marketing
brand
célcsoport
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/18833

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg18833
005 20190223104035.0
008 181204suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Árki Viktória Alexandra 
245 1 0 |a Speciális étrend-kiegészítők új vásárlói körének felderítése és megszólítási lehetőségei  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Árki Viktória Alexandra 
246 1 0 |a Speciális étrend-kiegészítők új vásárlói körének felderítése és megszólítási lehetőségei  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Marketing 
695 |a brand 
695 |a célcsoport 
700 0 1 |a Törcsvári Zsolt István  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/18833/1/%C3%81rki%20Vikt%C3%B3ria%20BA%20Szakdolgozat%202018..pdf  |z Dokumentum-elérés