A bázisolaj és viasz értékáram optimalizálása a MOL-nál, a vevői elégedettség növelése érdekében
Saved in:
Main Author: | Pintér Márton |
---|---|
Other Authors: | Fabula László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Olajipar Folyamat optimalizálás üzletfejlesztés Értekesités MOL |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/18848 |
Similar Items
A vevői elégedettség növelése és a vevői kapcsolattartás fejlesztése a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft.-ben
: Térmeg Katalin
: Térmeg Katalin
A vevői elégedettség
: Tóth Franciska
: Tóth Franciska
A Shoptec Kft. beszerzési folyamatainak optimalizálása A belső vevői elégedettség és a csomagolóanyag raktározás optimalizálása
: Perei Kitti Andrea
: Perei Kitti Andrea
A dolgozói elégedettség növelése érdekében alkalmazott motivációs eszközök az InterContinental Budapest szállodában
: Kalmár Lilla
: Kalmár Lilla
Göngyöleg szupermarket kialakítása a radar értékáram területén
: Bódis Csilla
: Bódis Csilla
A Vevői Elégedettség Elemzése
: Sever Özer
: Sever Özer
Értékáram optimalizálás a Robert Bosch Elektronika Kft. motorvezérlő gyártásában
: Horváth Vivien Geraldine
: Horváth Vivien Geraldine
Vevői elégedettség mérés a bankszektoron belül
: Szabó Ádám
Published: (2018)
: Szabó Ádám
Published: (2018)
Vevői elégedettség a magyarországi Decathlon áruházakban
: Szőke Mátyás Dániel
: Szőke Mátyás Dániel
A mesterséges intelligencia használata a banki ügyfélelégedettség növelése érdekében
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
Vevői elégedettségmérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében
: Montovay Balázs Tibor
: Montovay Balázs Tibor
Online áruházak vevői elégedettség méréseinek hatékonysága
: Odrán Dávid
: Odrán Dávid
Vevői elégedettség mérése egy autókereskedés szempontjából
: Váradi Krisztina
: Váradi Krisztina
Digitális megoldások a vállalati folyamatok könnyítése/hatékonyság növelése érdekében
: Kis Csaba
: Kis Csaba
Munkahelyi stressz hatásának vizsgálata a munkavállalók hatékonyságának növelése érdekében
: Galambos Péter Tamás
: Galambos Péter Tamás
A biztosítók nyereségének növelése érdekében- a biztosítási csalások elleni védekezés
: Farkas Szilvia
: Farkas Szilvia
Vevői elégedettség mérésének jelentősége az egészségügyi szektorban
: Lőkös Marcell
: Lőkös Marcell
Új CRM rendszer bevezetése a MOL Group-nál
: Bérczes Anna
: Bérczes Anna
Vevői elégedettség mérése és elemzése a nemzetközi autóbuszközlekedésben
: Mátyás Tamás
: Mátyás Tamás
MULTINACIONÁLIS VÁLLALATOK ÉS A MAGYAR ÁLLAM KAPCSOLATA A FOGLALKOZTATÁS NÖVELÉSE ÉRDEKÉBEN
: Deigner Judit
: Deigner Judit
A minőség és az elégedettség, avagy a vevői elégedettség mérése egy budapesti fordítóirodában
: Kovács Bettina
: Kovács Bettina
ERP BI modul új felhasználási módja a MOL-nál
: Jándy Tamás
: Jándy Tamás
Ügyfél elégedettség növelése IT alkalmazásokkal logisztikai vállalatnál online ügyfélkapcsolati rendszereken keresztül
: Raszler Mária Magdolna
: Raszler Mária Magdolna
Az Audmax Kft. részére végzett piackutatás, vevői elégedettség vizsgálata
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
Vevői elégedettség mérések és vevői elégedettséget növelő intézkedések a magyar szállodaiparban a Covid-19 járvány idején
: Jánosi Szabolcs
: Jánosi Szabolcs
Vevői elégedettség és a minőség kapcsolati rendszere Minőségirányítási rendszer részleges bevezetésének bemutatása a Roland Divatház Zrt-n keresztül
: Sárosi Réka
Published: (2013)
: Sárosi Réka
Published: (2013)
Disztribúciós folyamatok hatékonyságának növelése és hatása a vevői elégedettségre a Siemens Energy Kft. gyakorlatában
: Erdei Mónika Alexandra
: Erdei Mónika Alexandra
A vevői elégedettség mérése és fejlesztése az Adria- Holiday Utazási Irodában
: Lipusz-Polyefkó Enikő
: Lipusz-Polyefkó Enikő
Vevői elégedettségmérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében a Roll-Lamell Kft.-nél
: Szabóné Szalai Ágnes
: Szabóné Szalai Ágnes
E-shop vevői elégedettség felmérés a Linde Gáz Magyarország Zrt.-nél
: Ináncsi Klaudia
: Ináncsi Klaudia
A könyvelési folyamat hatékonyságának növelése és a logisztikai költségek optimalizálása az adat távátvitel segítségével.
: Fáncsik Bianka
: Fáncsik Bianka
Vevői- és termék elégedettség mérése a Sony Europe B.V Magyarország kereskedőinél
: Bacsa Soma Dénes
: Bacsa Soma Dénes
A minőségügyben az auditori lojalitás növelésének lehetőségei belső vevői elégedettség mérés alapján
: Rózsa Ildikó
: Rózsa Ildikó
A vevői elégedettség vizsgálata logisztikai szolgáltatások tükrében az Euro-Log Kft.-nél
: Deák Bianka
: Deák Bianka
A vevői elégedettség és a minőségfejlesztés kapcsolata, a minőségmenedzsment szerepe a cég eredményességében
: Sáfrány Csaba
Published: (2014)
: Sáfrány Csaba
Published: (2014)
Manapság már a csapból is mobilinternet folyik? Vagy mégsem? Innovációs lehetőségek keresése a mobilinternet fogyasztás növelése érdekében
: Králler András Márió
: Králler András Márió
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében - befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében- befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
Vevői elégedettség és kiszolgálási színvonal mérése a Diagnosticum Zrt. logisztikai folyamatainak bemutatásán keresztül
: Veiszpach Ádám
: Veiszpach Ádám
A vezetői kompetenciák és a dolgozói elégedettség összefüggései a Lambda-Com Group-nál
: Révész Hajnalka
: Révész Hajnalka
Similar Items
-
A vevői elégedettség növelése és a vevői kapcsolattartás fejlesztése a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft.-ben
: Térmeg Katalin -
A vevői elégedettség
: Tóth Franciska -
A Shoptec Kft. beszerzési folyamatainak optimalizálása A belső vevői elégedettség és a csomagolóanyag raktározás optimalizálása
: Perei Kitti Andrea -
A dolgozói elégedettség növelése érdekében alkalmazott motivációs eszközök az InterContinental Budapest szállodában
: Kalmár Lilla -
Göngyöleg szupermarket kialakítása a radar értékáram területén
: Bódis Csilla