Employer Branding kialakulása, fejlődése és folyamata a Profession.hu-nál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Benyeda Helga
További közreműködők: Harsányi Dr. Dávid
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Employer branding
Márkaépítés
Marketing
Profession.hu
Primer kutatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/18908

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg18908
005 20200512043901.0
008 181205suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Benyeda Helga 
245 1 0 |a Employer Branding kialakulása, fejlődése és folyamata a Profession.hu-nál  |c Benyeda Helga  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom első részében a generációkat mutattam be, nagyobb részben a munkaerő piaci jellemzőjüket. A második részben a munkáltatói márkát ismertettem bővebben, majd a Profession.hu-nál bemutattam részletesen a kialakulását, fejlődését és folyamatát. A kutatásokban felállított hipotézisekre is választ kaptam, amik az álláskeresési szokásokat vizsgálták X-, Y- és Z- generáció tagjainak körében. Eredményeképpen megtudhattam, hogy valóban a Profession.hu a legismertebb és legtöbbet használt álláskeresési weboldal, a generációk körében nagy mértékben szerepet játszik álláskeresésüknél a munkáltatói márka elemei, a versenyképes fizetés a legdominánsabb szempont munkahelyük megválasztásakor és részben a social media segítségével keresnek állást. 
695 |a Employer branding 
695 |a Márkaépítés 
695 |a Marketing 
695 |a Profession.hu 
695 |a Primer kutatás 
700 1 |a Harsányi Dr. Dávid  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/18908/1/Benyeda%20Helga%20-%20Szakdolgozat%20v%C3%A9gleges-PDF.pdf  |z Dokumentum-elérés