A Fintech és Insurtech, mint digitális megoldások ismertsége a hazai fogyasztók körében
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Zsuzsanna |
---|---|
További közreműködők: | Brávácz Dr Ibolya |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | FinTech Insurtech Digitalizáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/18937 |
Hasonló tételek
Az influencerek, mint új kommunikációs eszköz ismertsége a fogyasztók körében
: Kalauz Ingrid
: Kalauz Ingrid
A MOL Nyrt.CSR tevékenységének ismertsége a fogyasztók körében
: Zsoldos Boglárka
: Zsoldos Boglárka
Fintech megoldások a hazai bankszektorban
: Vasas Roland
: Vasas Roland
Ipar 4.0 megoldások ismertsége a hazai építőiparban
: Mezey Kristóf András
: Mezey Kristóf András
A Fair Trade mozgalmának és termékeinek ismertsége, megítélése a magyar fogyasztók körében
: Fájer Melinda
: Fájer Melinda
A FinTech vállalkozások piaci helyzete és szolgáltatásaik ismertsége
: Gyenge Ádám
: Gyenge Ádám
AZ SSC szektor ismertsége a Z generáció körében
: Bosnyák Mária Mónika
: Bosnyák Mária Mónika
A bakancsos turizmus népszerűsége és az Országos Kéktúra ismertsége a hazai lakosság körében
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
A rovar alapú élelmiszerek elfogadottsága hazai fogyasztók körében
: Dobos Boglárka
: Dobos Boglárka
Az internetes kereskedelem megítélése a hazai fogyasztók körében
: Molnár Boglárka
: Molnár Boglárka
Budapesti attrakciók ismertsége a helyiek és a fővárosba látogatók körében
: Csorba Lili
: Csorba Lili
Fenntarthatóság a fogyasztók körében
: Balogh Bence
: Balogh Bence
A Magyar Termék védjegy megítélése a hazai fogyasztók körében
: Paksi Márk
: Paksi Márk
Nagyvállalati digitális megoldások
: Pusztai Petra
: Pusztai Petra
A fogyasztói magatartás vizsgálata a hazai kraft sör fogyasztók körében
: Farkas Szilveszter Roland
: Farkas Szilveszter Roland
A toszkán borok megítélése és a régió borturizmusának ismertsége a magyarok körében
: Pesti Botond
: Pesti Botond
Termékmegjelenítés, mint vásárlásösztönző és befolyásoló eszköz a Z generációs fogyasztók körében
: Makarész Adriána
: Makarész Adriána
FinTech megoldások a világban és a magyar emberek bankolási szokásai
: Pócsi Eszter
: Pócsi Eszter
Tejet a tehéntől avagy A biotej perspektívái a hazai fogyasztók körében
: Burián Dóra
: Burián Dóra
A hazai kis- és középvállalkozások digitális megjelenése és a digitális megoldások használatának fejlődési lehetőségei
: Krebsz Rebeka Mónika
: Krebsz Rebeka Mónika
Digitális marketing trendek hatása a fogyasztók vásárlási döntéseiben
: Tóth Katalin Andrea
: Tóth Katalin Andrea
A Balaton turisztikai térségben fejlődő kerékpáros turizmus és annak ismertsége az egyetemisták körében
: Kovács Boglárka Hajnalka
: Kovács Boglárka Hajnalka
Az elektronikus kereskedelem fejlődésének hazai trendjei és magyar perspektívái a fogyasztók körében
: Csukás Milán
: Csukás Milán
Székelyföld – Kovászna megye – gyógyturisztikai forrásai, és ismertsége külföldön
: Vincze Zsuzsanna Réka
: Vincze Zsuzsanna Réka
Fintech megoldások az ellátási lánc finanszírozásában különös tekintettel a kis és középvállalkozásokra
: Zaja Blanka
: Zaja Blanka
A karibi gasztronómia és ismertsége hazánkban
: Lobenwein Klaudia Enikő
: Lobenwein Klaudia Enikő
A portugál gasztronómia és ismertsége hazánkban
: Takács Kíra
: Takács Kíra
A közösségi média, mint turisztikai marketing eszköz használata a belföldi utazások népszerűsítésére a fogyasztók új generációja, azaz a digitális bennszülöttek körében
: Túri Emese
: Túri Emese
A közösségi média, mint turisztikai marketing eszköz használata a belföldi utazások népszerűsítésére a fogyasztók új generációja, azaz a digitális bennszülöttek körében
: Túri Emese
: Túri Emese
A tradicionális és az újhullámos desszertek iránti kereslet elemzése a hazai fogyasztók körében
: Szögeczki Luca
: Szögeczki Luca
Az Alanor marketingkommunikációs tevékenysége és megoldások a fogyasztók megtartására, ösztönzésére
: Dorogi Luca
: Dorogi Luca
Hazai és nemzetközi cukrászdák kínálatának elemzése 1. Nemzetközi és hazai csokoládé-trendek, preferenciák a fogyasztók körében
: Élő Adél
: Élő Adél
A fintech vállalatok hatásai a hagyományos pénzintézetekre, pénzintézetek digitalizálódása és a digitális átállás változásvezetése
: Tóth Balázs
: Tóth Balázs
A FinTech szolgáltatások népszerűségének vizsgálata a magyar lakosság körében
: Bérdi Dorottya
: Bérdi Dorottya
Fintech a magyar bankszektorban
: Tóth Gergely
: Tóth Gergely
A "Gyulai" márka ismertsége, vásárlási szokások
: Barna Enikő
: Barna Enikő
A gasztroblogok és bloggerek megítélése a fogyasztók körében
: Ujvári Lili Dorina
: Ujvári Lili Dorina
FinTech, mint a pénzügyi digitalizáció legújabb generációja
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
Digitális megoldások a Front Office területén
: Vincze Bence
: Vincze Bence
A NOBU éttermek sikerének kulcsa és a japán konyha népszerűsége a hazai fogyasztók körében
: Báder Luca
: Báder Luca
Hasonló tételek
-
Az influencerek, mint új kommunikációs eszköz ismertsége a fogyasztók körében
: Kalauz Ingrid -
A MOL Nyrt.CSR tevékenységének ismertsége a fogyasztók körében
: Zsoldos Boglárka -
Fintech megoldások a hazai bankszektorban
: Vasas Roland -
Ipar 4.0 megoldások ismertsége a hazai építőiparban
: Mezey Kristóf András -
A Fair Trade mozgalmának és termékeinek ismertsége, megítélése a magyar fogyasztók körében
: Fájer Melinda