Szépségipari kisvállalkozások működésének és stratégiájának kérdései
Elmentve itt :
Szerző: | Mészáros Kinga |
---|---|
További közreműködők: | Marosán Dr. György |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Szépségipar Kis- és középvállalkozás Stratégiai menedzsment Szervezeti felépítés Beauté Naturelle SWOT-analízis Kérdőives felmérés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/18970 |
Hasonló tételek
Kisvállalkozások finanszírozási kérdései
: Sári Ádám
: Sári Ádám
A koronavírus hatása a szépségipari szolgáltatókra és a szépségipari kereskedelemre (Levy-Net Kft)
: Breznai Lili
: Breznai Lili
Közösségi média mentorprogram szépségipari szakembereknek
: Várkoly Enikő
: Várkoly Enikő
Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban
: Dimic Igor
: Dimic Igor
Szépségipari társadalmi felelősségvállalás vállalati és fogyasztói oldalról
: Balogh Orsolya
: Balogh Orsolya
Marketingstratégiai javaslatok az Inglot szépségipari vállalat részére
: Pánits Flóra Kata
: Pánits Flóra Kata
A lakás-takarékpénztárak működésének időszerű kérdései
: Pásztor Tünde
: Pásztor Tünde
Fenntarthatóság a magyar szépségipari- és kozmetikai cikkek piacán
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
Az influencer marketing hatásai a szépségipari termékek vásárlására
: Kobela Lilla
: Kobela Lilla
A sikeres kisvállalkozások működésének feltételei a Zrínyi Étterem tükrében
: Gombos Gabriella
: Gombos Gabriella
Kisvállalkozások indításának jogi-, pénzügyi-, számviteli előfeltételeinek és gazdaságos működésének vizsgálata
: Fehér Vivien
: Fehér Vivien
Budapesti kereskedelmi szálláshelyi kisvállalkozások sajátos létesítési, szervezési, működési és gazdálkodási kérdései
: Répás Szilvia
: Répás Szilvia
A szépségipari szolgáltató szektor emberi erőforrás eloszlásának szoftveres optimalizálása
: Nádor Blanka
: Nádor Blanka
Fogyasztói magatartás a szépségipari szolgáltatások területén a XXI. században
: Szikszai Bernadett
: Szikszai Bernadett
A kisvállalkozások indításának jogi-, pénzügyi-, számviteli előfeltételeinek és gazdaságos működésének vizsgálata.
: Brinza Barbara Brigitta
: Brinza Barbara Brigitta
Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére
: Mádi Emese Júlia
: Mádi Emese Júlia
A „Minden, ami NŐ” szépségipari cég piaci versenyhelyzetének bemutatása és elemzése
: Dudás Kata
: Dudás Kata
Az e-kereskedelem kialakulása és hatásai az Instagramon szépségipari termékek influenszerek általi ajánlás tekintetében
: Biró Erika
: Biró Erika
A budapesti mikro- és kisvállalkozások társadalmi felelősségvállalásának sajátosságai
: Kovács Kinga
: Kovács Kinga
Kisvállalkozások túlélésének titka
: Vargha Péter
: Vargha Péter
A kisvállalkozások adózása
: Varga Marianna
: Varga Marianna
Modern Kisvállalkozások Fejlődése
: Fajka Ákos Róbert
: Fajka Ákos Róbert
A kisvállalkozások támogatása
: Terjék Szilvia
: Terjék Szilvia
Kisvállalkozások finanszírozási lehetőségei
: Rigó Dániel Ádám
: Rigó Dániel Ádám
Mikro- és kisvállalkozások hitelezése
: Nagy Adrienn
: Nagy Adrienn
A HRM kérdései a balatoni kereskedelmi szálláshelyeken Budapesti és balatoni szállodák HR működésének összehasonlítása
: Jánosi Lilla Annamária
: Jánosi Lilla Annamária
A budapesti nyelviskolák marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Szentesi Éva Kinga
: Szentesi Éva Kinga
Magyarország vezető szépségipari termékekkel foglalkozó nagyvállalatainak online reklámstratégiája és annak eredményessége, hangsúlyozva az arcápolási és dekorkozmetikumok szegmensét
: Illés Dóra
Megjelent: (2014)
: Illés Dóra
Megjelent: (2014)
A kisvállalkozások versenyképessége hazánkban
: Mérész Pálma
: Mérész Pálma
Kisvállalkozások adózási lehetőségeinek összehasonlítása
: Somogyi Barbara
: Somogyi Barbara
Mikro- és kisvállalkozások tipikus hibái
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
A kisvállalkozások adózási formáinak elemzése, és az új Kata törvény hatása a kisvállalkozások működésére
: Németh Dorina
: Németh Dorina
Hasonló tételek
-
Kisvállalkozások finanszírozási kérdései
: Sári Ádám -
A koronavírus hatása a szépségipari szolgáltatókra és a szépségipari kereskedelemre (Levy-Net Kft)
: Breznai Lili -
Közösségi média mentorprogram szépségipari szakembereknek
: Várkoly Enikő -
Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban
: Dimic Igor -
Szépségipari társadalmi felelősségvállalás vállalati és fogyasztói oldalról
: Balogh Orsolya