Innováció a gyakorlatban – A Voltaren Emulgel 1% gél, masszázs fejjel elemzése a marketingstratégia elemein keresztül
Elmentve itt :
| Szerző: | Stirbu Daniela |
|---|---|
| További közreműködők: |
Szánthó Dr. Zsuzsanna
Gombás Julianna |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Voltaren Fájdalomcsillapítás Termékbevezetés Marketingstratégia Stratégiai tervezés Környezetelemzés Fogyasztói igények Gyógyszeripar |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/18985 |
Hasonló tételek
Marketingstratégia a gyakorlatban
: Szakos Mercédesz
: Szakos Mercédesz
Innováció a gyakorlatban - A Sensodyne Deep Clean fogkrém bevezetésének elemzése a marketingstratégia eszköztárán keresztül
: Polgár Dóra
: Polgár Dóra
A tételes elszámolás alá eső eszközök - kiemelten a Dexell gél –folyamatai
: Merkl Zsófia
: Merkl Zsófia
A Duna Relax & Event Hotel Wellness üzemegység masszázs szolgáltatásai és azok jótékony hatásai
: Romos Henriett
: Romos Henriett
Egy autóelektronika-javító kiskereskedelmi vállalkozás lehetőségeinek bemutatása a hazai és nemzetközi piacon, a marketing mix elemein keresztül
: Rövid Beatrix Alexandra
: Rövid Beatrix Alexandra
Online marketingstratégia a gyakorlatban az Organica Water-nél
: György Virág
: György Virág
Harmadik országbeli beszerzési stratégia a gyakorlatban
: Szakos Daniéla
: Szakos Daniéla
Szervezeti innováció a gyakorlatban - KKV a nagyvállalatban
: Tóth Ildikó
: Tóth Ildikó
Marketingstratégia A szervezeti piac sajátosságai
: Csesznik Natália
: Csesznik Natália
Marketingstratégia, márkaépités a netpincér példáján keresztül
: Baritz Balázs
: Baritz Balázs
Marketingstratégia a 21. században
: Brumán Vivien
: Brumán Vivien
Marketingstratégia a szépségszalonok világában
: Besenyő Flóra
: Besenyő Flóra
Innovációs folyamatok a gyakorlatban a Knorr-Bremse Rail Systems tevékenységén keresztül bemutatva
: Turzó Anna
: Turzó Anna
Marketingstratégia kialakításának szerepe mikrovállalkozásoknál
: Antovszki Anna
: Antovszki Anna
Marketingstratégia a magyar jegestea piacon
: Brandt Ilona
: Brandt Ilona
Marketingstratégia a Gyermelyi Zrt. életében
: Rubner Nikolett Mária
: Rubner Nikolett Mária
Marketingstratégia a Gyermelyi Zrt. életében
: Rubner Nikolett Mária
: Rubner Nikolett Mária
„Megváltozott munkaképességű emberek rehabilitációjának és foglalkoztatásának segítése” – TÁMOP-1.1.1-12/1. projekt megvalósulása és finanszírozása
: Cseppentő Alexandra
: Cseppentő Alexandra
Marketingstratégia a Perenna Palacsintázó piaci bevezetéséhez
: Volper Annamária
: Volper Annamária
Marketingstratégia kialakítása és kiépítése a Stikánál
: Maróti Dóra Katalin
: Maróti Dóra Katalin
A marketingstratégia kialakítása elemzése egy vállalatnál
: Németh Jázmin
: Németh Jázmin
Az online marketingstratégia befolyása a fogyasztóra
: Tordy Virág Zsófia
: Tordy Virág Zsófia
A marketingstratégia kialakítása elemzése egy vállalatnál
: Szőke Hilda
: Szőke Hilda
Marketingstratégia koncepció bemutatása a NESCAFÉ Dolce Gusto márkán keresztül
: Füri Orsolya
: Füri Orsolya
Marketingstratégia a kisvállalatok számára az Informatéka Kft. példáján keresztül
: Bíró Patrik
: Bíró Patrik
Marketingkommunikáció területei 1.
: Wieder Klaudia Lia
: Wieder Klaudia Lia
Marketingstratégia kialakítása az Atmedia Kft-nél
: Molnár Anna
: Molnár Anna
Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása induló vállalkozásoknál
: Freudenfeld-Förster Noémi
: Freudenfeld-Förster Noémi
Marketingstratégia a Z-generáció eléréséhez a bankszektorban
: Mircea-Dászkál Írisz
: Mircea-Dászkál Írisz
Marketingstratégia online kereskedelmi környezetben Egy hazai csomagolóanyag iparági vállalat példája
: Pityi Barbara
: Pityi Barbara
A Formula 1 marketingkommunikációja
: Réh Roberta
: Réh Roberta
Case 1 Resq Club Case Study
: Podmetina Daria, et al.
Megjelent: (2021)
: Podmetina Daria, et al.
Megjelent: (2021)
Pénzügyi tervezés digitális modernizációja a Hatvani Bosch MSE 1.1 részlegén
: Tuza Bence
: Tuza Bence
Made in Hungary - egy magyar divatcég marketingstratégia tervezete
: Kászonyi Dorka
: Kászonyi Dorka
Inkluzív reklámok, mint marketingstratégia a Mattel társadalmi felelősségvállalási stratégiája és hatása a fogyasztói magatartásra Magyarországon
: Széphalmi Márta Hanna
: Széphalmi Márta Hanna
Marketingstratégia kialakítása és bemutatása a Mondeo Kft. példáján
: Szilágyi Attila
: Szilágyi Attila
Marketingstratégia a Trevenque informatikai cég magyarországi piacra lépéséhez
: Ujj Zsuzsanna
: Ujj Zsuzsanna
Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása a Gyermelyi vállalatcsoport tükrében
: Zelenák Márk
: Zelenák Márk
Imázsépítés a Forma 1 világában
: Zentai Mónika
: Zentai Mónika
Kockázatmenedzsment a Formula-1 világában
: Kmety Ildikó
: Kmety Ildikó
Hasonló tételek
-
Marketingstratégia a gyakorlatban
: Szakos Mercédesz -
Innováció a gyakorlatban - A Sensodyne Deep Clean fogkrém bevezetésének elemzése a marketingstratégia eszköztárán keresztül
: Polgár Dóra -
A tételes elszámolás alá eső eszközök - kiemelten a Dexell gél –folyamatai
: Merkl Zsófia -
A Duna Relax & Event Hotel Wellness üzemegység masszázs szolgáltatásai és azok jótékony hatásai
: Romos Henriett -
Egy autóelektronika-javító kiskereskedelmi vállalkozás lehetőségeinek bemutatása a hazai és nemzetközi piacon, a marketing mix elemein keresztül
: Rövid Beatrix Alexandra