Az eWOM hatása az Y és Z generációra, a „We love Budapest” és az „Egy nap a városban” online felület vizsgálata alapján
Saved in:
Main Author: | Somogyi Eszter |
---|---|
Other Authors: | Jancsik András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Online marketing eWOM Z generáció Y generáció Gasztroblogok Gasztronómiai trendek Street food internet Blog Fogyasztói magatartás Döntéshozatal electronic word-of-mouth |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/1901 |
Similar Items
A WOM és eWOM hatása a magyarországi áruházláncokra
: Kelemen Dominik
: Kelemen Dominik
A WOM és eWOM hatása a magyarországi áruházláncokra 2020 után
: Kelemen Dominik
: Kelemen Dominik
A We Love Kreatív Kft. online marketing tevékenysége
: Petri Csenge
: Petri Csenge
Egy kisvállalkozás hatása az üzleti turizmusra a We Love Kreatív Kft. példáján keresztül
: Varjasi Martina Mirtill
: Varjasi Martina Mirtill
Mi visz előre nap mint nap? -avagy a munkahelyi motiváció jelentése az Y és Z generáció számára
: Szőke Réka Judit
: Szőke Réka Judit
Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra
: Losonczi Rita
: Losonczi Rita
Az Instagram hatása az Y és a Z generációra
: Zanati Gabriella
: Zanati Gabriella
Az e-WOM fontossága és összefüggései a szállodaiparban
: Huang Jian Jimmy
: Huang Jian Jimmy
Az e-WOM üzleti felhasználása a marketing területén
: Huang Jian Jimmy
: Huang Jian Jimmy
A YouTuberek befolyása az Y és Z generációra
: Kónya Nikolett
: Kónya Nikolett
A social media reklámjainak hatása az Y és Z generációra
: Freyer Virág
: Freyer Virág
Influencer marketing hatása az Y és Z generációra, és a munka világára
: Molnár Vivien
: Molnár Vivien
Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra, és a munka világára
: Molnár Vivien
: Molnár Vivien
Az influencer marketing és a közösségi média hatásai az Y és Z generációra
: Koródi-Szász Evelin
: Koródi-Szász Evelin
Az influenszerek befolyása a Z generációra
: Zajácz Eszter Dorka
: Zajácz Eszter Dorka
Az influencer marketing szerepe az egészségtudatos életvitel kialakításában, fókuszálva az Y és Z generációra
: Vizi Kinga
: Vizi Kinga
Honnan süt a nap?
: Budaházy György, et al.
Published: (2023)
: Budaházy György, et al.
Published: (2023)
A gasztronómia területét érintő influencer marketing hatása az Y és a Z generációra
: Kovács Martin Ferenc
: Kovács Martin Ferenc
A távmunka hatása a Baby boomer, az X, Y és a Z generációra
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
Exemining the relationship between e-wom ( restaurant review, UGC) and financial performance
: Koller Henrietta
: Koller Henrietta
Az influencer marketing hatása a Z generációra
: Antonyi Brigitta
: Antonyi Brigitta
Love factory, az új Fiesta sikerének kulcsa! Fogyasztói szokások és befogadói attitűd, azonos vagyok-e a hősömmel?
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
Influenszer marketing hatása Z generációra
: Molnár Martin
: Molnár Martin
Nap mint nap, avagy hogy alakul a megújuló energia termelésünk és a napelem külkereskedelmünk
: Budaházy György, et al.
Published: (2023)
: Budaházy György, et al.
Published: (2023)
Feljövő Nap vagy hullócsillag, avagy az influencer marketing
: Mészáros Martina
: Mészáros Martina
Közösségi média hatása a Z generációra
: Tuboly Dóra
: Tuboly Dóra
A Facebook mint marketingkommunikációs felület Az UNIQA Biztosító Zrt. esettanulmánya
: Szőkéné Faragó Anikó
Published: (2013)
: Szőkéné Faragó Anikó
Published: (2013)
A három nap hegye kiemelkedő borászatai
: Havrán Szabina Anna
: Havrán Szabina Anna
Lakáspiac alakulása napjainkban, kormány lakás politikájának hatása az Y generációra
: Kovács Dániel
: Kovács Dániel
Közösségi média marketing a magyar gyakorlatban, hatásai az Y generációra
: Baksai Bianka
: Baksai Bianka
A kapunyitási pánik generációs távlatból, avagy hogyan hat az Y és Z generációra a negyedéleti krízis?
: Molnár Réka
: Molnár Réka
A közösségi média hatása a Z generációra
: Farkas Nikolett
: Farkas Nikolett
Közösségi média szerepe a munkaerő toborzásban, különös tekintettel az Y generációra
: Nagy Noémi
: Nagy Noémi
Creaweb Online Rendeléskezelő felület, mint kommunikációs eszköz
: Toplak Tícia
: Toplak Tícia
A jövő turistái Budapesten a fenntartható okos városban
: Bodó Anita
: Bodó Anita
A jövő turistái Budapesten, a fenntartható okos városban
: Bodó Anita
: Bodó Anita
Mobile Marketing Perspective based on WeChat in China
: Dilihumaer Reheman
: Dilihumaer Reheman
Motivációs célú rendezvények elemzése az MVM Siker-nap bemutatásán keresztül
: Szerencsés Dóra
: Szerencsés Dóra
Svédország országelemzés, valamint az IKEA terjeszkedésének lehetőségei egy vidéki magyar városban
: Heiszler Dóra
Published: (2014)
: Heiszler Dóra
Published: (2014)
A biobor hazai piacának felmérése és elemzése, különös tekintettel az Y generációra
: Kamondy Zsófia Tímea
: Kamondy Zsófia Tímea
Similar Items
-
A WOM és eWOM hatása a magyarországi áruházláncokra
: Kelemen Dominik -
A WOM és eWOM hatása a magyarországi áruházláncokra 2020 után
: Kelemen Dominik -
A We Love Kreatív Kft. online marketing tevékenysége
: Petri Csenge -
Egy kisvállalkozás hatása az üzleti turizmusra a We Love Kreatív Kft. példáján keresztül
: Varjasi Martina Mirtill -
Mi visz előre nap mint nap? -avagy a munkahelyi motiváció jelentése az Y és Z generáció számára
: Szőke Réka Judit