Ügyfél elégedettséget növelő lehetőségek FCL szállítmányok kezelése során
Saved in:
Main Author: | Bánhalmi Csaba |
---|---|
Other Authors: |
Antalóczy Dr. Katalin
Bulyáki Vanda |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Vevői elégedettségmérés Konténeres szállítmányozás FCL Export Import Szállítmányozás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/19069 |
Similar Items
A telekommunikációs szolgáltatók fogyasztói elégedettségét növelő stratégiák és hatékony márkakommunikáció
: Helman Beatrix
: Helman Beatrix
Vevői elégedettség mérések és vevői elégedettséget növelő intézkedések a magyar szállodaiparban a Covid-19 járvány idején
: Jánosi Szabolcs
: Jánosi Szabolcs
A magas értéksűrűségű szállítmányok szabályozása a közúti árufuvarozásban
: Magyar Márton Csaba
: Magyar Márton Csaba
Tengeri export szállítmányozás (FCL)
: Szilágyi Gergő
: Szilágyi Gergő
Tengerentúli import FCL ügylet lebonyolítása
: Szeiler Adrienn
: Szeiler Adrienn
Kontrolling Tevékenységek Hozzáadott Érték Növelő Szerepe
: Hável Csaba
: Hável Csaba
A tengeri FCL export ügyintézés folyamata
: Zákonyi Balázs
: Zákonyi Balázs
Ömlesztett gabonatermények fuvarozása során fellépő minőségi problémák és ezek összköltség növelő hatása
: Kóczán-Paksai Annamária
: Kóczán-Paksai Annamária
Speciális szállítmányok optimalizálása a Robert Bosch Elektronika Kft-nél
: Lelkes Dóra
: Lelkes Dóra
A pénzmosás elleni küzdelem egy német hitelintézet ügyfél-átvilágítása során
: Ujfalusi Szabolcs
: Ujfalusi Szabolcs
A tejfogyasztást növelő marketingelemek vizsgálata
: Kapronczai Péter
: Kapronczai Péter
Ügyfélkapcsolatok kezelése és belső ügyfél menedzsment egy lakásfejlesztő cég szemszögéből
: Kokány Vivien Gréta
: Kokány Vivien Gréta
FCL import a Liegl & Dachser Logisztikai Kft.-nél
: Palik Zsófia
: Palik Zsófia
A távol-keleti FCL import szállítmányozási folyamat során felmerülő problémák elemzése az A.Hartrodt (Hungary) Kft. gyakorlatában
: Vörös Anita
Published: (2012)
: Vörös Anita
Published: (2012)
Import FCL folyamat bemutatása, merchant’s és carrier’s haulage estén
: Aranyi Adrienn Magdolna
: Aranyi Adrienn Magdolna
Az ügyfél helye a rendezvényszervezésben, avagy az ügyfél-rendezvényügynökség kapcsolat
: Végh Tamás
: Végh Tamás
A női munkavállalók szervezeti elégedettségét és elkötelezettségét meghatározó tényezők
: Al Achraf Dorottya
: Al Achraf Dorottya
Tengeri FCL import operáció bemutatása a Kühne + Nagel KFT-nél
: Schrodt Ádám
: Schrodt Ádám
Shanghai import szállítmányok konténeres tengeri fuvarozásának lehetséges útvonalainak összehasonlítása az Austromar Kft. gyakorlatában
: Zatykó Tünde
: Zatykó Tünde
Kontrolling,mint hatékonyságot növelő alrendszer az önkormányzati gazdálkodásban
: Ferencné Kovács Hajnalka
: Ferencné Kovács Hajnalka
Munkahelyi elégedettséget befolyásoló tényezők, és a hatásuk az egyén teljesítményére
: Potocska-Váradi Alexandra
: Potocska-Váradi Alexandra
Import irányú FCL szállítmányozás kritikai elemzése a Liegl & Dachser Kft-nél
: Pencz Yvette
: Pencz Yvette
Ügyfél elégedettség a banki szektorban
: Halász Máté
: Halász Máté
Eredmény növelő, költség megtakarító beruházások elemzése a víziközmű ágazatban.
: Istenes Attila
: Istenes Attila
A vámérték vizsgálata, különös tekintettel a vámértéket növelő tényezőkre
: Borissza László
: Borissza László
Az ügyfél számára optimális portfólió kiválasztása
: Rudolf Tamás
: Rudolf Tamás
Kockázati tényezők kezelése az információs rendszerek fejlesztése során
: Visnyei Péter
: Visnyei Péter
A légi fuvarozás sajátosságainak bemutatása, valamint egy speciális eset, a „sea to air” szállítmányok ismertetése konkrét példán keresztül
: Eredics Soma
Published: (2018)
: Eredics Soma
Published: (2018)
Felelős vállalat, felelős munkavállaló. Javítja-e felelősségvállalás a munkavállalói elégedettséget vagy az elkötelezettséget?
: Szalay-Nagy Emese
: Szalay-Nagy Emese
A vásárlói elégedettséget befolyásoló tényezők vizsgálata a Z, Y és X generáció esetében
: Laurinyecz Emese
: Laurinyecz Emese
Az Accor szállodalánc online marketing tevékenységének és lojalitást növelő hűségprogramjának bemutatása
: Németh Kitti
: Németh Kitti
Ügyfél-elégedettség szerepe a Budapest Bank fiókhálózatában
: Jakab Zsolt
: Jakab Zsolt
A Legrand Zrt. marketingstratégiája ügyfél elégedettség szempontjából
: Briski Brigitta
: Briski Brigitta
A Carant Antenna Kft. ügyfél-elégedettség vizsgálata
: Kovács Angéla
: Kovács Angéla
Az ellenőrzés során feltárt hibák és azok számviteli kezelése
: Torda Gabriella
: Torda Gabriella
A hazai kis- és középvállalkozások gazdasági versenyképességét növelő európai uniós támogatások az Európai Unió által nyújtott finanszírozási lehetőségek bemutatása a Gazdasági Operatív Programon keresztül
: Budai Ádám
: Budai Ádám
Az ügyfélélmény a Telekom és az ügyfél oldaláról
: Andrejszki Alex Levente
: Andrejszki Alex Levente
Ügyfél-elégedettség vizsgálat a Kleffmann & Partner Kft.-nél
: Kocsány Dóra
: Kocsány Dóra
Fiatalok megcélzása a reklámokban ügynökségi és ügyfél oldalról
: Bakonyi Máté
: Bakonyi Máté
Telefonos ügyfél megkeresések helye és szerepe a marketingkommunikációban
: Janicsek Dóra
: Janicsek Dóra
Similar Items
-
A telekommunikációs szolgáltatók fogyasztói elégedettségét növelő stratégiák és hatékony márkakommunikáció
: Helman Beatrix -
Vevői elégedettség mérések és vevői elégedettséget növelő intézkedések a magyar szállodaiparban a Covid-19 járvány idején
: Jánosi Szabolcs -
A magas értéksűrűségű szállítmányok szabályozása a közúti árufuvarozásban
: Magyar Márton Csaba -
Tengeri export szállítmányozás (FCL)
: Szilágyi Gergő -
Tengerentúli import FCL ügylet lebonyolítása
: Szeiler Adrienn