Egy új okostelefon-márka bevezetési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
Saved in:
Main Author: | Takáč Ladislav |
---|---|
Other Authors: | Kopcsay Dr. László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketing Termékbevezetés Fogyasztói preferenciák Okostelefon Telekommunikáció Magyarország |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/19112 |
Similar Items
Digitális fejlesztési módszertanok bevezetési lehetőségeinek vizsgálata egy konkrét vállalatcsoportban
: Farkas Fanni
: Farkas Fanni
Egy új termék piac-bevezetési stratégiája
: Pávai Dorina
: Pávai Dorina
Az új termékek bevezetés előtti és bevezető kommunikációjának hatása az okostelefon piacon Az Apple és a Samsung párharca
: Nyikes Anna Dóra
: Nyikes Anna Dóra
A Carte D'Or nemzetközi márka bemutatása, és jövőbeni növekedési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Fülöp Zsolt
: Fülöp Zsolt
Az okostelefon-gyártó vállalatok környezettudatossággal kapcsolatos kommunikációja és annak vásárlókra gyakorolt hatása a magyar piacon
: Suszt Norbert
: Suszt Norbert
Az Alt Cash Kft. B2B marketing tevékenységének elemzése és továbbfejlesztésének lehetőségei
: Takáč Ladislav
: Takáč Ladislav
Foltos - javaslat egy új Túró Rudi márka megalkotására és elindítására a magyar piacon
: Egresi Nóra
: Egresi Nóra
Kik az okostelefon piac nyertesei? Az új generációs mobiltelefonokkal kapcsolatos használati szokások, vélekedések
: Gergely Dávid
: Gergely Dávid
Fogyasztói preferencia vizsgálat okostelefon vásárlás kapcsán
: Magyar Adrienn
: Magyar Adrienn
Egy márka beszerzése és felépítése a magyar piacon
: Kovács István Bence
: Kovács István Bence
A minőségügy és a marketing összefonódása új termék bevezetési projektben
: Helyes Hilda
: Helyes Hilda
Az elektronikus kereskedelem hatásai az okostelefon felhasználókra
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
Az okostelefon, mint gazdasági és technológiai szereplő
: Kolocsán Ádám
: Kolocsán Ádám
Egy panzió marketingprogramjának összeállítása a bevezetési szakaszban
: Molnár Hanna
: Molnár Hanna
Alkalmazás fejlesztési és bevezetési módszertanok
: Scsibrán Attila
: Scsibrán Attila
Mitől lehet sikeres a magyar piacon egy jeges tea márka?
: Bodnár Boglárka
: Bodnár Boglárka
Menedzsment kihívások nemzetközi ERP bevezetési projekteken
: Császár Bence Dániel
: Császár Bence Dániel
Feltétel Nélküli Alapjövedelem bevezetési feltételeinek megteremtése Magyarországon
: Pornói Zsófia
: Pornói Zsófia
Outsourcing bevezetési projektek menedzsmentjének elemzése egy hazai piacvezető cég gyakorlatában
: Sámoly Viktória
: Sámoly Viktória
A véleményvezérek szerepe egy új márka kommunikációjában
: Juhász Zsófia
: Juhász Zsófia
A szolgáltatások térhódítása - Snooker Football piac bevezetési stratégiája
: Kishalmi Balázs
: Kishalmi Balázs
Új termék bevezetése külföldi piacon a spanyolországi Lopez Pigueiras márka magyarországi piacra lépése
: Csiba Orsolya
: Csiba Orsolya
A Nokia Lumia okostelefon-termékportfólió marketingkommunikációs konstrukciója és eszközei a célcsoport aspektusából
: Balla Dóra
Published: (2014)
: Balla Dóra
Published: (2014)
Internet- és okostelefon-függőség, nomophobia Lehet-e élni telefon és internet nélkül?
: Czunyi Réka, et al.
: Czunyi Réka, et al.
Egy tervezett új ásványvíz márka piacának, versenytársainak elemzése
: Kaja Kitty
: Kaja Kitty
Egy öko márka piacravezetése és annak hatásai a magyarországi FMCG piacon
: Gyetvai Bence
: Gyetvai Bence
Az integrált vállalatirányítási rendszerek fejlődése, fejlesztési, bevezetési folyamata egy választott rendszer tükrében
: Horváth Kitti
: Horváth Kitti
Új ruházati márka bevezetése a magyar piacra és márkaépítési folyamatai
: Kutak Balázs Attila
: Kutak Balázs Attila
Online marketing szerepe új márka bevezetésénél
: Szőke Rebeka
: Szőke Rebeka
A Geek and Gorgeous online marketing tevékenysége és a márka ismertsége a magyar kozmetikai piacon
: Kovács-Fábián Csilla
: Kovács-Fábián Csilla
A Gyulai kolbász márka megalakulása, sikerének kulcsa a hazai piacon és/vagy a nemzetközi piacon
: Fodor Sára
: Fodor Sára
Egy új vállalkozás beindítása a vendéglátó ipari piacon belül
: Horváth Rita
: Horváth Rita
Új márka megjelenése a távközlési szektorban - A Flip szolgáltatás és márka elemzése
: Dudok Dorina
: Dudok Dorina
A vízesés és az agilis projektmódszertanok összehasonlítása szoftver bevezetési projektek során
: Kriszta Emánuel László
: Kriszta Emánuel László
Elektronikus minőségirányítási és adatgyűjtő rendszer fejlesztési és bevezetési folyamatainak a bemutatása
: Barabás Regina Eszter
: Barabás Regina Eszter
Olasz gyártó cég magyarországi piacralépése hatékony marketingstratégiák és sikeres bevezetési megoldások
: Viktor Márk
: Viktor Márk
Vásárlói szokások a magyarországi új személygépjármű piacon
: Füleki Sándor
: Füleki Sándor
A Max Factor márka marketingstratégiája és kommunikációja a hazai dekorkozmetikai piacon
: Dömötör Diána
: Dömötör Diána
Arculat, márka és imázs átfogó értelmezése egy magyar tervezői márka példája alapján
: Vincze Dóra
: Vincze Dóra
A tehetséggondozás lehetőségeinek vizsgálata
: Major Míra
: Major Míra
Similar Items
-
Digitális fejlesztési módszertanok bevezetési lehetőségeinek vizsgálata egy konkrét vállalatcsoportban
: Farkas Fanni -
Egy új termék piac-bevezetési stratégiája
: Pávai Dorina -
Az új termékek bevezetés előtti és bevezető kommunikációjának hatása az okostelefon piacon Az Apple és a Samsung párharca
: Nyikes Anna Dóra -
A Carte D'Or nemzetközi márka bemutatása, és jövőbeni növekedési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Fülöp Zsolt -
Az okostelefon-gyártó vállalatok környezettudatossággal kapcsolatos kommunikációja és annak vásárlókra gyakorolt hatása a magyar piacon
: Suszt Norbert