Forecasting the end of the Hungarian housing boom by using macroeconomic variables
Elmentve itt :
Szerző: | Méhész Bence |
---|---|
További közreműködők: | Renner Péter |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Ingatlanpiac Lakhatás Makroökonómia Magyarország Előrejelzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/19163 |
Hasonló tételek
Analyzing acquisitions using bankruptcy forecasting models
: Hegedűs Szilárd, et al.
Megjelent: (2023)
: Hegedűs Szilárd, et al.
Megjelent: (2023)
BOOM Party marketing tevékenységének elemzése
: Oláh Balázs
: Oláh Balázs
Boom vagy buborék? A magyar hitel-és ingatlanpiaci válság utáni időszak
: Szolyka Dalma
: Szolyka Dalma
Hungary’s Investment Profile – A Macroeconomic Background
: Moldicz Csaba
Megjelent: (2015)
: Moldicz Csaba
Megjelent: (2015)
Growth Of MSME In India, Developmental Factors And Their Macroeconomic Analysis
: Anchlia Nehal
: Anchlia Nehal
End-to-end toborzás folyamata a Hoya Lens Hungary Zrt.-nél
: Kiss Kitti
: Kiss Kitti
The impact of foreign trade on macroeconomic parameters of developing countries The case study of Georgia
: Tsankashvili Ana
: Tsankashvili Ana
Front end rendszerek összevonása
: Lovas Szabina
: Lovas Szabina
The end of Switzerland ; Alkoholstratégiák Európában
: Előd Zoltán
: Előd Zoltán
The Potential Changes In The Outbound Leisure Travel Habits Of Hungarians In Comparison To Forecasted Global Trends In Leisure Tourism
: Oberczán Zsolt
: Oberczán Zsolt
Reverse logistics of end-of-life vehicles
: Kiss Szabolcs
: Kiss Szabolcs
Egy End-to-End folyamat integrálása a változásmenedzsment eszközeivel egy multinacionális gyógyszeripari vállalat könyvelői részlegén
: Adamik Ottília
: Adamik Ottília
A Duna House marketingkommunikációs stratégiája
: Kardos Krisztina
: Kardos Krisztina
Housing finance in the EU member states
: Eckert Emília Viola
Megjelent: (2019)
: Eckert Emília Viola
Megjelent: (2019)
Forecasting gyakorlata egy multinacionális termelő vállalatnál
: Plankó Dániel József
: Plankó Dániel József
Planning and Architecture as Determining Influences on the Housing Market Budapest–Csepel’s Post–War Housing Estates
: Egedy Tamás, et al.
Megjelent: (2022)
: Egedy Tamás, et al.
Megjelent: (2022)
The impact of monetary policy on Housing market in the USA
: Khakhnelidze Ms Nino
: Khakhnelidze Ms Nino
Comprehensive analysis and forecast of Chinese NEV Industry development from 2012 to 2025
: Chen Rurong, et al.
Megjelent: (2023)
: Chen Rurong, et al.
Megjelent: (2023)
Forecasting és büdzsétervezés szerepe nagyvállalati controlling gyakorlatban
: Bakó Mónika
: Bakó Mónika
The end of Switzerland ; Budapest Európa fürdő-fővárosa lehet [fordítás]
: Dimity Annamária
: Dimity Annamária
The end of BRICS? An analysis of BRICS economies based on international indices
: Ács Annamária Paula
: Ács Annamária Paula
Can the pull system work efficiently, beside uncertain forecast?
: Sivák Anna
: Sivák Anna
A Staff House Zrt. marketing aspektusainak vizsgálata
: Vanczák Éva
: Vanczák Éva
A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése
: Novák Nikolett
: Novák Nikolett
Forecasting és tervezés gyakorlata egy adott vállalkozás esetén
: Soós Réka Regina
: Soós Réka Regina
Return of Investment on a new coffee house in the heart of Budapest
: Rákos Zsuzsanna
: Rákos Zsuzsanna
Housing and mortgage loans' impact on the business performance of the banking sector
: Cufta Elmir
: Cufta Elmir
Fact-finding research of the month-end push effect at Reckitt Benckiser
: Szilágyi Szilvia Éva
: Szilágyi Szilvia Éva
Cultural and tourist routes of Balaton region with suggestions to end tourism stagnation
: Szabó Bettina
: Szabó Bettina
Artificial Intelligence(AI), Machine Learning (ML) in The Demand Forecasting Process
: Abusultan Rafiq
: Abusultan Rafiq
Sikervállalkozás bemutatása a Mohonk Mountain House példája alapján
: Sári Tibor
: Sári Tibor
Online marketing, illetve a Tree Houses marketing tevékenysége
: Jónás Dóra Éva
: Jónás Dóra Éva
A hazai ingatlanpiac a Duna House optikáján keresztül
: Istenes Anna Franciska
: Istenes Anna Franciska
The relationship between the national culture, Facebook use and smartphone use of students in Serbia
: Rajković Jelena, et al.
Megjelent: (2020)
: Rajković Jelena, et al.
Megjelent: (2020)
Comparison of the open and closed end leasing, respectively managing the leasing in the VAT system
: Nguyen Dinh Chien
: Nguyen Dinh Chien
Business Plan of Silverline Cruises for 2022 - Forecast for the relaunch after COVID-19
: Bognár Tamás
: Bognár Tamás
A WestEnd Ingatlanhasznosító és Üzemeltető Kft. stratégiai szemléletű elemzése
: Seres Anita
: Seres Anita
A munkáltatói márka jelentősége és megítélése, valamint generációs preferenciák vizsgálata a Baby Boom, X és Y generáció körében
: Sterl Alexandra
: Sterl Alexandra
Developing appropriate housing finance system in Mongolia. Comparative analysis with countries' practices.
: Naidandorj Anu
: Naidandorj Anu
Softtrader's future on the used software market
: László Lilla
: László Lilla
Hasonló tételek
-
Analyzing acquisitions using bankruptcy forecasting models
: Hegedűs Szilárd, et al.
Megjelent: (2023) -
BOOM Party marketing tevékenységének elemzése
: Oláh Balázs -
Boom vagy buborék? A magyar hitel-és ingatlanpiaci válság utáni időszak
: Szolyka Dalma -
Hungary’s Investment Profile – A Macroeconomic Background
: Moldicz Csaba
Megjelent: (2015) -
Growth Of MSME In India, Developmental Factors And Their Macroeconomic Analysis
: Anchlia Nehal