A Magyar Telekom Nyrt. és a Magenta1 szolgáltatási csomag piacvezető pozíciójának megközelítése marketingstratégiai oldalról
Elmentve itt :
Szerző: | Deán Balázs |
---|---|
További közreműködők: |
Németh Dr. Szilárd
Kovácsné Dékány Éva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketing Marketingstratégia Magyar Telekom Nyrt. Telekommunikáció Magenta1 |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/19385 |
Hasonló tételek
Analysis of the Magenta clothing company’s marketing communication tools
: Bogádi Ágnes
: Bogádi Ágnes
A belső vállalati rendezvények élmény oldalról történő megközelítése és a trendek változása
: Hrabovszki Dóra
: Hrabovszki Dóra
A Magyar Telekom Nyrt. marketingtevékenységének vizsgálata
: Ádám Éva
: Ádám Éva
A Magyar Telekom Nyrt. marketing módszerei
: Bierer Mónika
: Bierer Mónika
A Zara Magyarország Kft piacvezető pozíciójának bemutatása a divatiparban betöltött szerepén és kiskereskedelmi tevékenységén keresztül
: Takács Viktória
: Takács Viktória
Magyar Telekom Nyrt. gazdasági és pénzügyi elemzése
: Diószegi Dániel
: Diószegi Dániel
A Magyar Telekom Nyrt. társadalmi felelősségvállalásának elemzése
: Halbrucker Anett
: Halbrucker Anett
Magyar Telekom Nyrt. ügyfélpanaszai és azok kezelése
: Reikort Anikó
: Reikort Anikó
A Magyar Telekom Nyrt. kommunikációs- és márkastratégiája
: Nikl Luca
: Nikl Luca
Mentorálás a Magyar Telekom Nyrt.-nél motiválás különböző generációknál
: Bartek Anita Csilla
: Bartek Anita Csilla
A Magyar Telekom Távközlési Nyrt. tevékenységének átfogó vizsgálata
: Jelen Katalin
: Jelen Katalin
A Magyar Telekom Nyrt. tőzsdei múltja és jelene
: Nagy Ida
: Nagy Ida
Hírek két oldalról
: Pintér Alexandra
: Pintér Alexandra
A Magyar Telekom Nyrt. brand menedzsmentje, céljai és eredményei
: Kővári Botond
: Kővári Botond
A Magyar Telekom Nyrt. tevékenységének és üzleti teljesítményének elemzése
: Mizsei Dániel
: Mizsei Dániel
Marketingstratégia felépítése és céljai a Magyar Telekom Nyrt.-nél
: Barabás Réka
: Barabás Réka
A Magyar Telekom Nyrt szerepe a 2020-as gazdasági helyzetben
: Lidy Martin
: Lidy Martin
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában
: Lukács Martina
: Lukács Martina
A vállalati biztonságtechnika gazdaságtani megközelítése
: Tiszolczi Balázs Gergely
: Tiszolczi Balázs Gergely
A Magyar Telekom Nyrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése
: Kerdi Viktória Mária
: Kerdi Viktória Mária
A Magyar Telekom Nyrt. lineáris televíziószolgáltatásának, valamint SVOD szolgáltatásának marketingje
: Bagosi Viktória
: Bagosi Viktória
Fogyasztóváltozás folyamatának bemutatása és fejlesztése a Magyar Telekom Nyrt.-nél
: Bagó Dorottya
: Bagó Dorottya
Customer Journey elemző értékelése a Magyar Telekom Nyrt. példáján keresztül
: Tamás Dorina
: Tamás Dorina
Közbeszerzési projekt ajánlattevői oldalról
: Hegedűs-Czene Mariann
: Hegedűs-Czene Mariann
Lakossági jelzáloghitelezés értékbecslési oldalról
: Varga Gréta
: Varga Gréta
Szolgáltatási folyamatok logisztizálása
: Ssándor Ágnes
: Ssándor Ágnes
A Porsche piaci pozíciójának elemzése
: Hegedűs Laura Anna
: Hegedűs Laura Anna
Az Apple piaci pozíciójának elemzése
: Mlinkó Patrícia
: Mlinkó Patrícia
Az adócsalás viselkedésgazdaságtani megközelítése
: Krammer Rita Amaranta
: Krammer Rita Amaranta
Szolgáltatási folyamatok logisztikai rendszerének fejlesztése
: Végi Balázs András
: Végi Balázs András
A Magyar Telekom Nyrt. ügyfélkapcsolat menedzsmentje és panaszkezelési csoportjának teljesítmény értékelése
: Heer Anett
: Heer Anett
Pénzügyi terv összeállításnak folyamata a Magyar Telekom Nyrt. Infrastruktúra Szolgáltatások Igazgatóságánál
: Torma Erik
: Torma Erik
A Magyar Telekom Nyrt. minőségirányítási rendszereinek bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
Az outplacement elmélete és gyakorlata a Magyar Telekom Nyrt.-n keresztül
: Franyó Bellarmin Tamás
: Franyó Bellarmin Tamás
Üzleti modell elemzés a Magyar Telekom Nyrt., illetve annak KKV szegmensében
: Serfőző Kitti Nikolett
: Serfőző Kitti Nikolett
A Magyar Telekom Nyrt. pénzügyi teljesítményének és árfolyamalakulásának tényezői és összefüggése
: Dávid Eszter
: Dávid Eszter
A munkáltatói márka elmélete és gyakorlata - A Magyar Telekom Nyrt. példája
: Döry Eszter
: Döry Eszter
A Szolgáltatási minőség, mint hozzá adott érték elemzése a Waberer's International Nyrt. működésénél
: Lázár Anna
: Lázár Anna
Marketingstratégiai tervezés a Shapelab példáján keresztül
: Pál Balázs Marcell
: Pál Balázs Marcell
AZ ÉRTÉKESÍTÉSI STRATÉGIA ÉS ELOSZTÁS MENEDZSMENT MEGVALÓSULÁSA A KISCSOMAGLOGISZTIKA SZEMSZÖGÉBŐL A GLS GENERAL LOGISTICS SYSTEMS HUNGARY CSOMAG-LOGISZTIKAI KFT.-NÉL
: Szamosi Brigitta
: Szamosi Brigitta
Hasonló tételek
-
Analysis of the Magenta clothing company’s marketing communication tools
: Bogádi Ágnes -
A belső vállalati rendezvények élmény oldalról történő megközelítése és a trendek változása
: Hrabovszki Dóra -
A Magyar Telekom Nyrt. marketingtevékenységének vizsgálata
: Ádám Éva -
A Magyar Telekom Nyrt. marketing módszerei
: Bierer Mónika -
A Zara Magyarország Kft piacvezető pozíciójának bemutatása a divatiparban betöltött szerepén és kiskereskedelmi tevékenységén keresztül
: Takács Viktória