Tehetségkutató, mint közvetett marketingkommunikációs eszköz egy énekes karrierjében
Elmentve itt :
Szerző: | Vass Viktória |
---|---|
További közreműködők: | Harsányi Dr. Dávid |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Tehetségkutató Marketingkommunikáció Média Marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/194 |
Hasonló tételek
Tehetségkutató műsorok a hazai kereskedelmi televíziózásban
: Dezsőfi Nóra
Megjelent: (2013)
: Dezsőfi Nóra
Megjelent: (2013)
Az X-Faktor tehetségkutató versenyzőire ható külső és belső tényezők
: Juhász Balázs Zalán
: Juhász Balázs Zalán
A közvetett értékesítés, az AVON üzletpolitikájában
: Bocskai Boglárka
: Bocskai Boglárka
Kiállítás, mint marketingkommunikációs eszköz, és egy szakmai kiállítás marketingterve
: Dudás Dávid
: Dudás Dávid
A blog, mint marketingkommunikációs eszköz A szépségblogokban rejlő reklámozás lehetőségei
: Bóna Katalin Emese
: Bóna Katalin Emese
Vám és Vám Kft. közvetett vámjogi képviselete
: Takács Virág Vivien
: Takács Virág Vivien
A Közvetett Költségek Automatizált Tervezési Folyamata Vállalati Környezetben
: Lakatos Bence
: Lakatos Bence
A chatbot, mint marketingkommunikációs eszköz hatása a fogyasztói döntésekre
: Karbovánecz Tamás Adrián
: Karbovánecz Tamás Adrián
A közvetett költségek változásának hatása a Csokoládé Bt. eredményére
: Takács Anna
: Takács Anna
Az Opticon Kft. közvetett és közvetlen kapcsolata az elektronikus adózással
: Szedmák Melinda
: Szedmák Melinda
A friss zöldség termékpálya résztvevők közvetett hatása a vetőmag forgalmazására
: Szungyi Péter
Megjelent: (2006)
: Szungyi Péter
Megjelent: (2006)
A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai
: Hoffmann Gabriella
: Hoffmann Gabriella
Érzékenyítés, mint marketingkommunikációs eszköz használata a nemzetközi és a hazai piacokon
: Hammer Clió Ágnes
: Hammer Clió Ágnes
A tervezés, mint a vállalatirányítás eszköze
: Gáspár Viktória
: Gáspár Viktória
Egy új tehetségkutató műsor létjogosultsága a magyar médiapiacon, avagy A TV2 kommunikációs stratégiájának bemutatása a The Voice című műsor kapcsán
: Kalmár Zsófia
Megjelent: (2013)
: Kalmár Zsófia
Megjelent: (2013)
A közösségi média, mint marketingkommunikációs eszköz bemutatása az elméletben és a gyakorlatban
: Munkácsi Péter
: Munkácsi Péter
Páko Kft. a Hangfoglalás kiállításon, mint a cég kiemelt fontosságú marketingkommunikációs eszköze
: Somogyi Róbert
: Somogyi Róbert
Felhasználó által generált tartalom, mint hatékony marketingkommunikációs eszköz a Z generáció körében
: Molnár Anna
: Molnár Anna
Budapest Főváros XIII. kerületi Önkormányzat Ének-zenei és Testnevelési Általános Iskola gazdálkodása és az éves költségvetési beszámolójának elemzése 2003-2007 között
: Nyika Szilvia
: Nyika Szilvia
Gamification, mint HR eszköz
: Bajári Luca Sára
: Bajári Luca Sára
Blog, mint PR eszköz
: Czerman Réka
: Czerman Réka
Kivágás mint médiamanipulációs eszköz
: Jancsó Veronika
: Jancsó Veronika
Kivágás mint médiamanipulációs eszköz
: Jancsó Veronika
: Jancsó Veronika
Videójátékok mint marketing eszköz
: Zombori Antal Martin
: Zombori Antal Martin
Az FGSZ Zrt. közvetett költségeinek tervezési, elszámolási, elemzési és ellenőrzési módszereinek vizsgálata
: Arany Médea Kata
: Arany Médea Kata
A közösségi média marketing, mint fő marketingkommunikációs eszköz, a mikro- és kisvállalkozások életében
: Mihu Krisztina
: Mihu Krisztina
B2C Rendezvények, mint marketingkommunikációs eszköz a Biotech USA kft. Példáján Keresztül
: Bellai Kinga
: Bellai Kinga
A közvetett költségek tervezési, elszámolási, elemzési és ellenőrzési módszereinek vizsgálata egy konkrét vállalat példáján keresztül
: Diószegi Barbara
: Diószegi Barbara
A közösségi média - az online marketingkommunikáció eszköze
: Bata Bettina
: Bata Bettina
A közvetett költségek tervezési, elszámolási, elemzési és ellenőrzési módszereinek vizsgálata a költségvetési intézményekben
: Géczy Krisztina
: Géczy Krisztina
Coaching, mint a vezetés eszköze
: Juhász Dániel
: Juhász Dániel
Smart packaging, mint marketing eszköz
: Bedő Evelin
: Bedő Evelin
Hasonló tételek
-
Tehetségkutató műsorok a hazai kereskedelmi televíziózásban
: Dezsőfi Nóra
Megjelent: (2013) -
Az X-Faktor tehetségkutató versenyzőire ható külső és belső tényezők
: Juhász Balázs Zalán -
A közvetett értékesítés, az AVON üzletpolitikájában
: Bocskai Boglárka -
Kiállítás, mint marketingkommunikációs eszköz, és egy szakmai kiállítás marketingterve
: Dudás Dávid -
A blog, mint marketingkommunikációs eszköz A szépségblogokban rejlő reklámozás lehetőségei
: Bóna Katalin Emese