A magyarországi mikro vállalkozások stratégiájának bemutatása a Kamino Kkt. példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Lukács Gyula |
---|---|
További közreműködők: | Marosán Dr. György |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Kis- és középvállalkozások Kamino Kkt. Magyarország |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/1943 |
Hasonló tételek
A magyarországi mikro-, kis- és középvállalkozások vállalati stratégiájának bemutatása a Kiss-Firka Kft. példáján keresztül
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
Egy globális márka magyarországi stratégiájának bemutatása a Dove márka példáján keresztül
: Hegyes Réka
: Hegyes Réka
Üzleti tervezés és controlling szemlélet kialakításának mentorálása a Kovászda Kkt.-nál
: Láng Noémi
: Láng Noémi
A hazai kiskereskedelmi dohányértékesítés sajátosságainak vizsgálata a Vasi Tobago Kkt. tevékenységének tükrében
: Horváth Levente Máté
: Horváth Levente Máté
A képzés fontosságának a bemutatása a mikro-vállalkozások, a kkv szektor és a multikon keresztül
: Földi Katalin Krisztina
: Földi Katalin Krisztina
AzEgyszerűsített Vállalkozói Adó a mikro-vállalkozások helyzetének tükrében
: Sipos-Szabó Györgyi
: Sipos-Szabó Györgyi
A magyarországi mikro-, kis- és középvállalkozások adózásának vizsgálata
: Fazekas Péter
: Fazekas Péter
A magyar mikro- és kisvállalkozások marketingtevékenységének bemutatása a BioCoop Egészségház Kft. példáján keresztül
: Benedek Melinda Beáta
: Benedek Melinda Beáta
A hazai mikro-, kis- és középvállalkozások pályázati lehetőségeinek bemutatása a Mikropakk Kft. példáján keresztül
: Bátori Balázs Roland
: Bátori Balázs Roland
Mikro-, kis- és középvállalkozások Magyarországon, a vállalkozások forrás bevonási lehetőségei
: Liskány György
: Liskány György
A magyar mikro-, kis- és középvállalkozások bemutatása és sikerességének összetevői a FÜZES-TEXT- Kft. példáján keresztül
: Geda Andrea
: Geda Andrea
Tököl településmarketing stratégiájának bemutatása
: Malaczkó Erika
: Malaczkó Erika
Gyöngyöspata településmarketing stratégiájának bemutatása
: Keskeny Dorina
: Keskeny Dorina
Rákosmente településmarketing stratégiájának bemutatása
: Nagy Csilla Erzsébet
: Nagy Csilla Erzsébet
Zalaegerszeg városmarketing stratégiájának bemutatása
: Varga Nikolett Veronika
: Varga Nikolett Veronika
Monok településmarketing stratégiájának bemutatása
: Bakos Vivien Ilona
: Bakos Vivien Ilona
Csopak Településmarketing Stratégiájának Bemutatása
: Bükki Norbert
: Bükki Norbert
Kecskemét településmarketing stratégiájának bemutatása
: Prónai Tamás Ákos
: Prónai Tamás Ákos
A magyar mikro-, kis- és középvállalkozások sikerességének összetevői a Grundozol Kft. példáján keresztül
: Iski Gábor
: Iski Gábor
Családi vállalkozások sajátosságainak bemutatása, egy kiválasztott pékség példáján keresztül
: Kassai Dorina
: Kassai Dorina
A mezőgazdasági mikro- és kisvállalkozások finanszírozásának magyarországi sajátosságai és fejlesztési lehetőségei
: Bencze Szilvia
: Bencze Szilvia
A magyarországi Fiskars vállalat stratégiájának elemzése a kezdetektől napjainkig
: Földi Hajnalka
: Földi Hajnalka
Happypi tanya marketing stratégiájának bemutatása
: Gregori Fanni
: Gregori Fanni
A munkahelyi jólléthez való hozzáállás vizsgálata három magyar mikro-, kis- és középvállalkozás példáján keresztül
: Töpler Anna
: Töpler Anna
A mikro-, kis- és középvállalkozások forrásszerzési lehetőségei a Közép-Magyarországi Régióban (KMR)
: Winhardt Ferenc
: Winhardt Ferenc
A mikro-, kis- és középvállalkozások helyzete a Nyugat-Magyarországi Régióban - támogatásuk inkubátorházakkal
: Galamb Eszter
: Galamb Eszter
Egy borászati vállalkozás marketing stratégiájának kialakítása, a Dömsödi Borászati Kft. példáján keresztül
: Kassai Dóra Margit
: Kassai Dóra Margit
CSR a magyarországi KKV-knál. Hogyan vállal felelősséget egy mikro-, vagy kisvállalkozás?
: Sárköziné Csatlósi Dalma Piroska
: Sárköziné Csatlósi Dalma Piroska
A mikro-, kis- és középvállalkozások sajátosságai, fókuszban a kezdő vállalkozások finanszírozási lehetőségeinek bemutatása az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
: Pál Patrícia Nóra
: Pál Patrícia Nóra
A mikro-, kis- és középvállalkozások finanszírozásának bemutatása a Magyar Fejlesztési Bank hitelprogramjain keresztül
: Ozsvári Csaba Ágoston
: Ozsvári Csaba Ágoston
Mikro- és kisvállalkozások hitelezése
: Nagy Adrienn
: Nagy Adrienn
Felelős munkáltatói gyakorlatok bemutatása néhány magyarországi kávézólánc példáján keresztül
: Kecskeméti Hajnalka
: Kecskeméti Hajnalka
A transzferár-szabályozás bemutatása a KLM Magyarországi Fióktelepének példáján keresztül
: Nyíri Adrienn
: Nyíri Adrienn
A magyarországi digitális vállalkozások helyzete
: Kiss Márton Attila
: Kiss Márton Attila
A Continental Citygolf Club marketing stratégiájának bemutatása
: Sas Dalma Magdolna
: Sas Dalma Magdolna
Az IFRS 9 bevezetésének bemutatása egy magyarországi hitelintézet példáján keresztül
: Dancs Ivett
: Dancs Ivett
A CSR a magyarországi KKV-knál – hogyan vállalja a felelősséget egy mikro- vagy kisvállalkozás?
: Brabanti Viktória
: Brabanti Viktória
Mikro- és kisvállalkozások tipikus hibái
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
EGY IDEGENFORGALMI SZOLGÁLTATÓ VÁLLALKOZÁS MARKETING STRATÉGIÁJÁNAK BEMUTATÁSA
: Orgyán Bence
: Orgyán Bence
A mikro- és kisvállalkozások megszűnésének okai
: Kajzler-Sznopka Szilvia
: Kajzler-Sznopka Szilvia
Hasonló tételek
-
A magyarországi mikro-, kis- és középvállalkozások vállalati stratégiájának bemutatása a Kiss-Firka Kft. példáján keresztül
: Kiss Katalin -
Egy globális márka magyarországi stratégiájának bemutatása a Dove márka példáján keresztül
: Hegyes Réka -
Üzleti tervezés és controlling szemlélet kialakításának mentorálása a Kovászda Kkt.-nál
: Láng Noémi -
A hazai kiskereskedelmi dohányértékesítés sajátosságainak vizsgálata a Vasi Tobago Kkt. tevékenységének tükrében
: Horváth Levente Máté -
A képzés fontosságának a bemutatása a mikro-vállalkozások, a kkv szektor és a multikon keresztül
: Földi Katalin Krisztina