Call center folyamatok támogatása
Saved in:
Main Author: | Kővári Norbert István |
---|---|
Other Authors: |
Bozó Mária
Fodor Kende Mihály |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Call center VBA Bank |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/19526 |
Similar Items
Call Centerek Új megoldások a vállalti ügyfélkapcsolat-építésben
: Pénzes Nóra
: Pénzes Nóra
A motiváció és elégedettség növelésének lehetőségei a Sykes Közép-Európa kft. call center munkavállalóinak körében
: Koschik Flóra
: Koschik Flóra
Fluktuáció vizsgálat egy Call Centerben
: Turcsán Georgina
: Turcsán Georgina
Call Centeresként a Malom Mozi Kft-nél
: Csordás Bettina
: Csordás Bettina
Complex analysis of the opening of a new restaurant, called Sidreria
: Fegyveres Dorottya
: Fegyveres Dorottya
Beszerzési folyamatok támogatása SharePoint segítségével
: Buzinszki Cintia
: Buzinszki Cintia
Logisztikai folyamatok támogatása informatikai rendszerek segítségével
: Kiss Róbert József
Published: (2014)
: Kiss Róbert József
Published: (2014)
Vállalati hitelezési folyamatok támogatása pénzügyi intézményeknél
: Kruzslik Dalma
: Kruzslik Dalma
Végzett hallgatóink a call centerek vonzásában. Menjünk? Ne menjünk?
: Ternovszky Ferenc
Published: (2007)
: Ternovszky Ferenc
Published: (2007)
The special segments of Niche Tourism – A new phenomenon, called Party Tourism
: Bővíz Fanni
: Bővíz Fanni
Konszerncontrolling - A konszolidációs folyamatok támogatása controlling rendszerekkel
: Tomasovszki Réka
: Tomasovszki Réka
A személy- és munkaügyi folyamatok informatikai támogatása
: Németh Zsófia
: Németh Zsófia
Alkalmazotti elégedettség- és motivációvizsgálat az euDIÁKOK call centerének példáján keresztül
: Stancz Alexandra
: Stancz Alexandra
Ellátási lánc folyamatok támogatása elektronikus adatcsere (EDI) használatával
: Török Zsolt
: Török Zsolt
A teljesítménymenedzsment, illetve a teljesítményértékelés megjelenése az UniCredit Bank Call Centernél
: Fekete Ramóna
: Fekete Ramóna
A vezetői team támogatása a változásban coaching folyamatok segítségével
: Kovács Anikó Brigitta
: Kovács Anikó Brigitta
A Call Centerek jövője, Meg tudják-e tartani a szerepüket a modern értékesítésben?
: Urbán Boglárka
: Urbán Boglárka
Ingatlanüzemeltetési projektek IT támogatása
: Kácsor István
: Kácsor István
Mikrovállalkozások informatikai támogatása
: Tóth János István
: Tóth János István
A beszerzés támogatása
: Báthory Péter István
: Báthory Péter István
Business Center egy luxusszállodában
: Androvics Alexandra Xénia
: Androvics Alexandra Xénia
Ügyvezetői tevékenységek támogatása és az ehhez kapcsolódó folyamatok optimalizálása menedzsment módszerek alkalmazásával
: Blazsek Anna
: Blazsek Anna
A vezetés támogatása a controlling folyamatok kialakításával, működtetésével az INNOVATEXT Zrt.-nél
: Scheier-Házi Diána
: Scheier-Házi Diána
Vietnam’s Response to a Call for a Renewable Energy Revolution in the Context of Trade Integration - What Could be Learnt from the EU?
: Nguyen Thi Kim Cuc
Published: (2023)
: Nguyen Thi Kim Cuc
Published: (2023)
A Broadway Dance Center marketingterve
: Csáki Adrienn
: Csáki Adrienn
Offline Center közösségi tér elemzése
: Ádány Zsófia
: Ádány Zsófia
A Clean Center Kft. marketingstratégiája
: Török Márta
: Török Márta
Marcal Tennis Center Business Plan
: Csordás Gabriella
: Csordás Gabriella
Termelés előkészítési folyamatok IT támogatása a Schneider Electric Hungária Villamossági Zrt zalaegerszegi gyáregységének technológiai osztályán
: Kurta Arnold
: Kurta Arnold
Az Atma Jóga Center szolgáltatás marketingje
: Kócsi Nóra
: Kócsi Nóra
Process optimization at Human Services Center of Újbuda
: Yankson Barbara
Published: (2014)
: Yankson Barbara
Published: (2014)
Egy mini vállalkozás informatikai rendszerének feltárása és fejlesztésének támogatása
: Hochstein Norbert
: Hochstein Norbert
Karrierépítés támogatása coachinggal
: Pulmann Hajnalka
: Pulmann Hajnalka
Csalásfelderítés támogatása adatvizualizációval
: Horváth Réka Ilona
: Horváth Réka Ilona
Mikrovállalkozások informatikai támogatása
: Sisán Máté
: Sisán Máté
Családok mentálhigiénés támogatása
: Kékes Rafaella
: Kékes Rafaella
A kisvállalkozások támogatása
: Terjék Szilvia
: Terjék Szilvia
Mikrovállalkozások informatikai támogatása
: Papp Viktor
: Papp Viktor
Rendezvények informatikai támogatása
: Gaál Bence
: Gaál Bence
The Analysis of a Cross-Divisional Service Center A revision of EKÁER responsibilities between Robert Bosch Transport Management Center and External Customers
: Nyiri László Dániel
: Nyiri László Dániel
Similar Items
-
Call Centerek Új megoldások a vállalti ügyfélkapcsolat-építésben
: Pénzes Nóra -
A motiváció és elégedettség növelésének lehetőségei a Sykes Közép-Európa kft. call center munkavállalóinak körében
: Koschik Flóra -
Fluktuáció vizsgálat egy Call Centerben
: Turcsán Georgina -
Call Centeresként a Malom Mozi Kft-nél
: Csordás Bettina -
Complex analysis of the opening of a new restaurant, called Sidreria
: Fegyveres Dorottya