Termékmegjelenítés a kereskedelmi televíziók kínálatában
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Renáta |
---|---|
További közreműködők: |
Szánthó Zsuzsanna
Szombathy Anett |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Termékmegjelenítés Kereskedelmi televízió Product placement Reklám Telekommunikáció Televíziózás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/19655 |
Hasonló tételek
A kereskedelmi televíziók gazdasági reklámtevékenysége
: Antal-Kis Barbara
: Antal-Kis Barbara
A kereskedelmi televíziók szerepe a gazdaságban
: Gáti Zsanett
: Gáti Zsanett
A kereskedelmi televíziók kommunikációjának ezer arca
: Vass Viktória
: Vass Viktória
Filmes termékmegjelenítés fogyasztói szemmel
: Kalapos Diána
Megjelent: (2014)
: Kalapos Diána
Megjelent: (2014)
A magyarországi kereskedelmi televíziók ön-promóciójának összehasonlítása
: Kocsenda Miklós
: Kocsenda Miklós
A magyarországi kereskedelmi televíziók marketingkommunikációs eszközei és azok innovatív fejlesztési lehetőségei
: Száraz András István
: Száraz András István
Product Placement, azaz a termékmegjelenítés a hazai piacon
: Lukácsi Zsuzsa
: Lukácsi Zsuzsa
A Samsung televíziók marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata
: Szolyák Szilvia
: Szolyák Szilvia
A gasztroblogokon történő online termékmegjelenítés hatásai a fogyasztói szokásokra
: Fekete Anna Róza
: Fekete Anna Róza
A Samsung marketing tevékenység elemzése a televíziók piacán
: Ughy Ármin
: Ughy Ármin
Budapesti piacok a turizmus kínálatában
: Marczinkó Sára
: Marczinkó Sára
Posztmodern attrakciók a városok kínálatában
: Kádár Csenge
: Kádár Csenge
Ayurvéda az utazási irodák kínálatában
: Goschler Bianka Éva
: Goschler Bianka Éva
Termékmegjelenítés, mint vásárlásösztönző és befolyásoló eszköz a Z generációs fogyasztók körében
: Makarész Adriána
: Makarész Adriána
A fenntartható turizmus szerepe Budapest kínálatában
: Csoma Kitti
: Csoma Kitti
Lakossági számlacsomagok az OTP Bank kínálatában
: Kormosné Koós Kitti
: Kormosné Koós Kitti
Televíziók műsorstruktúrái, avagy mit jelent a nézettség a 21. században
: Jung Ágnes
: Jung Ágnes
Hogyan befolyásolja a kereskedelmi televíziók nézettségét a bennük megjelenő tartalom? – Út a TV2 Csoport piacvezetővé válásához
: Vincze Zoltán Kristóf
: Vincze Zoltán Kristóf
LAKOSSÁGI HITELEK A CIB BANK ZRT. KÍNÁLATÁBAN
: Légli Anna
: Légli Anna
Televíziók szerepe a technológiai konvergenciában és a fogyasztókat körülvevő digitális környezetben
: Taczman Máté
Megjelent: (2014)
: Taczman Máté
Megjelent: (2014)
A köretválaszték változásának vizsgálata a vendéglátás kínálatában Magyarországon
: Kedves Kamilla
: Kedves Kamilla
A márkázás fontossága a "ready to drink" jegeskávék kínálatában
: Késmárki Kata
: Késmárki Kata
A terek idegenforgalmi vonzereje, megjelenésük Budapest turisztikai kínálatában
: Mandrik Gabriella
: Mandrik Gabriella
Hagyományos magyar meleg tészták a budapesti éttermek kínálatában
: Antal Ádám
: Antal Ádám
Kulturális turizmus helye és szerepe Nyíregyháza turisztikai kínálatában
: Iván Jenifer
: Iván Jenifer
A borok megjelenése a Platán Étterem kínálatában, a pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása
: Kiss Renáta Petra
: Kiss Renáta Petra
A City Hotel Miskolc szerepe a város turisztikai kínálatában
: Kladiva Krisztina
: Kladiva Krisztina
A magyaros ételek megjelenése az átlagos magyar éttermek kínálatában
: Kindlik Bianka
: Kindlik Bianka
A lovas turizmus nyomában - Magyarország lovasturisztikai kínálatában rejlő lehetőségek
: Marczibál Veronika
: Marczibál Veronika
Sajátos kulturális attrakciók jelentősége és kommunikációja Budapest turisztikai kínálatában
: Somogyi Luca
: Somogyi Luca
A szezonalitás jelenléte és mérséklésének lehetőségei a magyarországi fogadóterületek kínálatában
: Kocsispéter Anita
: Kocsispéter Anita
Zala megye tradicionális ételei, megjelenésük az adott régió éttermi kínálatában
: Szabó Bence
: Szabó Bence
Dél-Korea világörökségi vonzerőinek bemutatása és megjelenése a magyar utazási irodák kínálatában
: Oláh Petra Dorina
: Oláh Petra Dorina
A Móri borvidék bemutatása, népszerűsítése és borainak felhasználása az Öreg Prés Étterem kínálatában.
: Vida Nikolett
: Vida Nikolett
A gyúrt tészták múltja, szerepe a hazai gasztronómiában és megjelenése a budapesti top kategóriás éttermek kínálatában
: Szász Dóra
: Szász Dóra
Az Abacus Hotel étterméhez köthető borvidék bemutatása, és az ott termelt borok felhasználása az étterem kínálatában
: Pável Balázs
: Pável Balázs
A női kereskedelmi képzés kezdete hazánkban a Gyula városi női kereskedelmi szaktanfolyam tükrében
: Sáfár Renáta
: Sáfár Renáta
Az Y és a Z generáció utazási szokásai és igényei az utazási irodák kínálatában, egy hagyományos és egy online magyar utazási iroda példáján keresztül
: Bachmann Alexandra
: Bachmann Alexandra
Kereskedelmi szálláshelyek Front Office rendszereinek bemutatása
: Dóczé Eszter Renáta
: Dóczé Eszter Renáta
Kereskedelmi márkás termékbevezetés az Auchan Magyarország Kft-nél
: Váradi Renáta
: Váradi Renáta
Hasonló tételek
-
A kereskedelmi televíziók gazdasági reklámtevékenysége
: Antal-Kis Barbara -
A kereskedelmi televíziók szerepe a gazdaságban
: Gáti Zsanett -
A kereskedelmi televíziók kommunikációjának ezer arca
: Vass Viktória -
Filmes termékmegjelenítés fogyasztói szemmel
: Kalapos Diána
Megjelent: (2014) -
A magyarországi kereskedelmi televíziók ön-promóciójának összehasonlítása
: Kocsenda Miklós