Az influencerek, mint új kommunikációs eszköz ismertsége a fogyasztók körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kalauz Ingrid
További közreműködők: Brávácz Ibolya
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Közösségi média
Influencer marketing
Szponzoráció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/19725

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg19725
005 20181217092500.0
008 181217suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Kalauz Ingrid 
245 1 3 |a Az influencerek, mint új kommunikációs eszköz ismertsége a fogyasztók körében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Kalauz Ingrid 
695 |a Közösségi média 
695 |a Influencer marketing 
695 |a Szponzoráció 
700 0 1 |a Brávácz Ibolya  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/19725/2/Az%20influencerek%2C%20mint%20%C3%BAj%20kommunik%C3%A1ci%C3%B3s%20eszk%C3%B6z%20ismerts%C3%A9ge%20a%20fogyaszt%C3%B3k%20k%C3%B6r%C3%A9ben.pdf  |z Dokumentum-elérés