A Bosch kommunikációs és promóciós kampánystratégiájának értékelő elemzése a Bosch Football kampányon keresztül
Saved in:
Main Author: | Pintér Adrienn |
---|---|
Other Authors: |
Németh Dr. Szilárd
Hegedűs Diána |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikació Marketingkommunikációs eszközök Kampánymenedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/19785 |
Similar Items
Tendenciák a multibrand promóció területén
: Mácsai Zsófia
: Mácsai Zsófia
A Momentum Mozgalom politikai kampánystratégiájának elemzése a NOlimpia kezdeményezéstől az ellenzéki előválasztásokig
: Hatvani-Baracsi Bettina
: Hatvani-Baracsi Bettina
Az Enterprise Group PLM üzletágának vállalati magatartása egy konkrét kampányon keresztül bemutatva
: Mészáros Beáta
: Mészáros Beáta
A promóció jelentősége a szórakoztató elektronikai iparban
: Nagy Tamás
: Nagy Tamás
Football Tourism -The Possible Use of a Successful Football Brand in Hungary
: Vitrai Tamás
: Vitrai Tamás
The Reputation of the Hungarian Football
: Bujdos Betti
: Bujdos Betti
EGY PROMÓCIÓS ESKÜVŐ BEMUTATÁSA A PEARL EVENT & WEDDING KFT-N KERESZTÜL
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
A Delta-Truck Kft marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Boruzs Adrienn
: Boruzs Adrienn
A promóciós weblapok dekorativitásának és hatékonyságának kapcsolata 2010-ben
: Tóbiás Réka
: Tóbiás Réka
Üzleti terv készítés egy újonnan induló promóciós ügynökség esetében
: Budai Péter
: Budai Péter
OTA és WEB honlapos foglalások értékelő elemzése
: Harsányi Fanni
: Harsányi Fanni
HR kommunikáció a Robert Bosch Elektronika Kft-nél.
: Szalai Flóra Anna
: Szalai Flóra Anna
A Müller Drogéria marketing stratégiájának értékelő elemzése
: Fónyad Zsuzsanna
: Fónyad Zsuzsanna
Az adott cég (Delta-Truck Kft) marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Boruzs Adrienn
: Boruzs Adrienn
Marketingkommunikáció a National Football League nyomán
: Dernesch Dániel
: Dernesch Dániel
The structure and future of Hungarian football Are academies the sole path to professional success?
: Kocsis Marcell
: Kocsis Marcell
Hotel Historia Malomkert marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Szőke Rebeka
: Szőke Rebeka
Instant ramen értékelő webalkalmazás fejlesztése
: Bódi Bence Zoltán
: Bódi Bence Zoltán
A Delta – Truck Kft direktmarketing – tevékenységének értékelő elemzése
: Zsarnóczai Zsanett
: Zsarnóczai Zsanett
A Lightning Shoes Kft. marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Nyári Kornél László
: Nyári Kornél László
Az Ofotért kereskedelmi hálózat marketing mixének értékelő elemzése
: Hegedűs Márta
: Hegedűs Márta
Az Intern Kommunikáció Működésének Hatékonysága a Robert Bosch Európai Logisztikai Központ példáján keresztül
: Milus Lajos Valér
: Milus Lajos Valér
Effects of the Hungarian football stadium developments on sports tourism
: Gazsó Gergely
: Gazsó Gergely
Belső és külső kommunikáció elemzése egy multinacionális vállalat életében (Robert Bosch Elektronika Kft.)
: Jaros Janka Nikolett
: Jaros Janka Nikolett
A szolgáltatások térhódítása - Snooker Football piac bevezetési stratégiája
: Kishalmi Balázs
: Kishalmi Balázs
Marketingkommunikációs eszközök értékelő elemzése az SSP Hungary Kft. esetében
: Lázár Tibor Árpád
: Lázár Tibor Árpád
Nestlé Hungaria Kft. gabonapehely üzletágának marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Osváth-Szakszon Dorina
: Osváth-Szakszon Dorina
MICE rendezvények lebonyolítása és a nemzetközi hivatásturizmus jelentősége hazánkban, a Robert Bosch Kft. példáján keresztül
: Pintér Vivien
: Pintér Vivien
Bogács és Cserépfalu falusi turizmusának értékelő elemzése a hagyományok tükrében
: Bollók Éva
: Bollók Éva
A Globe Trans Cargo Kft. marketingkommunikációjának értékelő elemzése és fejlesztése
: Kristóf Zoltán
: Kristóf Zoltán
Belső pr-tevékenység értékelő elemzése a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. példáján keresztül
: Nagy Balázs Arnold
: Nagy Balázs Arnold
A Robert Bosch Kft. belső kommunikációjának elemzése
: Jaros Janka Nikolett
: Jaros Janka Nikolett
Egy működő vállalkozás üzleti tervének értékelő bemutatása
: Sárkány Anna
: Sárkány Anna
A TEVA Gyógyszergyár Zrt. marketing mix tevékenységének értékelő elemzése a Vibovit gumivitamin példáján keresztül
: László Dóra
: László Dóra
A Biovanne szépségvitamin által használt online-megoldások értékelő elemzése és továbbfejlesztése
: Hevesi-Tóth Kata Eszter
: Hevesi-Tóth Kata Eszter
A Robert Bosch Kft fuvarszervezési folyamatai fókuszban a fuvarszervezési kommunikáció /
: Vinyei Kitti
: Vinyei Kitti
Bosch vállalati és marketing stratégiája
: Ruzinkovics László
: Ruzinkovics László
Analysis of the impact of the Neymar transfer on the change in the market value of football players
: Szabó Tamás
: Szabó Tamás
A Bosch innovációs tevékenységének vizsgálata
: Hordós Rebeka Júlia
: Hordós Rebeka Júlia
A Bosch logisztikai információs rendszere
: Csépe Dávid
: Csépe Dávid
Similar Items
-
Tendenciák a multibrand promóció területén
: Mácsai Zsófia -
A Momentum Mozgalom politikai kampánystratégiájának elemzése a NOlimpia kezdeményezéstől az ellenzéki előválasztásokig
: Hatvani-Baracsi Bettina -
Az Enterprise Group PLM üzletágának vállalati magatartása egy konkrét kampányon keresztül bemutatva
: Mészáros Beáta -
A promóció jelentősége a szórakoztató elektronikai iparban
: Nagy Tamás -
Football Tourism -The Possible Use of a Successful Football Brand in Hungary
: Vitrai Tamás