Az online marketing és a német, illetve magyar professzionális labdarúgás közötti kapcsolat
Elmentve itt :
| Szerző: | Borsos Bálint Áron |
|---|---|
| További közreműködők: |
Zsigmond Száva
Solymoss Júlia |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Online Marketing Labdarúgás Marketing |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/19800 |
Hasonló tételek
A szponzoráció hatása a német professzionális labdarúgásra
: Nagy Dorottya Nóra
: Nagy Dorottya Nóra
A futball és a vendéglátás közötti kapcsolat
: Ilyés Szilvia Patrícia
: Ilyés Szilvia Patrícia
A magyar borexport és a Benelux Államok közötti kapcsolat vizsgálata
: Zalay Ágnes Zsuzsanna
: Zalay Ágnes Zsuzsanna
Labdarúgás a marketing árnyékában
: Lehoczki Martin
: Lehoczki Martin
A marketing szerepe a professzionális futballban
: Nagy Soma Miksa
: Nagy Soma Miksa
A munkahelyi motiváció és a munkaképes generációk közötti kapcsolat
: Frech Fanni
: Frech Fanni
Szervezeti szintű érzelmi intelligencia és kommunikáció közötti kapcsolat elemzése
: Szegő Réka
: Szegő Réka
A szervezeti elkötelezettség és a vezetői kommunikáció közötti kapcsolat
: Fodor Fanni
: Fodor Fanni
Az urban exploration és a szenzoros élménykeresés közötti kapcsolat vizsgálata
: Mezei Lőrinc
: Mezei Lőrinc
Az ételtálalás esztétikuma és a fogyasztók percepciója közötti kapcsolat vizsgálata
: Varga Brigitta
: Varga Brigitta
Az ételtálalás esztétikuma és a fogyasztók percepciója közötti kapcsolat vizsgálata
: Varga Brigitta
: Varga Brigitta
A sport, mint szolgáltatási tevékenység működési modelljei- A magyar és a német labdarúgás finanszírozási rendszerének összehasonlítása
: Varga Fábián György
: Varga Fábián György
A Samsung promóterek érzelmi intelligenciája és a teljesítményük közötti kapcsolat
: Szórát Dávid Csaba
: Szórát Dávid Csaba
A vállalati méret és a korrupció érzékelés közötti kapcsolat bemutatása
: Brassnyó Márton László
: Brassnyó Márton László
A vezető érzelmi intelligenciája és szervezeti elkötelezettsége közötti kapcsolat vizsgálata
: Czimer Beáta
: Czimer Beáta
Kockázatviselési hajlandóság és a kriptovalutákba való befektetési hajlandóság közötti kapcsolat
: Porubcsánszki Zsolt
: Porubcsánszki Zsolt
Az online marketing és a sportmarketing kapcsolata a labdarúgás példáján keresztül
: Lévai Dávid
: Lévai Dávid
A fenntartható fejlődés és az intézmények nevelési hatásai közötti kapcsolat vizsgálata
: Budaházi Klaudia Napsugár
: Budaházi Klaudia Napsugár
Magyarország és Dél-Korea nemzetközi, illetve gazdasági kapcsolat rendszerének bemutatása
: Masud Viktória
: Masud Viktória
Válságkommunikáció a magyar labdarúgás válságmenedzselésében
: Szabó István
: Szabó István
A német nyelvű országok közötti kulturális és diplomáciai kapcsolatok, azok közötti különbségek
: Zsemberi Flóra
: Zsemberi Flóra
Professzionális webáruház tervezése nagyvállalatoknak
: Fábián Csaba
: Fábián Csaba
A munkakörnyezet és a munkavállaló teljesítménye közötti kapcsolat a vállalat szempontjából
: Tánczos Eszter
: Tánczos Eszter
A beszerző és beszállító közötti kapcsolat vizsgálata a Knorr-Bremse-nél
: Gonda Jakab
: Gonda Jakab
A vezetők és a csapat közötti kapcsolat a Stiefel Kft-ben
: Nyéki Anissza Petra
: Nyéki Anissza Petra
A turizmus és a gazdasági növekedés közötti kapcsolat elemzése Magyarországon a 2000 és 2016 közötti időszakban
: Bodó Pál Bence
: Bodó Pál Bence
A vendégelégedettség és a teljesítménymutatók közötti kapcsolat vizsgálata egy szálloda példáján keresztül
: Sipos Péter
: Sipos Péter
A dolgozói elégedettség és a fluktuáció közötti kapcsolat vizsgálata egy vállalaton belül
: Valentyik Zita
: Valentyik Zita
A labdarúgás jelenléte a sportturizmusban
: Szmola Bálint Gábor
: Szmola Bálint Gábor
Reklám, avagy A professzionális manipuláció
: Borbély Marianna Ibolya
: Borbély Marianna Ibolya
Professzionális kézilabda csapatok marketingtevékenysége Magyarországon
: Bakonyi Dóra
: Bakonyi Dóra
Labdarúgás sportmarketing vonatkozásai
: Hajagos Dávid János
: Hajagos Dávid János
A szállodai rendezvények lebonyolítása a részlegek közötti kapcsolat és a gasztronómia fontosságának tükrében
: Mézes Anita Nikolett
: Mézes Anita Nikolett
Egy professzionális vezető példája a vezetésről szóló gondolatok egy professzionális főiskolai főigazgató példáján keresztül a vezetésről szóló gondolatok egy professzionális főiskolai főigazgató példáján keresztül
: Szalók Csilla
Megjelent: (2012)
: Szalók Csilla
Megjelent: (2012)
Professzionális szolgáltatások menedzsmentje a magyar könyvvizsgálói és tanácsadói piac tükrében
: Lieszkovszki Evelin
: Lieszkovszki Evelin
Az érzelmi intelligencia és a munkahelyi teljesítmény közötti kapcsolat vizsgálata az értékesítési területen dolgozók körében
: Csankó Zsófia
: Csankó Zsófia
"A ló nélküli kocsi" - A német gazdaság mozgatórugója
: Borsos Csilla Tamara
: Borsos Csilla Tamara
Viszonteladás-ösztönzés a professzionális termékek piacán
: Meszes Anna
: Meszes Anna
Professzionális adománygyűjtés a hazai civil szférában
: Czibilka Ivett
: Czibilka Ivett
A Professzionális Országúti Kerékpársport Gazdasági Megközelítése
: Ternyei Georgina Anna
: Ternyei Georgina Anna
Hasonló tételek
-
A szponzoráció hatása a német professzionális labdarúgásra
: Nagy Dorottya Nóra -
A futball és a vendéglátás közötti kapcsolat
: Ilyés Szilvia Patrícia -
A magyar borexport és a Benelux Államok közötti kapcsolat vizsgálata
: Zalay Ágnes Zsuzsanna -
Labdarúgás a marketing árnyékában
: Lehoczki Martin -
A marketing szerepe a professzionális futballban
: Nagy Soma Miksa