A dekorkozmetikai piac Magyarországon és a L'Oréal Paris márkastratégiája
Saved in:
Main Author: | Adamcsek Leona |
---|---|
Other Authors: | Kopcsay Dr. László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | dekorkozmetika L'Oréal Paris márkastratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/1984 |
Similar Items
A L'Oréal Paris szépségnagykövetek szerepe a marketingkommunikációban
: Takács Enikő
: Takács Enikő
L'Oréal Paris termékekkel kapcsolatos elégedettség és lojalitás vizgsálata
: Kálló Enikő
: Kálló Enikő
A L'Oréal Magyarországon Az imázs és a vállalati kultúra összefüggései
: Sidló Noémi
: Sidló Noémi
Diversification in the cosmetic industry through the company L’Oreal
: Südi Sára Éva
Published: (2019)
: Südi Sára Éva
Published: (2019)
A L'Oréal Marketingstratégiájának átalakulása a 21. században
: Hüvös Gabriella Mandula
: Hüvös Gabriella Mandula
Toborzás, kiválasztás a L'Oréal Magyarország Kft.-nél
: Jónás Dóra
Published: (2007)
: Jónás Dóra
Published: (2007)
A rendelésmenedzsment bemutatása a L’Oréal Professionel márkán keresztül
: Horváth Tímea
: Horváth Tímea
A L'Oréal Magyarország Kozmetikai Kft. környezeti hatásmechanizmusának vizsgálata
: Dorozsmai Dorina
: Dorozsmai Dorina
Az üzleti etika szerepe a L'Oréal vállalati stratégiájában
: Törzsök Luca
: Törzsök Luca
The Image of Women in Commercials - L'Oréal - Because I'm worth it
: Tassi Eszter
: Tassi Eszter
A L'Oréal stratégiája a fodrászati piacon - egy stratégiai döntés előkészítése
: Länger Jelena
: Länger Jelena
Informatikai rendszer által támogatott folyamatfejlesztés a L'Oreal Magyarország Kft.-nél
: Szkok Dávid
: Szkok Dávid
Marketing árképzés sajátosságai a luxusiparban a L’Oréal Magyarország Kft. példáján keresztül
: Csige Noémi Krisztina
: Csige Noémi Krisztina
Új szereplő az illatszerek piacán, a L'Oréal vállalat Maybelline márkájának kiterjesztése
: Csutorás Judit
: Csutorás Judit
The role of brand image and brand identity of L'Oréal Professional Products in the consumer behaviour of Gen Z
: Kádár Luca
: Kádár Luca
Everything Connects to Everything Else - or the Importance of CRM in the E-commerce of L'Oréal Magyarország Kft.'s Active Cosmetics Division
: Zagyi Fanni Fruzsina
: Zagyi Fanni Fruzsina
Mire kattan a Z generáció? A Z generáció hatékony elérése marketingkommunikációs eszközökkel a L'Oréal Magyarország példáján keresztül
: Perge Bianka
: Perge Bianka
Az e-kereskedelem térhódítása; A digitalizáció hatása az Üzleti modell-, illetve stratégiaalkotásra a L'Oréal Magyarország Kft. tükrében
: Kovács Balázs Ignác
: Kovács Balázs Ignác
A Scholl márkastratégiája
: Walczer Réka
: Walczer Réka
Pöttyös Guru márkastratégiája
: Barakonyi-Kollár Fanni
: Barakonyi-Kollár Fanni
Magyarországi vezető sörgyárak márkastratégiája
: Stadler Bence
: Stadler Bence
A Max Factor márka marketingstratégiája és kommunikációja a hazai dekorkozmetikai piacon
: Dömötör Diána
: Dömötör Diána
A Magyar Telekom Nyrt. kommunikációs- és márkastratégiája
: Nikl Luca
: Nikl Luca
A Paris Budapest Restaurant and Bar étlap elemzése, különböző szempontok szerint
: Goda Orsolya Éva
: Goda Orsolya Éva
A sörök megjelenése a Paris Budapest Bár itallapján, a sör helye a gasztronómiában
: Németh Gergő
: Németh Gergő
A Robert Bosch vállalat munkáltatói márkastratégiája és annak hatása a munkavállalók elégedettségére
: Nagy István Zsombor
: Nagy István Zsombor
From Posts to Purchases The Effect of L'Oréal's Social Media Marketing on Consumer Behaviour
: Tasnádi Lili Eszter
: Tasnádi Lili Eszter
A professzionális kozmetikai piacon működő kis-és középvállalkozások, és a Paris Cosmetic Kft. online marketing eszközeinek vizsgálata
: Tőzsér András
: Tőzsér András
A hazánkban jelen lévő élelmiszer kiskereskedelmi üzletek saját márkastratégiája és ennek a fogyasztókra való hatása
: Szabópál Zoltán Bence
: Szabópál Zoltán Bence
Napenergia B2B piac Magyarországon
: Kálovics Alexandra
: Kálovics Alexandra
A fogászati turizmus szerepe Magyarországon a frankofón küldő piac és a magyar fogadó piac szempontjából
: Pál Éva Zsuzsanna
: Pál Éva Zsuzsanna
Effet de l'immigration sur l'économie européenne
: Lőcsei Viktória
: Lőcsei Viktória
Les manipulations de marketing dans la fidélisation des consommateurs Les nouvelles stratégies dans l'internationalisation du groupe L'oréal
: Mustea Mihaela
: Mustea Mihaela
A magyarországi vagyonkezelési piac
: Kokas Norbert
: Kokas Norbert
A fesztiválszervezési piac Magyarországon - különös tekintettel a Balaton Sound példájára
: Győri Dalma
: Győri Dalma
L'achat de l'immobilier à Budapest à des fins d'investissement
: Kaczur Katalin Ildikó
: Kaczur Katalin Ildikó
A szállodai piac trendjeinek elemzése; várható tendenciák 2030-ig Magyarországon
: Csernyánszky Lívia
: Csernyánszky Lívia
L'aube de l'IA dans la gestion des risques financiers l'informatique quantique pour les modèles de prédiction avancé
: Plyassulya Alina
: Plyassulya Alina
A leghíresebb televízióműsorok, avagy a híradós piac erőviszonyai Magyarországon 2003-ban
: Kalóczki Tímea
: Kalóczki Tímea
A kínai beszerzési piac elemzése
: Gyovai Csongor
: Gyovai Csongor
Similar Items
-
A L'Oréal Paris szépségnagykövetek szerepe a marketingkommunikációban
: Takács Enikő -
L'Oréal Paris termékekkel kapcsolatos elégedettség és lojalitás vizgsálata
: Kálló Enikő -
A L'Oréal Magyarországon Az imázs és a vállalati kultúra összefüggései
: Sidló Noémi -
Diversification in the cosmetic industry through the company L’Oreal
: Südi Sára Éva
Published: (2019) -
A L'Oréal Marketingstratégiájának átalakulása a 21. században
: Hüvös Gabriella Mandula