The Land of the Long White Cloud,Unique Touristic and Cultural Experience in New Zealand
Elmentve itt :
Szerző: | Hegmann Barbara |
---|---|
További közreműködők: | Nemerkényiné Hidegkutii Krisztina |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | New Zealand Experience in New Zealand Uniqueness in New Zealand Cultural Tourism Adventure Tourism |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/1985 |
Hasonló tételek
New Zealand's tourism marketing
: Szarvas Petra
: Szarvas Petra
The positive and negative impacts of tourism in New Zealand
: Barta Enikő
: Barta Enikő
Old roads, new roads - Evolution and challenges of land transportation and logistics
: Károlyi Kyra
: Károlyi Kyra
Tourists' Experience and Satisfaction Regarding Public Transport in Amman
: AL QIQ HANAN
: AL QIQ HANAN
Tourist perception on smart tourism experiences The case of Budapest as a smart tourism destination
: Kummitha Harshavardhan Reddy, et al.
Megjelent: (2023)
: Kummitha Harshavardhan Reddy, et al.
Megjelent: (2023)
The analyses of new fields of tourism in terms of experience economy
: Takács Dóra
: Takács Dóra
The role of the social media in film-induced touristic attractions in experience economy
: Kárpáti Sziszka
: Kárpáti Sziszka
B2B Marketing. i4s.tech, introducing a new product to the market in a unique way
: Szalontai Csaba
: Szalontai Csaba
The evolution of white-collar crime and its prevention
: Erdélyi Vajk István
: Erdélyi Vajk István
Tourist Satisfaction of Visit on Cultural Heritage Destination Case Study Tbilisi
: Atskarunashvili Giorgi
: Atskarunashvili Giorgi
The expectations and experiences of international tourists in Vietnam’s luxury hotel segment an exploratory investigation of service quality and guest satisfaction from the guest’s perspective
: Nguyen Tien Phong
: Nguyen Tien Phong
White Castle Suites – teljes üzleti és megvalósíthatósági terv
: Kétszeri Dóra
: Kétszeri Dóra
The student's unique hobby, special area of interest - and its connection to the world of marketing
: Jargalsaikhan Erdenemunkh
: Jargalsaikhan Erdenemunkh
Az LmLand Kft. változásmenedzsmentjének gyakorlata
: Némethy Marcell
: Némethy Marcell
Cloud az oktatásban
: Bukodi Gergő
: Bukodi Gergő
SAP Public Cloud
: Szlovencsák Csaba
: Szlovencsák Csaba
Cultural and tourist routes of Balaton region with suggestions to end tourism stagnation
: Szabó Bettina
: Szabó Bettina
Tourist Satisfaction of Visit on Cultural Heritage Destination Case Study Budapest
: Pratama Vincentius Bagas Adi
: Pratama Vincentius Bagas Adi
Turkish culture, protocol and the EU long engagement with(out) marriage?
: Károlyi Ágnes Fanni
: Károlyi Ágnes Fanni
How will My Science Mentor become the future of the LifeLongLearning platforms?
: Kratochwill Márk
: Kratochwill Márk
Online marketing eszközök vizsgálata a White Elephant Media viszonylatában
: Iván Eszter
: Iván Eszter
A White Hair Szalon produktivitása, tanulmányozása és tevékenységének bemutatása
: Ódor Orsolya
: Ódor Orsolya
Summer work and cultural experience in the United States from a Hungarian point of view
: Patakfalvi Dóra Edina
: Patakfalvi Dóra Edina
Der Status und die Entwicklungsanalyse von LongTeng (Kleine Reisefirma)
: Chen Jie
: Chen Jie
The impact of the pandemic on organizational culture - the new role of the home office
: Tulegenova Sayana
: Tulegenova Sayana
Research on the potential of Xi'an Metaverse cultural tourism market Based on the tourist perspective
: Liu Yichen
: Liu Yichen
Az IRKA-LAND Kft. kereskedelmi tevékenységének elemzése
: Hudu Anita Nikoletta
: Hudu Anita Nikoletta
Cloud Computing és a Cloud Platform felhasználása az üzleti élet mindennapjaiban
: Montvai Jonatán
: Montvai Jonatán
Experience Creation Greater Information and Communication Technologies involvement in Event Management to meet the new consumer expectations
: László Antónia
: László Antónia
Szolgáltatások a felhőben - Cloud computing
: Szépe Bence
: Szépe Bence
Szolgáltatások a felhőben (Cloud Computing)
: Puskás Andrea
: Puskás Andrea
Felhőszolgáltatások és a Cloud Gaming
: Szelei Zoltán Richárd
: Szelei Zoltán Richárd
Szerverinfrastruktúra nagyvállalati környezetben - Cloud Migration
: Lipták Zsófia Ildikó
: Lipták Zsófia Ildikó
The Impact of TikTok on Business to Consumer Communication and its Long-Term Effects on Online Video Consumption
: Baranyi Kristóf
: Baranyi Kristóf
A Waffel Land arculatával kapcsolatos fogyasztói attitűd elemző értékelése
: Tiszttartó Zsófia
: Tiszttartó Zsófia
Land Rover – Egy prémium autómárka branding- és kommunikációs tevékenysége
: Illéssy Johanna
: Illéssy Johanna
Cloud-based marketing technologies, strategies and execution
: Mesterca Laura
: Mesterca Laura
The Impact of Online Travel Sites on Tourist Choices and Travel Services - On the example of the new trends in Hungarian outbound tourism
: Vu Linh Van
: Vu Linh Van
Airbnb and Digital Guest Experiences
: Várady Mária Magdolna
: Várady Mária Magdolna
Improving Patient Experiences A Study on Medical Tourism in Hungary
: Baumeister Sophie-Marie
: Baumeister Sophie-Marie
Hasonló tételek
-
New Zealand's tourism marketing
: Szarvas Petra -
The positive and negative impacts of tourism in New Zealand
: Barta Enikő -
Old roads, new roads - Evolution and challenges of land transportation and logistics
: Károlyi Kyra -
Tourists' Experience and Satisfaction Regarding Public Transport in Amman
: AL QIQ HANAN -
Tourist perception on smart tourism experiences The case of Budapest as a smart tourism destination
: Kummitha Harshavardhan Reddy, et al.
Megjelent: (2023)