A Renault magyarországi újrapozícionálásának bemutatása a márka marketing mixén keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Leimeter Ditta
További közreműködők: Zsigmond Száva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Autómárka
Újrapozícionálás
Marketing mix
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/19973

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg19973
005 20181217125926.0
008 181217suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Leimeter Ditta 
245 1 2 |a A Renault magyarországi újrapozícionálásának bemutatása a márka marketing mixén keresztül  |c Leimeter Ditta  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Autómárka 
695 |a Újrapozícionálás 
695 |a Marketing mix 
700 1 |a Zsigmond Száva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/19973/1/Leimeter-Ditta_GM_VSZ_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/19973/2/Scan.101244.pdf  |z Dokumentum-elérés