A Renault magyarországi újrapozícionálásának bemutatása a márka marketing mixén keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Leimeter Ditta |
---|---|
További közreműködők: | Zsigmond Száva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Autómárka Újrapozícionálás Marketing mix |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/19973 |
Hasonló tételek
A Renault CLIO V bevezetése a magyarországi piacra
: Hudra Bálint
: Hudra Bálint
Renault Hungária Kft. Aftersales marketingtevékenységének elemzése
: Arsziri Mihály
: Arsziri Mihály
A Renault Hungária Kft. 2022-es üzleti terve
: Varga Bettina
: Varga Bettina
Egy globális márka magyarországi stratégiájának bemutatása a Dove márka példáján keresztül
: Hegyes Réka
: Hegyes Réka
Új Renault Twingo marketingstratégiája a hazai autópiacon, fogyasztói preferenciák vizsgálata
: Szettele Zsuzsanna
: Szettele Zsuzsanna
A Renault Hungária Kft tevékenységében rejlő kockázatok felmérése és kezelése
: Diószegi Edina
: Diószegi Edina
A 7 tényezős marketing-mix bemutatása a Chevrolet márka példáján keresztül
: Iváncsevits Gábor
: Iváncsevits Gábor
Magyarországi autópiac bemutatása a Seat és a Cupra márka kapcsán
: Fazekas Donát
: Fazekas Donát
A Rama margarin márka újrapozícionálása a márka marketing kommunikációjának átalakításával
: Nagy Éva
: Nagy Éva
Az Organic Shop márka marketing stratégiájának bemutatása és értékelése
: Székely Anna Emőke
: Székely Anna Emőke
A Lush, a brit natúr kozmetikai márka magyarországi márkaismeretsége
: Szőke Gergő
: Szőke Gergő
Az Organic Shop natúrkozmetikai márka bevezetése a magyarországi piacra
: Katus György
: Katus György
Online marketing szerepe új márka bevezetésénél
: Szőke Rebeka
: Szőke Rebeka
A Vitara marketing sikere, a márka mentőöve
: Szabó Tamás
Megjelent: (2016)
: Szabó Tamás
Megjelent: (2016)
Márka bevezetése a közösségi médián keresztül
: Laszák Mercédesz
: Laszák Mercédesz
A Lindt, mint márka marketing szemléletű elemzése
: Bakos Evelin
: Bakos Evelin
A munkáltatói márka bemutatása a GRAPHISOFT SE multinacionális cég gyakorlatán keresztül
: Réffi Veronika
: Réffi Veronika
Parfümvásárlási szokások a Superz márka példáján keresztül
: Zimányi Dániel
: Zimányi Dániel
Márka- és közösségépítés a közösségi médián keresztül
: Szőke Dorka
: Szőke Dorka
Egy öko márka piacravezetése és annak hatásai a magyarországi FMCG piacon
: Gyetvai Bence
: Gyetvai Bence
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka
: Braun Réka
Influencer Marketing - Trendek, jövőkép, alkalmazás egy márka életében
: Kern Zsófia
: Kern Zsófia
A Marlú márka magyarországi bevezetése a piaci és a franchise elvárások függvényében
: Erdődi Zsolt
: Erdődi Zsolt
A márka és a fogyasztói kapcsolatok építése a magyarországi McDonald's példáján
: Mécs Blanka
: Mécs Blanka
A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
: Monori Veronika Éva
: Monori Veronika Éva
Trade marketing alkalmazása a márka, és a márkahűség kiépítésében
: Tok Annamária
: Tok Annamária
Marketing mix szerepe és vizsgálata a Serpentize márka esetében
: Kürti Péter
: Kürti Péter
A cukrászipar fejlődésének bemutatása magyarországi példákon keresztül
: Simon Erika
: Simon Erika
Az Ambrossi szemüveg márka marketing eszközeinek gyakorlatba való átültetése
: Szabadi Ármin
: Szabadi Ármin
Vecsés város településfejlesztési lehetőségeinek vizsgálata turisztikai szemszögből
: Leimeter Ivett
: Leimeter Ivett
A felelős márka kétarcúsága
: Nagy Bianka
: Nagy Bianka
A Spar üzleti stratégiájának elemzése a saját márkás termékeken keresztül
: Babartzy Aliz
: Babartzy Aliz
A Heineken márka bemutatása és a márkakép rendezvényeken való megjelenítése
: Márkus Kata Zsófia
Megjelent: (2009)
: Márkus Kata Zsófia
Megjelent: (2009)
Új márka megjelenése a távközlési szektorban - A Flip szolgáltatás és márka elemzése
: Dudok Dorina
: Dudok Dorina
A Dove, mint kozmetikai márka bemutatása és marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Hujber Mónika
: Hujber Mónika
Az Áderor márka tervezése
: Heltai Tamás
: Heltai Tamás
Hasonló tételek
-
A Renault CLIO V bevezetése a magyarországi piacra
: Hudra Bálint -
Renault Hungária Kft. Aftersales marketingtevékenységének elemzése
: Arsziri Mihály -
A Renault Hungária Kft. 2022-es üzleti terve
: Varga Bettina -
Egy globális márka magyarországi stratégiájának bemutatása a Dove márka példáján keresztül
: Hegyes Réka -
Új Renault Twingo marketingstratégiája a hazai autópiacon, fogyasztói preferenciák vizsgálata
: Szettele Zsuzsanna