Az Allianz Hungária Zrt. marketingstratégiájának elemzése és fejlesztése online marketing eszközökkel

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Péter-Klicsu Erzsébet
További közreműködők: Brávácz Ibolya
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/20

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg20
005 20150423142406.0
008 140917suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Péter-Klicsu Erzsébet 
245 1 3 |a Az Allianz Hungária Zrt. marketingstratégiájának elemzése és fejlesztése online marketing eszközökkel  |c Péter-Klicsu Erzsébet  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Marketing 
700 1 |a Brávácz Ibolya  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/20/1/SZAKDOLGOZAT_2014_Peter-Klicsu_Erzsebet.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/20/2/Titkositasi_kerelem.pdf  |z Dokumentum-elérés