Globális reklámok napjainkban, és azok fordítási nehézségei az audiovizuális médiumok használata során
Saved in:
Main Author: | Barna Henrik |
---|---|
Other Authors: | Lakatos-Báldy Dr. Zsuzsanna |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Fordítás Globális reklám Reklámeszközök |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2010 |
Similar Items
A közterületi reklámok sajátos vonatkozásai a hagyományos médiumok világában
: Bernát Richárd Norbert
: Bernát Richárd Norbert
Fordítási nehézségek az üzleti nyelvben
: Csányi Eszter
Published: (2005)
: Csányi Eszter
Published: (2005)
A kreativitás szerepe az audiovizuális reklámokban
: Kis Viktória
: Kis Viktória
Hazai médiumok helyzete
: Keller Sára
: Keller Sára
Audiovizuális politika és gyermekvédelem az Európai Unió tagországaiban
: Rónyai Veronika
: Rónyai Veronika
A közösségi médiumok retorikai sajátosságai
: Király Réka
: Király Réka
Prepozíciókkal foglalkozó francia szakirodalmi tendenciák és igazolásuk magyar fordítási korpuszokban
: Szigetváry Nóra
Published: (2016)
: Szigetváry Nóra
Published: (2016)
Közszolgálat elvben és a médiumok gyakorlatában
: Tóth Ágnes Diána
: Tóth Ágnes Diána
A közösségi médiumok gender központú elemzése
: Nyolczas Vivien
: Nyolczas Vivien
Az Ignorant és Trash tetoválások Mint Kommunikációs Médiumok
: Strábel Farkas József
: Strábel Farkas József
Érzelmek használata és hatása a marketingkommunikáció során
: Baán Nikoletta Erzsébet
: Baán Nikoletta Erzsébet
A kreatív szövegírás változásai reklámtörténelem és médiumok viszonyában
: Fehér Dániel
: Fehér Dániel
A közszolgálati és kereskedelmi médiumok műsorstruktúrájának összehasonlító elemzése
: Pap Judit
: Pap Judit
Az Y és Z generáció audiovizuális OTT/streaming szolgáltatások fogyasztásának jellemzője és változása
: Csoma Márk Zoltán
: Csoma Márk Zoltán
Globális környezeti problémák és hatásaik napjainkban
: Bella Zsófia
: Bella Zsófia
Az időparadoxonok, azok fontossága és hatása napjainkban
: Boruzs Laura
: Boruzs Laura
Az online társkeresők, mint médiumok kommunikációjának vizsgálata - Az online identitás torzítása
: Szeleczki Borbála
: Szeleczki Borbála
Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban
: Kovács Petra
: Kovács Petra
Az ellenőrzés során feltárt hibák és azok számviteli kezelése
: Torda Gabriella
: Torda Gabriella
Médiaszabályozás Magyarországon és Európában avagy Közösségi érdekek és közösségi korlátok az audiovizuális szektorban ma és holnap
: Jónás Csilla Zsuzsanna
: Jónás Csilla Zsuzsanna
Fordítási kérdések a japán és a magyar nyelvben Murakami Haruki Kafka a tengerparton című könyvének fordítása alapján
: Sato Noriko
Published: (2009)
: Sato Noriko
Published: (2009)
Alternatív dohányzási szokások, Iqos-HEETS használata napjainkban, fogyasztói magatartás
: Drávucz Klaudia Ágnes
: Drávucz Klaudia Ágnes
Gazdasági Társaság által használt informatikai eszközök használata és azok fejlesztési lehetőségei
: Szederkényi Miklós
: Szederkényi Miklós
A Nestlé gabonapelyhek kommunikációs stratégia váltása a hagyományos és az új médiumok tükrében
: Sütöri Boglár
: Sütöri Boglár
Globális logisztikát kiszolgáló rendszerek és azok fejlődése a Bosch Csoportnál
: Csányi Adrienn Olimpia
: Csányi Adrienn Olimpia
Az ERP rendszerek hatékonysága a vállalati tevékenység során hazai és globális szinten
: Tóth Fanni
: Tóth Fanni
Az ambient reklámok
: Csengeri Dóra
Published: (2013)
: Csengeri Dóra
Published: (2013)
Egy vidéki közétkeztető nehézségei a 37/2014. (IV. 30.) EMMI rendelet előírásainak megvalósítása során
: Székely-Keresztes Klaudia
: Székely-Keresztes Klaudia
Az online kommunikációs eszközök használata a 2010-es magyarországi választások idején és napjainkban
: Domina Balázs
: Domina Balázs
Az Imperial Tobacco belső szabályozási folyamatai és azok átalakulása a szervezeti változások során
: Deme Balázs
: Deme Balázs
A hűtőiparban tevékenykedő cégek külkereskedelmi tevékenysége során felmerülő problémái és azok megoldása
: Mózer Eszter
: Mózer Eszter
Szakoktatók pályakezdési nehézségei
: Pimper Martin
: Pimper Martin
Generációváltás nehézségei Magyarországon
: Baráth Zsolt
: Baráth Zsolt
A közösségi média használata napjainkban és a GEOX vállalati taktikái a közösségi médiában
: Likker Boglárka
: Likker Boglárka
A provokatív reklámok
: Balázs Réka Blanka
Published: (2008)
: Balázs Réka Blanka
Published: (2008)
Társadalmi célú reklámok
: Katona Sára
: Katona Sára
Kreatív Alpro Reklámok
: Péntek Izabella
: Péntek Izabella
A művészi reklámok
: Hajdú Flóra Anna
: Hajdú Flóra Anna
Online Marketing eszközök használata Magyarországon a kis és közép vállalatoknál, és azok hatása a versenyképességre
: Rába Patrik
: Rába Patrik
Globalizáció, globális értékláncok hatásai a multinacionális vállalatokra, esettanulmányok
: Barna Bence
: Barna Bence
Similar Items
-
A közterületi reklámok sajátos vonatkozásai a hagyományos médiumok világában
: Bernát Richárd Norbert -
Fordítási nehézségek az üzleti nyelvben
: Csányi Eszter
Published: (2005) -
A kreativitás szerepe az audiovizuális reklámokban
: Kis Viktória -
Hazai médiumok helyzete
: Keller Sára -
Audiovizuális politika és gyermekvédelem az Európai Unió tagországaiban
: Rónyai Veronika