Az első hazai életmódcsatorna, a LifeNetwork marketingstratégiájának elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Madarász Nóra Zita
További közreműködők: Szántó dr Szilvia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Televízió
Marketingstratégia
Marketing
versenytárselemzés
Marketing Mix
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/2013

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg2013
005 20150901130608.0
008 150504suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Madarász Nóra Zita 
245 1 3 |a Az első hazai életmódcsatorna, a LifeNetwork marketingstratégiájának elemzése  |c Madarász Nóra Zita  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Az első hazai életmódcsatorna, a LifeNetwork marketingstratégiájának elemzése 
695 |a Televízió 
695 |a Marketingstratégia 
695 |a Marketing  
695 |a versenytárselemzés 
695 |a Marketing Mix 
700 1 |a Szántó dr Szilvia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/2013/1/Madar%C3%A1sz-N%C3%B3ra_XUDR4C_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés