Shine bright like a Michelin star - encountering the meaning of Michelin stars in gastronomy and tourism
Saved in:
Main Author: | Németh Luca |
---|---|
Other Authors: | Cservák Dr György |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Michelin star Michelin Guide hungarian gastronomy rating system influential role of Michelin stars Onyx Borkonyha |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2015 |
Similar Items
Michelin, több mint abroncs
: Surman Adrienn
: Surman Adrienn
Beyond the stars – professional comparison of the hotel star rating and guest satisfaction metrics
: Lóczi Csanád
: Lóczi Csanád
A Michelin-csillag és a Michelin-csillagos éttermek helyzete egyes európai országokban és Magyarországon
: Ferenczi Dóra
: Ferenczi Dóra
Differentiation between service experience of 5 star and 5 star luxury hotels through the eyes of the Reception and the Concierge
: Darvassy Attila
: Darvassy Attila
Differentiation between service experience of 5 star and 5 star luxury hotels through the eyes of the Reception and the Concierge
: Darvassy Attila
: Darvassy Attila
A fenntartható gasztronómia a Michelin-csillag tükrében
: Sváb Gréta Viktória
: Sváb Gréta Viktória
Star Wars filmek, mint kommunikációs eszközök
: Hegedüs Dominika
: Hegedüs Dominika
Investigating customer perceptions of Fine dining and Michelin-rated restaurants
: Fülöp Dóra
: Fülöp Dóra
Szervezet átalakítás szükségessége a Michelin-Hungária Kft. -ben
: Kozma Sándor
: Kozma Sándor
A Michelin gumiabroncsgyártó vállalat marketingkommunikációs eszközei a HTSS zónában
: Federics Barbara
: Federics Barbara
Maintaining stars and diamonds, example of The Broadmoor hotel in Colorado Springs
: Udvardy Orsolya
: Udvardy Orsolya
Patterns of Social Media Usage of 5-star Hotels in Hungary
: Berszány Antónia Krisztina
: Berszány Antónia Krisztina
Vásárlási szokások vizsgálata a G-Star üzlet példáján
: Bordás Csenge
: Bordás Csenge
A Co-op Star Zrt kiskereskedelmi áruforgalmának elemzése
: Tóth Györgyi
: Tóth Györgyi
Javaslat a fuvarozás problémáinak megoldására a Michelin Hungária Kft.-nél
: Helgert Zsolt
Published: (2007)
: Helgert Zsolt
Published: (2007)
A study of the influence of digital technologies on Budapest's four-star hotels
: Rabbi MD Abdur
: Rabbi MD Abdur
Michelin Hungária Kft. legújabb téli abroncsának bevezetése a magyar piacra
: Frisch Szabolcs György
: Frisch Szabolcs György
A Marvel-moziverzum, és a Star Wars filmek sikeressége
: Hakimi Diána
: Hakimi Diána
Marketingkommunikációs tevékenység a CO-OP Star Kereskedelemi Zrt-nél
: Gulyás Petra
: Gulyás Petra
A Michelin-jelenség és a Bocuse d’Or hatásai a magyar gasztronómiára
: Horváth Bálint
: Horváth Bálint
A hazai Michelin-csillagos éttermek vizsgálata a rugalmas ellenállási képesség tükrében
: Ódor Tímea
: Ódor Tímea
The Star Wars and Marvel Film Franchises Analysed From a Marketing Perspective
: Fejes Marcell
: Fejes Marcell
Vállalati stratégia fejlesztési lehetőségei a Michelin vállalat ARB üzleti vonalán belül
: Pristyák Eszter Éva
: Pristyák Eszter Éva
Ellátási lánc folyamatok javítása IT támogatással a Michelin csoport ARB üzleti egységénél
: Menyhért Máté
: Menyhért Máté
Analyzing the Gastronomy Tourism of Andalusia
: Fodor Orsolya
: Fodor Orsolya
Sustainable Practices in Gastronomy Tourism
: Zholubovskiy Mikhael
: Zholubovskiy Mikhael
A Járványügyi Intézkedések hatása a CO-OP Star Zrt.-re
: Kiss Máté
: Kiss Máté
Az informatika szerepe a CO-OP Star Zrt. kereskedelmi irányításában
: Mészáros Katalin
: Mészáros Katalin
A Neutrogena Bright Boost termékcsalád bevezetése
: Kujbus Fanni
: Kujbus Fanni
Communication does not necessarily mean understanding
: Tsap Veronika
: Tsap Veronika
A távmunka bevezetésének lehetőségei multinacionális környezetben, a Michelin Hungária Kft. példáján keresztül
: Salageanu Andrea
: Salageanu Andrea
Study on Comparing Published and Non-Published Loyalty Programs of Five Stars’ Luxury Hotels
: Málinger Daniella
: Málinger Daniella
The “Greening” of 5-star Restaurants Sustainable Practice Indicators in Fine-dining Menu Analysis
: Petrenyi Dora
: Petrenyi Dora
A Michelin Hungária Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése a 2009., a 2010. és a 2011. év beszámolói alapján, valamint ezzel összhangban a Michelin Csoport hasonló időszaki
: Novák Tamás
: Novák Tamás
The Developing effect of Gastronomy on Tourism in Hungary
: Sperling Lettice Cecily
: Sperling Lettice Cecily
Research on the Development of Gastronomy Tourism in Jinan
: Chen Chunlin
: Chen Chunlin
Az encounter csoportok szerepe a közösségfejlesztésben
: Laki Boldizsár
: Laki Boldizsár
Konyhatechnológiák fejlődésének hatása a magyar gasztronómiára és annak fenntarthatósága budapesti Michelin-csillagos éttermekben
: Virág Dominik
: Virág Dominik
A gumiabroncs gyártók online megjelenésének hatékonyságvizsgálata, különös tekintettel a Michelin Hungária Abroncsgyártó Kft. honlapjára
: Nagy Ádám István
Published: (2014)
: Nagy Ádám István
Published: (2014)
Crisis management of a five-star hotel during the coronavirus through the example of InterContinental Budapest
: Törzsök Martin
: Törzsök Martin
Similar Items
-
Michelin, több mint abroncs
: Surman Adrienn -
Beyond the stars – professional comparison of the hotel star rating and guest satisfaction metrics
: Lóczi Csanád -
A Michelin-csillag és a Michelin-csillagos éttermek helyzete egyes európai országokban és Magyarországon
: Ferenczi Dóra -
Differentiation between service experience of 5 star and 5 star luxury hotels through the eyes of the Reception and the Concierge
: Darvassy Attila -
Differentiation between service experience of 5 star and 5 star luxury hotels through the eyes of the Reception and the Concierge
: Darvassy Attila