A márkázottság szerepe a dm szépségápolási termékei esetében
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó Rita |
---|---|
További közreműködők: | Papp Judit |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | kereskedelem kereskedelmi marketing márkázottság dm Kft. márka |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20180 |
Hasonló tételek
A márkázottság szerepe a magyar használtautó-piacon
: Végházi Richárd
: Végházi Richárd
Márkázottság szerepe a Gyermelyi Tésztagyár bemutatásán keresztül
: Schmidt Berta
: Schmidt Berta
Kereskedelmi márkázás a dm üzletekben
: Szabó Rita
: Szabó Rita
A Tápió-vidék turisztikai termékei
: Meleg Mónika
: Meleg Mónika
Dm Kft. Vegyszerektől a fenntarthatóságig
: Takács Blanka Zsuzsanna
: Takács Blanka Zsuzsanna
A CIB Bank Treasury termékei az árfolyamkockázat csökkentésére
: Svébis Zita
: Svébis Zita
Philips Magyarország marketingkommunikációjának elemzése-Szépségápolási terület
: Maruzs Hanna Bianka
: Maruzs Hanna Bianka
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében - befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében- befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
A Teqball vállalkozás bemutatása, termékei fejlesztése és piaci bevezetése
: Mucsi Kornél Dávid
: Mucsi Kornél Dávid
A dm Kft. raktározási feladatainak megszervezése
: Bohn Ildikó
: Bohn Ildikó
Mitől sikeres a dm-drogerie markt?
: Szokob Helga
: Szokob Helga
A nők vásárlási döntéseinek vizsgálata a szépségápolási termékekkel kapcsolatban
: Szabadszállási Regina
: Szabadszállási Regina
Kereskedelmi bankok és bankcsoportok nemzetközi tevékenységei és stratégiája, illetve azok termékei
: Vági János Dániel
: Vági János Dániel
A dm és Rossmann kereskedelmi tevékenységének összehasonlítása
: Palásthy Réka
: Palásthy Réka
A DM Connection Kft. tevékenységének átfogó elemzése
: Holló Nikoletta
: Holló Nikoletta
A márkázottság szerepe a kereskedelemben - A gyártói és kereskedelmi márkás termékek összehasonlítása a jeges tea példáján keresztül
: Schwarczkopf Léna
: Schwarczkopf Léna
Fogyasztói visszajelzések szerepe a szépségápolási termékek online kereskedelemében az Oxygeni Kair kft. példája alapján
: Bugyi Ágota
: Bugyi Ágota
A dm Kft. marketingkommunikációja a fogyasztói igények változásával
: Takács Blanka Zsuzsanna
: Takács Blanka Zsuzsanna
A Dove szépségápolási márka marketingkommunikációja, illetve annak hatása a fogyasztók magatartására
: Geröly Rebeka Csilla
: Geröly Rebeka Csilla
Otthoni, professzionális szépségápolási készülék piaci bevezetése és a vásárlói vélemények vizsgálata
: Tárczy Tünde Anita
: Tárczy Tünde Anita
BELÉPÉS A SZIGETELÉSI PIACRA, AVAGY A RAPIDSIL SYSTEM KFT. INNOVATÍV TERMÉKEI ÉS ÉRTÉKESÍTÉSI STRATÉGIÁJUK
: Kiss Gergő
: Kiss Gergő
A dm-drogerie markt Kft. beszerzési tevékenységének elemző bemutatása
: Lévai Evelin
: Lévai Evelin
A Dm Drogerie Markt Kft vevőkapcsolati rendszerének elemző bemutatása
: Bárdi Krisztina
: Bárdi Krisztina
A dm Drogerie Markt Kft. online marketingjének és applikációjának elemzése
: Szeles Dorottya Ilona
: Szeles Dorottya Ilona
A dm Kft. környezetbarát termékeinek ismerete, és azok tudatosítása a fogyasztókban
: Margull Diána
: Margull Diána
A komissiózási teljesítmény növelhetőségének elemzése a DM sajátmárkás elosztó központjának példáján
: Ipacs Krisztina Valéria
: Ipacs Krisztina Valéria
A dm Kft. gazdálkodási tevékenységének, kiemelten az áruforgalmi folyamatainak elemző bemutatása
: Falus Dóra
: Falus Dóra
A dm Kft. üzleti tevékenységének, áruforgalmi folyamatainak elemző bemutatása, kiemelten fókuszálva az értékesítésre
: Falus Dóra
: Falus Dóra
A rendezvényszervezés fejlődése és bemutatása az Abacus Hotel Business & Wellness Hotel **** Superiorban, a DM Kft. rendezvényének gyakorlatán keresztül
: Géczi Orsolya
: Géczi Orsolya
A szolgáltatás kiterjesztett elemeinek szerepe a Semmi Extra esetében
: Svedics Daniella
: Svedics Daniella
A személyes kapcsolatok szerepe egy családi vendéglátó vállalkozás esetében
: Paróczi Márk
: Paróczi Márk
Offline és online reklámeszközök szerepe a hazai sportrendezvények esetében
: Becze Fruzsina
: Becze Fruzsina
Marketing mix szerepe és vizsgálata a Serpentize márka esetében
: Kürti Péter
: Kürti Péter
Digitális platformok szerepe a jégkorong szurkolók és szponzorok esetében
: Kovács Kornélia
: Kovács Kornélia
Az influencer marketing bemutatása gyakorlatban az InterContinental Budapest Hotel esetében
: Gulyás Rita
: Gulyás Rita
IFRS átállás egy ingatlanberuházó vállalkozás esetében
: Szabó Krisztina
: Szabó Krisztina
Projekt kommunikáció a multinacionális vállalatoknál – munkakiszervezés esetében
: Szabó Gabriella
: Szabó Gabriella
A kontrolling szerepe egy magyar startup esetében a tőkebevonást követően
: Kovács Ákos
: Kovács Ákos
Könyvpiaci vásárlói motiváció vizsgálata Meglévő és potenciális fogyasztói vélemények összehasonlítása egy magyar sikerszerző esetében
: Szabó-Filep Rita Nikoletta
: Szabó-Filep Rita Nikoletta
Hasonló tételek
-
A márkázottság szerepe a magyar használtautó-piacon
: Végházi Richárd -
Márkázottság szerepe a Gyermelyi Tésztagyár bemutatásán keresztül
: Schmidt Berta -
Kereskedelmi márkázás a dm üzletekben
: Szabó Rita -
A Tápió-vidék turisztikai termékei
: Meleg Mónika -
Dm Kft. Vegyszerektől a fenntarthatóságig
: Takács Blanka Zsuzsanna