A Tisza-tó és a Velencei-tó turisztikai imázsának vizsgálata az Y generáció körében
Elmentve itt :
Szerző: | Bekő Renáta |
---|---|
További közreműködők: | Talabos István |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Tisza-tó Velencei-tó Imázsvizsgálat Y generáció Turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20212 |
Hasonló tételek
A horgászturizmus összehasonlító elemzése a Balaton, a Velencei-tó, és a Tisza-tó vonatkozásában.
: Debreczeni Valentina
: Debreczeni Valentina
Tisza-tó turizmusa
: Polgár Alexandra Zsanett
: Polgár Alexandra Zsanett
A Velencei-tó vonzáskörzetének turisztikai fejlődése
: Németh Balázs
: Németh Balázs
A Tisza-tó ökoturizmusa
: Vadász Tamás Viktor
: Vadász Tamás Viktor
A Tisza-tó marketingkommunikációja
: Kiss Éva
: Kiss Éva
Balaton és Velencei-tó összehasonlítása turisztikai szempontból
: Erdős Adél
: Erdős Adél
VELENCEI-TÓ MINT DESZTINÁCIÓ A TURIZMUSBAN
: Kácsor Viktória
: Kácsor Viktória
A Velencei-tó körüli turizmus változása
: Szabó Kamilla
: Szabó Kamilla
A Velencei-tó turisztikai attrakcióinak bemutatása és komplex elemzése
: Deák Tamara Viktória
: Deák Tamara Viktória
Turizmusmarketing szerepe a Tisza-tó régióban
: Pásztor Tímea
: Pásztor Tímea
Kastélyturizmus a Velencei-tó és Székesfehérvár vonzáskörzetében
: Kácsor Viktória
: Kácsor Viktória
A Velencei-tó ifjúsági turizmusának fejlesztési lehetőségei
: Magyar Anita
: Magyar Anita
A Tisza-tó vizsgálata aktív és fenntartható turizmus szempontjából
: Fábián Kinga
: Fábián Kinga
A kulturális rendezvények hatásai a Velencei-tó és vonzáskörzetének turizmusára
: Gellén Rózsa
: Gellén Rózsa
A Velence Resort & Spa****Superior, a Velencei-tó vezető szállodája
: Sipos Edina
: Sipos Edina
A Velencei-tó Vértes borturizmusának múltja, jelene és jövője „Terv a borivók megnyerésére"
: Szigeti Andrea Judit
: Szigeti Andrea Judit
A fogyasztói trendek és fogyasztói magatartás elemzése, a Velencei-tó térségi turisztikai szolgáltatások vonatkozásában
: Réti Flóra
: Réti Flóra
A kulturális turizmus jelenlegi helyzete és lehetőségei a Tisza-tó térségében
: Simon Tünde
: Simon Tünde
Hulladékgazdálkodás EU-s támogatással a Tisza-tó környezetében, a működés kezdeti tapasztalatai
: Papp Vera
: Papp Vera
Az egészségturizmus helyzete a Velencei-tó körül, fejlesztési lehetőségek a Velence Resort&Spa példáján keresztül
: Király Klaudia
: Király Klaudia
Az idegenforgalom versenyképességének várható változása a turisztikai vonzerők fejlesztésére fordítható források felhasználása után. A Tisza-tó, mint kiemelt turisztikai fejlesztési térség.
: Kiss-Jakab Réka
: Kiss-Jakab Réka
Szentendre turisztikai imázsának vizsgálata
: Császár Bence
: Császár Bence
Zalaegerszeg turisztikai imázsának vizsgálata
: Németh Bianka
: Németh Bianka
A Tó Wellness Hotel SWOT és PEST elemzése
: Márton Richárd
: Márton Richárd
Boden-tó hagyományos és mai modern gasztronómiájának bemutatása
: Bánhidi Petra
: Bánhidi Petra
Demjéni Termál Völgy turisztikai imázsának vizsgálata
: Sándor Fanni
: Sándor Fanni
A Hévízi-tó és a köré épült gyógyturizmus nemzetközi viszonylatban
: Horváth Richárd
: Horváth Richárd
Különleges ünnepi rendezvények szervezése és lebonyolítása a Nádas Tó Park Hotel esetében
: Fási Fanni
: Fási Fanni
Budapest turisztikai imázsának, nemzetközi versenyképességének és fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata
: Fegyver Dorottya
: Fegyver Dorottya
Északnyugat-Dunántúl turisztikai imázsának és a régió versenyképességének alakulása
: Keszte Péter
: Keszte Péter
Teafogyasztási szokások az Y generáció körében
: Mag Viktória
: Mag Viktória
A vidéki szállodákban rejlő lehetőségek és a kommunikáció,etikett fontossága a Nádas Tó Park Hotel***superior bemutatásában
: Szenyán Claudia
: Szenyán Claudia
Koktélfogyasztási szokások alakulása az Y generáció körében
: Dankó Dóra Daniella
: Dankó Dóra Daniella
Toborzási stratégiák és ezek hatékonyságának vizsgálata az Y generáció körében
: Hadas Lilla
: Hadas Lilla
Olaszország és Róma imázsának összefüggései
: Rikker Dominika
: Rikker Dominika
Az Y generáció karriermotivációja a PSZK-s hallgatók körében
: Dobos Viktória Mercédesz
: Dobos Viktória Mercédesz
Miért gyakori a fluktuáció az Y generáció körében?
: Kokas Kinga Georgina
: Kokas Kinga Georgina
A Tisza cipő marketingkommunikációja
: Kiss Martin Zoltán
: Kiss Martin Zoltán
Fogyasztói szokások, vásárlási motiváció az Y generációs nők körében
: Szentesi Anita
: Szentesi Anita
Az influenszermarketing tevékenység megítélése az Y és Z generáció körében
: Gergicsné Veér Annamária
: Gergicsné Veér Annamária
Hasonló tételek
-
A horgászturizmus összehasonlító elemzése a Balaton, a Velencei-tó, és a Tisza-tó vonatkozásában.
: Debreczeni Valentina -
Tisza-tó turizmusa
: Polgár Alexandra Zsanett -
A Velencei-tó vonzáskörzetének turisztikai fejlődése
: Németh Balázs -
A Tisza-tó ökoturizmusa
: Vadász Tamás Viktor -
A Tisza-tó marketingkommunikációja
: Kiss Éva