How can companies adapt social media for successful development of relationship marketing with customers?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bányász Marcell Péter
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Social Media
Relationship Marketing
Return on Investment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/20221

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg20221
005 20190902143234.0
008 190430suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Bányász Marcell Péter 
245 1 0 |a How can companies adapt social media for successful development of relationship marketing with customers?  |c Bányász Marcell Péter  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Social Media 
695 |a Relationship Marketing 
695 |a Return on Investment 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/20221/1/B%C3%A1ny%C3%A1sz_Marcell_P%C3%A9ter_CO3EV5_KM.pdf  |z Dokumentum-elérés