A Praktiker webshop működésének bemutatása. Az internetes marketing eszközök elemzése.
Saved in:
Main Author: | Zsalakó Zsolt |
---|---|
Other Authors: | Kozák Dr. Tamás József |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Webáruház, webshop marketing elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20235 |
Similar Items
Konverzió- és kosárérték növelés a Praktiker Webshop esetében
: Erdei Miklós
: Erdei Miklós
A webshop és a marketing kapcsolata a Praktiker Magyarország példája alapján
: Csernyus Dorottya
: Csernyus Dorottya
A Praktiker külső környezetének elemzése
: Schirok Martin Róbert
: Schirok Martin Róbert
A Praktiker marketing stratégiája és a beszerzés
: Ubornyák Zsuzsanna
: Ubornyák Zsuzsanna
Webshop piaci bevezetése és a forgalom növekedésére szolgáló online marketing eszközök
: Kovács Barnabás
: Kovács Barnabás
Kiskereskedelmi webshop készítése és online marketing eszközök használata Shopify rendszer segítségével
: Dévényi Anna Ágnes
: Dévényi Anna Ágnes
Exploratory study on Praktiker’s marketing strategy, and the effect of COVID-19
: Haigli Árpád
: Haigli Árpád
A Praktiker piaci helyzetének elemzése a fogyasztói szokások tükrében
: Schirok Martin Róbert
: Schirok Martin Róbert
Webshop indítás lépései egy konkrét webshop példáján keresztül
: Varga Balázs
: Varga Balázs
Praktiker Építési- és Barkácspiacok Magyarország Kft. E-diszpo projektjének bemutatása
: Csörgi Szilvia
: Csörgi Szilvia
Az ATL, BTL és TTL marketingkommunikációs eszközök vizsgálata a Praktiker Építési-és Barkácspiacok Magyarország Kft.-nél
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
Törzsvásárlói rendszerek bemutatása a barkácsszektorban, a Praktiker Magyarország Kft. esettanulmányon keresztül
: Tállai Dorottya
Published: (2013)
: Tállai Dorottya
Published: (2013)
Karóra és ékszer webshop bemutatása, digitális marketing értékelése és jövőbeni lehetőségek
: Nagy Ágnes Klaudia
: Nagy Ágnes Klaudia
Webshop fejlesztése idősebb korosztálynak
: Tarjáni Dominik
: Tarjáni Dominik
Az internetes kiskereskedések munkáját támogató és segítő kiscsomagok disztribúcióját végző vállalkozások működésének bemutatása.
: Dein Gábor
: Dein Gábor
Az elektronikus fizetési eszközök alkalmazása az internetes vásárlás során
: Simon Brigitta Tünde
: Simon Brigitta Tünde
Keresőmarketing, a Zwack webshop tükrében
: Marczer Anna
: Marczer Anna
Launching and operating a webshop in Hungary
: Pallai Dániel
: Pallai Dániel
„Mindenre van kész ötlete?!" avagy A Praktiker lehetséges marketing tevékenysége az üzleti atmoszféra javítása érdekében
: Puskás Ágnes
: Puskás Ágnes
Az Uptostyle Online Magazin & Webshop marketingkommunikációja
: Pósafalvi Anett
: Pósafalvi Anett
Modern Webshop fejlesztés MERN stackkel
: Téringer Alex
: Téringer Alex
Pénzügyi tervezés, adótervezés Webshop vállalkozásoknál
: Mészáros Csaba
: Mészáros Csaba
Webshop folyamatok egy kereskedelmi cégnél
: Filipánics András
: Filipánics András
Az Internet of Things marketing kihívásai
: Magony Gabriella
: Magony Gabriella
Pay-for-performance marketing on the Internet
: Török Katalin
: Török Katalin
Az E-kereskedelem alakulása és a Webshop logisztika Kft. bemutatása
: Bereczki Bence
: Bereczki Bence
Az Ital Magyarország Kft. webshop indítási projektje
: Timbókovics Péter Kristóf
: Timbókovics Péter Kristóf
A Pro Video webshop marketingtevékenységének elemzése és fogyasztói megítélésének vizsgálata
: Jakubek Zsanett
: Jakubek Zsanett
Az Uptostyle - online magazin & webshop - Showroom megalakulásának körülményei
: Berczeli Betty
: Berczeli Betty
Startup webshop bevezetése, a közösségi médiába marketingkommunikációval
: Ferenci Noel
: Ferenci Noel
Praktiker kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján.
: Józsa Adél
: Józsa Adél
A Spring Boot keretrendszer nyújtotta lehetőségek bemutatása egy webshop példáján keresztül
: Ferenczi Evelin
: Ferenczi Evelin
Egy induló Webshop marketingkommunikációs lehetőségei 2021-ben
: Dorkó-Pap Lilla Marianna
: Dorkó-Pap Lilla Marianna
Die Errichtung eines Webshops und seine Markteinführung
: Csábi Anett
: Csábi Anett
Egy webshop forgalmának növelése folyamatoptimalizálással Hogyan hat vissza a folyamatoptimalizálás az értékesítés volumenére?
: Szautner Máté Miklós
: Szautner Máté Miklós
A munkáltatói márkaépítés (employer branding) a gyakorlatban a Praktiker Magyarország Kft. példája alapján
: Csernyus Dorottya Réka
: Csernyus Dorottya Réka
Tetováló eszközöket értékesítő webshop létesítése és piacra vezetése
: Boncz Anna Mária
: Boncz Anna Mária
Az internetes bankolás
: Kovács Petra
: Kovács Petra
Az Internetes kereskedelem
: Molnár Márton Bence
: Molnár Márton Bence
A Praktiker mint márka. Mit várnak el ma a fogyasztók egy márkától? Mennyire elkötelezettek ma érzelmileg a Praktiker felé a vevői? Milyen irányban, és hogyan kell a vállalatnak a márkát irányítani?
: Bakó Simon
: Bakó Simon
Similar Items
-
Konverzió- és kosárérték növelés a Praktiker Webshop esetében
: Erdei Miklós -
A webshop és a marketing kapcsolata a Praktiker Magyarország példája alapján
: Csernyus Dorottya -
A Praktiker külső környezetének elemzése
: Schirok Martin Róbert -
A Praktiker marketing stratégiája és a beszerzés
: Ubornyák Zsuzsanna -
Webshop piaci bevezetése és a forgalom növekedésére szolgáló online marketing eszközök
: Kovács Barnabás