A hazai bormarketing főbb tendenciái és stratégiai eszközei
Saved in:
Main Author: | Csomor Flóra |
---|---|
Other Authors: | Sipos Erika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Bormarketing Borturizmus Borfesztivál |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20288 |
Similar Items
A kereskedelmi márka tendenciái és népszerűsítésének hazai gyakorlati eszközei
: MÜLLER NIKOLETT
: MÜLLER NIKOLETT
Badacsonyi bormarketing
: Svedics Daniella
: Svedics Daniella
A hazai bormarketing szerepének vizsgálata a borturizmusban
: Nyerges Norina
: Nyerges Norina
A bormarketing jelentősége, a hazai borturizmus és a rendezvények tükrében
: Jaszenák Tamás
: Jaszenák Tamás
Bormarketing a Stier pincészet tükrében
: Stier Lilla
: Stier Lilla
A borkultúra és a bormarketing kapcsolata
: Varga László Bence
: Varga László Bence
A magyar borok hazai és nemzetközi megítélése a bormarketing tevékenység tükrében
: Papp Zsuzsanna Zsófia
: Papp Zsuzsanna Zsófia
A magyarországi lovas turizmus tendenciái és fejlesztési lehetőségei
: Ferenczi Flóra Beáta
: Ferenczi Flóra Beáta
Vevőkapcsolatok stratégiai kezelése
: Csomor László
: Csomor László
A bormarketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Czipe Edina
: Czipe Edina
Bormarketing a prémium kategóriában Gere Attila pincészete a villányi borvidéken
: Bodó Réka
: Bodó Réka
A hazai gépjárműipar fejlődésének legfontosabb tendenciái az elmúlt másfél évtizedben
: Pájer Ivett
: Pájer Ivett
A bormarketing szerepe és fontossága egy márka életében
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
A magyarországi margarinforgalom és -fogyasztás tendenciái
: Aradi Krisztina
: Aradi Krisztina
Az Iszlám Állam kialakulása és tendenciái
: Besszer Adél
: Besszer Adél
A fogyasztói magatartás új tendenciái Élelmiszerfogyasztói magatartástrendek
: Bagdi Tamás
: Bagdi Tamás
A bormarketing vizsgálata, és a Lajkó Borászat marketing elemzése
: Hajdu Dávid Mihály
: Hajdu Dávid Mihály
A hazai közösségi bormarketing alakulása és jövőbeli lehetőségei különös tekintettel a Mátrai borvidék borászainak marketingtevékenységére
: Medve Enikő
: Medve Enikő
Kazahsztán turizmusának aktuális fejlődési tendenciái és célterületei
: Korotina Yelena
: Korotina Yelena
Borturizmus és bormarketing jelentőségének vizsgálata a balatoni és villányi régiókban
: Geszler Kyra
: Geszler Kyra
A belső ellenőrzés változásának tendenciái az igazságszolgáltatásban
: Varga Barbara
: Varga Barbara
A magyarországi külföldi közvetlentőke-befektetések új tendenciái
: Gyuris Ervin
: Gyuris Ervin
Bormarketing és a márkaépítés szerepe a Laposa Birtok példáján bemutatva
: Angyal Orsolya
: Angyal Orsolya
Elektronikus banki szolgáltatások főbb típusai és a szolgáltatásokban rejlő főbb kockázatok
: Faltay György
: Faltay György
Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái
: Gál Renáta
: Gál Renáta
Hazai és nemzetközi rendezvények marketingkommunikációs eszközei
: Moldován Zita
: Moldován Zita
A hazai vállalkozások CSR tevékenysége mögött meghúzódó főbb motivációs tényezők
: Hajdú Gabriella
: Hajdú Gabriella
A francia működő-tőke befektetések magyarországi tendenciái A magyarországi francia működő-tőke befektetések tendenciái a Geodis Calberson Hungaria Kft. példáján keresztül
: Kapás Hedvig Ottilia
: Kapás Hedvig Ottilia
Hazai húsipari KKV-k marketing eszközei
: Zöld Ádám Gyula
: Zöld Ádám Gyula
A hazai ingatlanpiac helyzete, tendenciái és az ingatlanközvetítő szakma szerepe, valamint a piac fogyasztói magatartása
: Mann Klaudia
: Mann Klaudia
Az Invia utazásközvetítő iroda működése, marketingtevékenysége, fejlődési tendenciái.
: Papp Tamara
: Papp Tamara
A videojáték ipar és az e-sport tendenciái, kereskedelme
: Laposa Csaba
: Laposa Csaba
Az offline, az online és a hibrid rendezvények tendenciái
: Herceg Kitti
: Herceg Kitti
Filmkészítés főbb lépései és társtudományai
: Fülöp Viktor
: Fülöp Viktor
Főbb trendek a megtakarítások tekintetében
: Fejszés Alexandra
: Fejszés Alexandra
A posztmodern turizmus gyakorlata valamint fogyasztási tendenciái a gasztronómiában
: Thomann Bence Tamás
: Thomann Bence Tamás
A fogászati turizmus tendenciái, Magyarország a legnépszerűbb úti cél
: Klein-Malik Nikolett
: Klein-Malik Nikolett
Fantázia Zrt. főbb adókötelezettségeinek vizsgálata
: Kovács Kitti
: Kovács Kitti
Bormarketing- A közösségi média hatása a borfogyasztásra, a Rubin Borászat példáján keresztül.
: Márton Gabriella Andrea
: Márton Gabriella Andrea
Bio- és biodinamikus bormarketing stratégia a Badacsonyi borvidék borászataiban, innovációs lehetőségek külhoni mintára
: Szászi Titanilla Márta
: Szászi Titanilla Márta
Similar Items
-
A kereskedelmi márka tendenciái és népszerűsítésének hazai gyakorlati eszközei
: MÜLLER NIKOLETT -
Badacsonyi bormarketing
: Svedics Daniella -
A hazai bormarketing szerepének vizsgálata a borturizmusban
: Nyerges Norina -
A bormarketing jelentősége, a hazai borturizmus és a rendezvények tükrében
: Jaszenák Tamás -
Bormarketing a Stier pincészet tükrében
: Stier Lilla