Az online marketing eszközök hatékonyságának vizsgálata egy adott szállodalánc példáján
Saved in:
Main Author: | Gendur Nikolett |
---|---|
Other Authors: | Karakasné Dr. Morvay Klára |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Online marketing ACCOR Szálloda |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20298 |
Similar Items
Online marketing eszközök használata az Accor szállodalánc példáján keresztül
: Nashnoush Nóra
: Nashnoush Nóra
Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül
: Lőrincz Erika
: Lőrincz Erika
Az Accor szállodalánc vizsgálata az Ibis brand példáján keresztül
: Mógor Laura
: Mógor Laura
A válsághelyzetekre adott válaszok vizsgálata a Hunguest szállodalánc 3 vidéki szállodájának üzemeltetése szempontjából
: Murai Patrícia
: Murai Patrícia
Az Accor szállodalánc online marketing tevékenységének és lojalitást növelő hűségprogramjának bemutatása
: Németh Kitti
: Németh Kitti
Az online marketing eszközök vizsgálata három szálloda példáján keresztül
: Gál Liza
: Gál Liza
Online marketingtevékenységek vizsgálata a Marriott szállodalánc néhány budapesti szállodáján keresztül
: Tollár Bernadett Elizabet
: Tollár Bernadett Elizabet
EGY KONKRÉT MARKETING KAMPÁNY ONLINE HATÉKONYSÁGÁNAK BEMUTATÁSA
: Flaskár László Gergely
: Flaskár László Gergely
Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
Innovatív marketingeszközök hatékonyságának vizsgálata egy bevásárlóközpont példáján keresztül
: Gyulai Nikolett
: Gyulai Nikolett
A vállalati identitás belső kommunikációjának jelentősége és vizsgálata egy szállodalánc példáján keresztül
: Stuller Angelika Krisztina
: Stuller Angelika Krisztina
A marketingkommunikációs eszközök hatékonyságának vizsgálata egy magánegészségügyi vállalkozás esetében
: Szalai-Varga Vivien
: Szalai-Varga Vivien
A Corporate Governance fejlődése nemzetközi szállodalánc példáján bemutatva
: Ricsóvári Márta
: Ricsóvári Márta
A digitális marketing szerepe a szállodaiparban a Marriott szállodalánc példáján keresztül bemutatva
: Ferencz Melinda
: Ferencz Melinda
Online marketing eszközök vizsgálata az OTP Ingatlanpontnál
: Kondorosi Kinga
: Kondorosi Kinga
A Kávé Bár Bt. sikere a hálózati gazdaságban az online marketing eszközök hatékonyságának értékelése tükrében
: Horváth Marianna Elza
: Horváth Marianna Elza
A marketing eszközök hatékonyságának fejlesztése a GMB Solutions Kft. esetében
: Balla Eszter Ilona
: Balla Eszter Ilona
AZ ACCOR SZÁLLODALÁNC TÖRZSVENDÉG PROGRAMJÁNAK BEMUTATÁSA ÉS VIZSGÁLATA A MERCURE BUDAPEST KORONA PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Molnár Vivien Lilla
: Molnár Vivien Lilla
Kockázatmenedzsment egy adott vállalat példáján
: Kiss Eleonóra
: Kiss Eleonóra
A fenntartható marketing hatékonyságának vizsgálata a Vinted online piactér tevékenységén keresztül
: Dobos Panna Zsuzsanna
: Dobos Panna Zsuzsanna
Nemzetközi szállodalánc nemzetközi implentációja a piacion
: Versegi Viktória
: Versegi Viktória
Marketing hatékonyságának vizsgálata a social médiában
: Turós Alexandra Linda
: Turós Alexandra Linda
Az Accor szállodalánc értékesítési munkájának bemutatása és elemzése
: Mikó Vivien
: Mikó Vivien
Az AccorHotels szállodalánc Magyarországon előforduló brandjeinek összehasonlítása
: Dudás Málna
: Dudás Málna
Fenntarthatóság a szállodaiparban - az Accor szállodalánc környezetvédelmi programja
: Magony Julianna
: Magony Julianna
Az Accor szállodalánc debreceni központja kommunikációs szempontból vizsgálva
: Tóth Panni
: Tóth Panni
Az érzékszervi marketing hatékonyságának vizsgálata az egyetemisták körében
: Denkovics Dorina
: Denkovics Dorina
Danubius Hotel szállodalánc működése konkrét példákon keresztül
: Kokavecz Petra
: Kokavecz Petra
Munkaerő felvétel- és megtartás - Accor szállodalánc példája
: Dobány Klára
: Dobány Klára
Online marketing eszközök vizsgálata a White Elephant Media viszonylatában
: Iván Eszter
: Iván Eszter
A szervezeti szocializáció hatékonyságának vizsgálata egy nemzetközi vállalat példáján keresztül
: Princz Klaudia
: Princz Klaudia
Online marketing eszközök jelentősége a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest példáján keresztül
: Kecskés Anita
: Kecskés Anita
Egy nemzetközi szállodalánc beszerzési folyamata különös tekintettel a szolgáltatás beszerzésekre
: Gacsai Dániel
: Gacsai Dániel
A marketing eszközök és az online marketing megnyilvánulása egy hazai kisvállalat életében
: Fedák Sári
: Fedák Sári
A Coca-Cola influencer marketing hatékonyságának vizsgálata
: Takács Tímea
: Takács Tímea
Online és offline marketing tevékenységek bemutatása és hatékonyságának elemzése a Tracon Budapest Kft. példáján keresztül
: Györgyi Petra
: Györgyi Petra
A Danubius szállodalánc ügyfélélményének elemzése SWOT analízis segítségével.
: Mészáros Máté
: Mészáros Máté
Online marketing eszközök használata és jelentősége a Thon Hotel EU példáján keresztül
: Búza Blanka
: Búza Blanka
Az online marketing eszközök használata a Hotel Botanicoban
: Bacher Viktória
: Bacher Viktória
Megvalósítható online marketing eszközök az Animax tévécsatorna számára
: Simon Enikő
Published: (2012)
: Simon Enikő
Published: (2012)
Similar Items
-
Online marketing eszközök használata az Accor szállodalánc példáján keresztül
: Nashnoush Nóra -
Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül
: Lőrincz Erika -
Az Accor szállodalánc vizsgálata az Ibis brand példáján keresztül
: Mógor Laura -
A válsághelyzetekre adott válaszok vizsgálata a Hunguest szállodalánc 3 vidéki szállodájának üzemeltetése szempontjából
: Murai Patrícia -
Az Accor szállodalánc online marketing tevékenységének és lojalitást növelő hűségprogramjának bemutatása
: Németh Kitti