A termékbevezetés nehézségei a B2B szektorban. A MOL Nyrt. Truck Diesel termékének bevezetése.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csordás Noémi
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Termékbevezetés
MOL Nyrt.
B2B
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/203

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg203
005 20150916093529.0
008 150305suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Csordás Noémi 
245 1 2 |a A termékbevezetés nehézségei a B2B szektorban. A MOL Nyrt. Truck Diesel termékének bevezetése.  |c Csordás Noémi  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Termékbevezetés 
695 |a MOL Nyrt. 
695 |a B2B 
700 1 |a Kopcsay Dr. László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/203/1/Csord%C3%A1s%20No%C3%A9mi_ZK59A4.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/203/7/ZK59A4.pdf  |z Dokumentum-elérés