A fogyasztást és termékvásárlást ösztönző kampányok elemzése
Saved in:
Main Author: | Fejes Laura |
---|---|
Other Authors: | Zelena Dr. András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Influencer marketing Közösségi média Fogyasztói magatartás Eladásösztönzés Kampányelemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20354 |
Similar Items
Kommunikációs kampányok elemzése
: Zsemberi Alexandra
: Zsemberi Alexandra
A fenntartható fogyasztást promótáló vállalatok helyzete Magyarországon
: Szabó Marcell
: Szabó Marcell
Szervezetfejlesztés és ösztönző rendszer
: Fürjes Viktória
: Fürjes Viktória
A magyar fiatalok borfogyasztása és fogyasztást befolyásoló tényezők vizsgálata
: Hajdú Nóra Boglárka
: Hajdú Nóra Boglárka
Teljesítménymérés az Ösztönző Rendszerben
: Szabó Andrea
: Szabó Andrea
A Nike vásárlást ösztönző módszerei
: Juhász Gergő István
: Juhász Gergő István
Marketingkommunikáció elemzése a könyvpiacon - Olvasásnépszerűsítő kampányok
: Balog Viktória Dóra
: Balog Viktória Dóra
Kampányok a közösségi közlekedésben
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
Sziget Fesztivál reklám kampányok
: Varga Ferenc Miklós
: Varga Ferenc Miklós
Fogyasztást akadályozó tényezők vizsgálata a közösségi gazdaságban a mobilitási szektoron keresztül
: Bajtel Szilárd
: Bajtel Szilárd
Automatizált marketing kampányok a gyakorlatban
: Tótok Barbara
: Tótok Barbara
Telekommunikációs kampányok elemzése a magyar demográfiai viszonyok tükrében
: Pethes Barbara
: Pethes Barbara
Orosz dezinformációs kampányok Magyarországon két online hírportál vizsgálata
: Turóczi Tamás
: Turóczi Tamás
Vállalati ösztönző rendszerek sajátosságai a magyar szolgáltató szektorban
: Hajnóczy Eszter
: Hajnóczy Eszter
A családpolitikai ösztönző rendszer vizsgálata Magyarországon és nemzetközi szinten
: Szebényi-Jantner Rita
: Szebényi-Jantner Rita
A választási kampányok vesszőparipája a Z generáció politikai részvétele, motivációik és kommunikációs stratégiák
: Cserhalmi András Bence
: Cserhalmi András Bence
Választási kampányok a web 2.0 világában
: Kovács Nóra
: Kovács Nóra
A CRM kampányok hatékonyságnövelése gépi tanulás segítségével
: Nagy István Gábor
: Nagy István Gábor
A tudás létrehozását és hasznosítását ösztönző gazdasági és jogi környezet
: Kormanik Soma István
: Kormanik Soma István
Pilot marketing kampányok sikeressége - Aegon Nőnapi Kampány
: Csúri Adél
: Csúri Adél
Google Ads kampányok készítése és optimalizálása a gyakorlatban
: Batiz Bianka
: Batiz Bianka
Az influencer kampányok és a márka hírnév kapcsolata
: Dura Eliza
: Dura Eliza
A kutatás-fejlesztést ösztönző eszközök érvényesülése a magyar vállalati szektorban
: László Zsuzsanna
Published: (2013)
: László Zsuzsanna
Published: (2013)
Olasz befektetések Magyarországon, a befektetéseket ösztönző és vállalatokat támogató intézmények szerepe
: Galló Rita
: Galló Rita
Hirdetések és kampányok az ALD Automotive Magyarország Kft. által
: Pap Tünde
: Pap Tünde
A trade marketing kampányok jelentősége – fókuszban az instore kihelyezések
: Hollik Viktória
: Hollik Viktória
Az impulzív vásárlást ösztönző marketingtevékenységek negatív hatásai az egyénekre és a társadalmunkra
: Váradi Róbert Miklós
: Váradi Róbert Miklós
Szénsavmentes üdítőitalok vásárlását ösztönző tevékenységek hatása a vásárlói döntéshozatalra a fiatal felnőtteknél
: Knausz Boglárka
: Knausz Boglárka
Állami intézkedések, mint a lakáspiacot ösztönző beavatkozások az elmúlt 25 évben Magyarországon
: Kiss Anna Gréta
: Kiss Anna Gréta
Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére
: Mádi Emese Júlia
: Mádi Emese Júlia
Skandináv kommunikációs kampányok A H&M kampányai és PR munkássága alapján
: Marrosán Lívia
: Marrosán Lívia
Légy hazafi, végy hazait! Fogyasztói etnocentrizmus és a hazai termékeket támogató kampányok
: Varga Zita
: Varga Zita
A Mattesz Baby Spa termékfejlesztésének támogatása online kampányok és digitális marketingeszközök használatával
: Ács Fanni
: Ács Fanni
Online marketing stratégia kialakítása, online marketing kampányok tervezése a Canon Hungária Kft. példáján keresztül
: Ducsai Ábel Ákos
: Ducsai Ábel Ákos
A közösségi média szerepe a tinédzser lányok önértékelésében és a body positive kampányok jótékony hatása
: Gyurcsovics Noémi
: Gyurcsovics Noémi
A vállalkozás bérgazdálkodása, bérpolitikája, bérfejlesztési rendszere különös tekintettel a termelékenységi mutatók és az ösztönző rendszer alakulásának hatása a munkaerő fluktuációjára
: Várkonyi Balázs
: Várkonyi Balázs
Egy magyarországi termelő és egy szolgáltató vállalat bérgazdálkodásának, egyéb béren kívüli juttatásainak összehasonlítása, ösztönző rendszerének bemutatása a 2010., 2011. és 2012. év vizsgálatával
: Szűcs Norbert
: Szűcs Norbert
A Hotel Silver **** superior szolgáltatásainak bemutatása és elemzése
: Fejes Vivien
: Fejes Vivien
A szállodai housekeeping részleg munkaszervezésének bemutatása és elemzése
: Fejes Felícia
: Fejes Felícia
Egy vállalat pénzügyi tervezése és annak utólagos elemzése
: Fejes Dóra
: Fejes Dóra
Similar Items
-
Kommunikációs kampányok elemzése
: Zsemberi Alexandra -
A fenntartható fogyasztást promótáló vállalatok helyzete Magyarországon
: Szabó Marcell -
Szervezetfejlesztés és ösztönző rendszer
: Fürjes Viktória -
A magyar fiatalok borfogyasztása és fogyasztást befolyásoló tényezők vizsgálata
: Hajdú Nóra Boglárka -
Teljesítménymérés az Ösztönző Rendszerben
: Szabó Andrea