Az influencer marketing hatásai a szépségipari termékek vásárlására
Elmentve itt :
| Szerző: | Kobela Lilla |
|---|---|
| További közreműködők: | Papp Judit |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Marketing Influencer Influencer marketing |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20366 |
Hasonló tételek
Az e-kereskedelem kialakulása és hatásai az Instagramon szépségipari termékek influenszerek általi ajánlás tekintetében
: Biró Erika
: Biró Erika
A koronavírus hatása a szépségipari szolgáltatókra és a szépségipari kereskedelemre (Levy-Net Kft)
: Breznai Lili
: Breznai Lili
Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban
: Dimic Igor
: Dimic Igor
Közösségi média mentorprogram szépségipari szakembereknek
: Várkoly Enikő
: Várkoly Enikő
Az influencerek hatása a sminktermékek vásárlására - A Maybelline Sky High szempillaspirál sikerének vizsgálata a közösségi médiában
: Szoldáth Kinga Angelika
: Szoldáth Kinga Angelika
Szépségipari kisvállalkozások működésének és stratégiájának kérdései
: Mészáros Kinga
: Mészáros Kinga
Marketingstratégiai javaslatok az Inglot szépségipari vállalat részére
: Pánits Flóra Kata
: Pánits Flóra Kata
Az influencer marketing hatásai és buktatói
: Juhász Nóra Anna
: Juhász Nóra Anna
Az impulzusvásárlás ösztönzése a magyar online szépségipari kereskedelemben
: Horváth Anna Laura
: Horváth Anna Laura
Szépségipari társadalmi felelősségvállalás vállalati és fogyasztói oldalról
: Balogh Orsolya
: Balogh Orsolya
Az influencer marketing hatásai a Z generációsokra
: Szabó Márkó
: Szabó Márkó
A szépségipari influenszermarketing hatása az Y és Z generációra
: Gombár Ágnes
: Gombár Ágnes
Fenntarthatóság a magyar szépségipari- és kozmetikai cikkek piacán
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
Fogyasztói magatartás a szépségipari szolgáltatások területén a XXI. században
: Szikszai Bernadett
: Szikszai Bernadett
A szépségipari szolgáltató szektor emberi erőforrás eloszlásának szoftveres optimalizálása
: Nádor Blanka
: Nádor Blanka
Az online marketing térnyerése a Buddha-Bar Hotel és Restaurant példáján keresztül
: Kobela Lilla
: Kobela Lilla
Az Instagramon megjelenő influencer marketing hatásai a fiatal nőkre
: Győry Viktória
: Győry Viktória
Az influencer marketing hatásai a Z generáció fogyasztói szokásaira
: Turcsák-Nagy Kitti Katalin
: Turcsák-Nagy Kitti Katalin
Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére
: Mádi Emese Júlia
: Mádi Emese Júlia
Influencer marketing - Az influencer marketing hatása a fogyasztókra - Az influencer marketing a közösségi médiában
: Jurászik Dávid
: Jurászik Dávid
Influencer marketing - Empirikus kutatás az influencer marketing területén
: Szőke Boglárka
: Szőke Boglárka
A „Minden, ami NŐ” szépségipari cég piaci versenyhelyzetének bemutatása és elemzése
: Dudás Kata
: Dudás Kata
Influencer marketing egy influencer szermszögéből
: Pálinkás Szilvia Klaudia
: Pálinkás Szilvia Klaudia
Influencer Marketing
: Tömösközi Adél Zsuzsanna
: Tömösközi Adél Zsuzsanna
Influencer Marketing
: Majkuth Bálint Rudolf
: Majkuth Bálint Rudolf
A klímaváltozás hatásai az agráripari termékek gyártásában
: Horváth Martin
: Horváth Martin
Influence of Online marketing to the Hungarian wine tourism
: Novák Lilla
: Novák Lilla
Az influencer marketing jövője
: Nyéki Judit
: Nyéki Judit
Influencer marketing az Instagramon
: Ropos Annamária
: Ropos Annamária
Sustainable influencer marketing
: Fehér Márton
Megjelent: (2022)
: Fehér Márton
Megjelent: (2022)
Az influencer marketing és a közösségi média hatásai az Y és Z generációra
: Koródi-Szász Evelin
: Koródi-Szász Evelin
Online marketing és influencer marketing
: Sári Orsolya, et al.
: Sári Orsolya, et al.
Hasonló tételek
-
Az e-kereskedelem kialakulása és hatásai az Instagramon szépségipari termékek influenszerek általi ajánlás tekintetében
: Biró Erika -
A koronavírus hatása a szépségipari szolgáltatókra és a szépségipari kereskedelemre (Levy-Net Kft)
: Breznai Lili -
Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban
: Dimic Igor -
Közösségi média mentorprogram szépségipari szakembereknek
: Várkoly Enikő -
Az influencerek hatása a sminktermékek vásárlására - A Maybelline Sky High szempillaspirál sikerének vizsgálata a közösségi médiában
: Szoldáth Kinga Angelika