The Effects of Influencer Marketing on Consumer behaviour of teenagers

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ertl Pál
További közreműködők: Hübner Andrea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Generation Z
Influencer marketing
Millenials
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/20367

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg20367
005 20190903160859.0
008 190508suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Ertl Pál 
245 1 4 |a The Effects of Influencer Marketing on Consumer behaviour of teenagers  |c Ertl Pál  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Az influencer marketing hatása a z generáció fogyasztói magatartására. 
246 1 1 |a The Effects of Influencer Marketing on Consumer behaviour of teenagers 
695 |a Generation Z 
695 |a Influencer marketing 
695 |a Millenials 
700 1 |a Hübner Andrea  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/20367/8/Ertl%20P%C3%A1l%20titkos%C3%ADt%C3%A1s.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/20367/9/Ertl-Pa%CC%81l_ALASYZ_KerMark-BA_Szakdolgozat-1%20%283%29.pdf  |z Dokumentum-elérés