A STREET FOOD, MINT DOMINÁNS GASZTRONÓMIAI IRÁNYZAT BEMUTATÁSA MAGYARORSZÁG ÉS AZ USA VONATKOZÁSÁBAN
Saved in:
Main Author: | Somogyvári Benjámin |
---|---|
Other Authors: | Hidvégi Hedvig |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | street food USA |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20369 |
Similar Items
A Street Food, mint gasztronómiai irányzat bemutatása, és marketingkommunikációs eszközeinek ismertetése.
: Baráz Patrícia
: Baráz Patrícia
Street Food, mint gasztronómiai irányzat és helye a minőségi vendéglátásban
: Kovács Kitti
: Kovács Kitti
A Street Food, mint új gasztronómiai irányzat és a minőségi étkezés kapcsolata.
: Jánosi Krisztián
: Jánosi Krisztián
Street food megjelenése a gasztronómiai fesztiválokon Budapesten
: Kócsó Beatrix
: Kócsó Beatrix
A street food, mint jelenség
: Érsek Soma
: Érsek Soma
Speciality kávé, mint új kávéfogyasztási irányzat bemutatása
: Csigó Krisztián
: Csigó Krisztián
Street food a vendéglátásban
: Sali Bence
: Sali Bence
A street food evoluciója
: Vitányi Szabolcs
: Vitányi Szabolcs
Street food és a fine dining összehasonlító elemzése
: Pacsai Martin Benjamin
: Pacsai Martin Benjamin
A street food, mint minőségi jelenség a gasztronómiában
: Szlávecz Viktória
: Szlávecz Viktória
A street food elterjedése Budapesten
: Szomolányi Brigitta Bianka
: Szomolányi Brigitta Bianka
A street food fellendülésének bemutatása budapesti vállalkozások alapján
: Thimár Zsófia Zita
: Thimár Zsófia Zita
A Street food jelenség Budapest utcáin
: Réti Fanni
: Réti Fanni
A street food-jelenség Budapest utcáin
: Cser Anna
: Cser Anna
A Street Food csomagolóanyagok árképzésének elemzése
: Lőrincz Tamás
: Lőrincz Tamás
A budapesti street food vállalkozások marketingstratégiájának összehasonlítása
: Fabók Zsófia
: Fabók Zsófia
OPPORTUNITIES OF GROWTH FOR STREET FOOD FESTIVALS IN BUDAPEST, HUNGARY
: Forgács Balázs
: Forgács Balázs
A street food ételek fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Németh Kinga
: Németh Kinga
Egy mai street food vállalkozás marketing stratégiája
: Porkoláb Péter Norton
: Porkoláb Péter Norton
A marketing mix vizsgálata a street food világában.
: Németh Csaba Bendegúz
: Németh Csaba Bendegúz
Az Ucca bár kínálatának elemzése, vagyis a Street Food világa
: Plander Ágnes
: Plander Ágnes
A hip-hop, mint szubkultúra, zenei irányzat és annak társadalmi artikulációi
: Kovács Dániel
: Kovács Dániel
A street food jelenlegi helyzete és népszerűsége a magyar vendéglátásban
: Bitó Boglárka
: Bitó Boglárka
A Social Media megjelenése a Budapesti Street Food keretein belül
: Ördög Sára
: Ördög Sára
Mennyiben jelent vonzerőt a magyarországi beutazó turizmusban a street food?
: Fóner Kristóf
: Fóner Kristóf
Introducing the “Street food” phenomenon in the Hungarian market based on the example of Reinpold’s Kolbice
: Hunkó Fruzsina
: Hunkó Fruzsina
Piacra lépést támogató tanulmány egy vegán street food bisztró marketingstratégiájához
: Borgyos Marcell
: Borgyos Marcell
A street food láncok márkaépítési folyamatainak, marketingkommunikációjának, fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Tóth Dávid
: Tóth Dávid
Az értékelemzés fejlődése, elterjedése, az európai irányzat elemzése
: Orosz Ildikó
: Orosz Ildikó
Előkészítő tanulmány egy újonnan piacra lépő vegán street food bisztró marketingstratégiájához
: Borgyos Marcell
: Borgyos Marcell
A TikTok platform hatása a Z generáció street food étteremválasztására
: Kőszegváry Ádám Ferenc
: Kőszegváry Ádám Ferenc
Supply Chain Management - új irányzat a modern logisztikában
: Bánky Réka
: Bánky Réka
Street Food kultúra világszintű vizsgálata különös tekintettel Ázsia és Magyarország éttermeinek, elérhető alapanyagainak és aktuális trendjeinek viszonylatában
: Demeter Anikó
: Demeter Anikó
Magyarország gasztronómiai földrajzának útkeresése
: Sándor Dénes
Published: (2012)
: Sándor Dénes
Published: (2012)
A pezsgő és gasztronómiai szerepe
: Magyar Benjamin
: Magyar Benjamin
Az USA és Magyarország nemzeti parkjainak összehasonlítása
: Tasnádi Ágnes
: Tasnádi Ágnes
Budapest, mint az ország gasztronómiai fesztiválközpontja
: Kármán Orsolya Marietta
: Kármán Orsolya Marietta
Legendás történelmi hotelek az USA-ban. A mese mint marketingeszköz
: Gizella Aletta Dóra
: Gizella Aletta Dóra
Hungarikumok, mint gasztronómiai vonzerők szerepe a magyar turizmusban
: Ritz Noémi
: Ritz Noémi
A Wellis Magyarország Zrt. piacnyitása az USA-ban - üzleti terv
: Fózer Tímea Rozália
: Fózer Tímea Rozália
Similar Items
-
A Street Food, mint gasztronómiai irányzat bemutatása, és marketingkommunikációs eszközeinek ismertetése.
: Baráz Patrícia -
Street Food, mint gasztronómiai irányzat és helye a minőségi vendéglátásban
: Kovács Kitti -
A Street Food, mint új gasztronómiai irányzat és a minőségi étkezés kapcsolata.
: Jánosi Krisztián -
Street food megjelenése a gasztronómiai fesztiválokon Budapesten
: Kócsó Beatrix -
A street food, mint jelenség
: Érsek Soma